Turkish Tea Time

Roanna,leuk hotel geboekt op schiphol,kan je mooi rustig shoppen.

Raak,geslaagd voor een mooie kadoo

Mk,welkom terug.Een leuk weekend gehad op het B&B na.

Bloem,zit alles in je hoofd? Alvast veel succes morgen.

Van de dierentuin is helaas niks gekomen vandaag,bijna hele regen gehad hier,aan het eind van de middag toch nog even naar de kinderboerderij geweest.

@bloem
Heel veel succes morgen!!!

@beps
Een zere hand door de ruziemakende honden.

@raak
Grappig, beiden in Limburg.
Opnames klaar, ben erg benieuwd hoor.

@roanna
Koffer klaar, hotel geboekt, nu alleen nog even wachten.

@linda
Weer thuis, maar meteen al weer druk met shoppen en feesten.

@trl
Geen dierentuin vandaag, maar wel de kinderboerderij.

@viva
Al gewend aan het oma idee? Wanneer komt D. weer thuis.
Damber lekker weg en meteen al het snot wegbranden.

@wendy
JP weer thuis en jullie mogen bijna weg.
Wat een collega zeg dat ze dat durfde te vragen…

Zo dames… daar ben ik weer, tintje bruiner…net even naar Turgutreis geweest(in gedachten dan, maar lekker op de zonnebank…wat voorbruinen…)

Pfff wel moe nu, even mn bakken enzo door en dan maar naar bed… nog 5 dgn en 2 keer werken…

hello!!!

Mk lekker weekendje gehad.
Beps gebeten door woef…tja had je je er maar niet mee moeten bemoeien he…maar beterschap meis…lijkt me vreselijk zeer doen.
Roanna ook nog een avondje hotel geboekt.
Damber met vertraging vertrokken gisteren, bleek dat de maatschappij betalingsachterstand had, en dat moest eerst betaald worden, dus anderhalf uur later weg…niet zo’n fijne vlucht gehad, althans ik kreeg een sms dat ze veilig waren geland, maar Damber had het idee dat het de piloot zijn eerste vlucht was geweest …hihihihi… Maar goed ze kan gaan genieten.
Wij verjaardag gehad, en schoondochter gezien, die krijgt al een bolletje, dat is heel snel vind ik, maar goed 8 oktober weten we meer…
Lekker weekend gehad, en ook nog de hele dag de zon gehad.

Goedenavond ladies.

Iedereen weer zo’n bietje terug van weggeweest zijn. Zo te zien ook allemaal een fijn weekend gehad, op het B&B na dan.

@Raak: Nou, ik ben dan geen kenner, wat het zegt me niks. lol2 Al de sieraden die ik heb komen bijna allemaal uit Turkije, dus ik zal wel achter lopen. Hahahaha. Maar het klinkt wel leuk, zo’n sieradenset.

Ik krijg geen loge’s hoor. Dat is mijn ene schoonzus hier uit de straat, die zussen uut de achterhoek te slapen heeft en morgen met z’n allen met de bus op vakantie gaan. Kom er net vandaan. Pfff… net zo’n kippenhok. Kan wat worden daar! lol2

@Beps: Meen je dat nou? Jij zou daar ook weleens willen slapen? Nou, het is gewoon het Mecue Airporthotel op Schiphol, achter de douane en het kost per kamer…€ 95 incl. bel. en dergelijke. Je hebt dacht ik nog een goedkopere (Citizn-hotel), maar die is me teveel computer gestuurd zeg maar. lol2

@MK: Toch klinkt het allemaal wel gezellig wat jullie allemaal gezien en gedaan heben.

@TRL Jij je ook wel vermaakt, alleen inderdaad… het weer werkte echt niet mee. Weet niet hoe het elders was, maar hier treurig de hele dag zowat.

@Bloem: Lekker film gekeken en morgen dus… proefexamens, als ik het goed onthouden heb. Toi,toi,toi.

Oh ja Raak… wanneer wordt het nu dan precies uitgezonden? Toch niet als ik er net niet ben he?

@Viva: :dag: Oh, wat eng dan. Met wie vloog ze dan? Ik hoop niet, dat dit ons ook te wachten staat. :mad:

Wat snel dan van je schoondochter. Nu al een buikje. Nouja…d’r zit ook wat in he! :cheer:

Als je Damber nog spreekt… groetjes van mij. :dag:

roanna, morgen is d-day, nix proefexamen… voor t eggie

@Bloemmie: Duimen draaien op top-snelheid…

@Roanna: Das ook goed te doen dan… maar… dan houd ik het gewoon op de P3, van schiphol, 47,50 parkeren voor 8 dgn, 5 min va schiphol…

@Viva: Ohhh spannend, wie weet is je zoon een ‘twee-dracht-zaaier’ ;)!!! lol2… stel je voor… we wachten in spanning met je mee…

ehhhh Roanna… nog 1 nachtje in je eigen bedje… en toen…

was ik moe en ben ik naar bed… voor mij nog 5 nachtjes in mn eigen bedje…;)!(de laatste nacht doe ik geen oog dicht haha)

@Beps: Tja… daar kan ik niet tegen op, maar zoals je wel weet ga ik nooit met de auto naar Schiphol. Oke… vroeger wel toen de kids nog klein waren.

Je heb naast het Ibi*hotel ook een hotel (Etap) staan en daar kost een kamer €59 en mag je de auto gratis laten staan. Als je dan b.v. 3 weken weggaat… heb je een goedkoop plekje. Maar smartparkeren is een goede optie hoor, als je tenminste een CC hebt.

@Bloem: Oh, nou ik had wel wat onthouden, maar dit is dus het echte werk morgen. Succes.

Oh ja…weltrusten all en tot morgen en dan…:cheer:

:slapen: :dag:

weltrusten allemaal
slaap lekker
tot morgen

Roanna : wel nee joh, de opnames zijn alleen maar klaar, moet alles nog gemonteerd worden, zal me meevallen als het ergens januari is, kan nog best eens volgend jaar september worden, maar we houden je op de hoogte hoor
Viva : jullie een gezellig weekend gehad en zelfs nog mooi weer ook
Bloem : suc6 morgen, duim hier ook voor je hoor

:SPAIN:Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>:SPAIN:

Bloem29: 15 sept- 19 september: St Mont Michel- Frankrijk
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Bloem,succes vandaag,de duimen draaien hier.

Beps,hoe gaat het met je hand,is het al dicht,of springt het nog steeds open?

Viva,ja wie weet zijn het er wel 2…

Goodmoring All… zooo lekker geslapen…:slight_smile:

@Bloemmie: Keeping my fingers crossed… You go girl, you can do it!!!

Kijk: Dat is weer een goede optie als je langer gaat…;)!!! En zo kom je altijd goedkoop weg haha…:slight_smile:

En nu ff bijkomen, gewoon muf van het slapen…:beef:

mogguh ladies

duimen mag vanaf 13h hoor, al mogen jullie wel duimen dat er geen files staan, ik niet verkeerd rij en mn buik voor en tijdens examen rustig blijft… hihi… nee t zal wel goed komen, denk ik… hoop ik…

@ roanna nog 1 nachtje slaaappuhhhhh!!

En nogwel in een hotel !!! :slight_smile: :vak01:

nee beps, da was voor de oktober holiday naar turkije. volgens mij slaapt roanna vanavond gewoon thuis… of misschien wel in een hotel, maar dan had ze die al eerder geboekt geloof ik

Ohhh ben nog niet wakker… haha… natuurlijk, in okt pas :wink:

geeft nix, denk niet dat roanna t heel erg vind…

nou… ik denk dat ik er klaar voor ben. ik ga 2h vantevoren weg, (rit duurt 1h en 15min) dan ben ik ruim op tijd denk ik zo…
heb mn aantekeningen bij me, eten+drinken, examenoproep en pennen, de route zit in mn phone… volgens mij moet t lukken…

ciaaooo tot strax- als ik heel erg te vroeg ben, kan ik mooi nog ff ww-en op mn aaiphone