Turkish Tea Time

Goedemorgen dames. :dag:

Nee Beps… vannacht nog gewoon in ons eigen bedje en dan 7.30 uur brengt R. ons even naar het hoofdstation alhier en dan met de trein van iets voor achten rechtstreeks Schipholia. Dat is althans de planning. Straks alvast intjekke, dus morgen hopenlijk niet al teveel oponthoud.

Dat Schiphol-hotel heb ik inderdaad… goed van je Bloem :thumbsup:, voor de Turkije-reis geboekt, omdat ik dan vroeger moet vertrekken. ( onder voorbehoud )

Ik ben nu even de laatste dingetjes aan het nalopen. Even nog de KD hier beneden doen en dan vind ik het wel goed. Koffers al zover klaar dus.

@Bloem: Kompgoeschratje, maar ik blijf tussendoor ook duimen hoor.

Nou, ik meld me vast vandaag hier of daar nog wel een keer.

Oh ja… de familie is al onderweg. :vak01:Kokkie had ze allen weggebracht en hij zei dat het erg druk was met vakantiegangers bij de Mac. Twee bussen, alleen al vanuit hier!!! Maarja…zullen wel net wij, huize Weltevree gehalte hebben lol2. Pfffff…

Nu eerst… koffie! Mmmm…

Suc6 !!!

hahaha lekker idee dat de familie al onderweg is (deels al daar is) en dat jullie er strax achteraan gaan met de plane

nou goed, ik ben weg, ga fijn een eindje rijden
ciaoo

Nou ik kom meteen op mn afspraken terug: Ik mag werken vanavond… haha… extra zakgeld mee :wink:

Voor het potje Beps… voor het extra potje. :cheer: lol2

Nou ben met mn collega(waar we ook mee naar Kusa geweest zijn) aan het ‘plannen’(voor zover dat kan zeg maar…) om in mei ofzo een weekje saampjes naar ADR te gaan…(als dat gaat in die periode, anders juni… als ik in mei ‘andere plannen heb’ met iemand :slight_smile: Bloemmie ;))
Dat potje ga ik eerst vullen :slight_smile:

Volle potjes zijn allemaal altijd goed.

Nou meiden: draaien de duimen?? Ik ben zeer benieuwd!!!

Ik draai op volle toeren, nog 20 min tot d-hour…:slight_smile:

Roanna, heel veel plezier in Spanje.

http://www.snoeyink.nl/bestemmingen/fotos/CalellaGR.JPG

Voor ik het vergeet omdat ik natuurlijk weer eens ineens werken moet:

ROANNA: VEEL PLEZIER…

HOPELIJK GENIET JE ER NET ZO ALS WIJ IN ADR GAAN DOEN
:unibrow:

De duimen draaien hier momenteel op volle toeren. :cheer:

Oh meisjes… bedankt voor de leuke foto’s. Ik ga jullie vanaaf nog wel even gedag zeggen hoor,want na mij gaan er nog velen.

Nu net terug van de laatste schapjes doen en daarvoor al even ingetjekt. We zitten op kokkie’s favo plekje hoor. Helemaal achterin bij de dozen. ( Pfffff… nog geen 2 uur vliegen) lol2 Hadden eerst in het midden, maar heb zelf even naar achter gewijzigd. Is dat ook maar weer gedaan.

Nu ff op de klepdoos verder om de bakkies ff te doen. Wat mij betreft is de vakantie begonnen. Heb alles nog even recht getrokken hier. Bed nog verschoond en hangt nog buiten, straks nog die was ff wegvouwen en dan ben ik er echt klaar mee. :cheer:

Beps werkse straks en Bloem… ik denk aan je momenteel…

@MK: Lief dat je toch nog even tijd hebt kunnen maken om dat plaatje te plaatsen. Dank je wel hoor. :kus:

Hey Roanna, Voordat ik het vergeet, veel plezier alvast in spanje en geniet ervan!

groetjes Kim:vak01:

hoi hoi

ik ben alweer thuis, vraag me niet hoe, want splijtende hoofdpijn… ugh
ga zometeen meteen mn bedje in, ff de was aanzetten en dan ff donker-ogen dicht

examen ging denk ik wel goed. waren aardig wat vragen waarvan ik zeker weet dat ik ze goed heb, ook een aantal pittige vragen, maar igg geen vragen waar ik geen flauw idee had over woorden/antwoorden/ betekenissen (was bij proefexamen wel anders) dus al met al erg tevreden… en blij dat dit voorbij is. zodra de uitslag bekend is (paar weken) ga ik dat boek meteen wegflikkeren en hier nooit meer aandenken :stuck_out_tongue:

nu… slaap

@Bloemmie: Ik werk tot 23 uur… dus of ff what’s app-en(haha) of daarna ff bellen…
Goed dat het over is, voorbij , klaar…

opnaar t werk

Hey meiden ik ook weer even, vandaag druk druk druk op het werk, en systemen die het laten afweten, ook de auto weer opgehaald van een beurt 410 euro armer, maar ja wat moet dat moet he.
Bloemmie nu lekker ontspannen
Beps extra werken.
Roanna meissie een hele fijne vakantie in Spanje, …geniet er van en een hele goede vlucht achter bij de dozen (voor kokkie).
Ik even wat in huis doen, en wachten tot hubs thuis komt, jeetje ik heb nog genoeg te doen.
Wel vreemd alleen in huis zo in de middag normaal komt Damber rond deze tijd thuis, en nu heb ik nog uren de tijd om wat te doen…
Dus ik ga snel aan de slag…

Hi all, ik ook heel druk en sluit me graag aan bij update van Viva :dag:

Roanna en kokkie,heel veel plezier in Calella en heerlijk genieten!!!

Bloem,examen goed gegaan nu wachten op de uitslag.

Viva,lekker rusitg aan doen.Hoelang blijft Damber weg?

@Viva: Onze rekening zal rond de 1000 euro(of meer) gaan zitten…PFFFFF:)!!!

Morgen lekker een dagje naar mn vriendin dus… niet veel aanwezig…

fijn die rekeningen he…a.s. donderdag gaat de auto van hubs naar de garage voor een apk, ben benieuwd…er kan nog meer bij, hubs zijn bril ook al kapot dus ook een nieuwe bestelt…zo gaat het hard hoor…

awh… de wereld ziet er ineens heel anders uit na 4h slaap… gaaaap

@ viev, wen er maar vast aan, ze zal toch eens een x uit huis gaan? wanneer komt damber d’r autootje eigenlijk…?

@ roanna!!! heeeeel veeel plezier in spanje met de familie!!! geniet van de zon en het gezeldschap!! doeiiiii