Bloem,ik bedoelde stampen ipv stappen hahaha.
Wendy,fijn om te lezen dat ze het zo goed naar hun zin hebben gehad.
Roanna,koffers al klaar staan,nog 2 daagjes en dan is het weer zover.
Bloem,ik bedoelde stampen ipv stappen hahaha.
Wendy,fijn om te lezen dat ze het zo goed naar hun zin hebben gehad.
Roanna,koffers al klaar staan,nog 2 daagjes en dan is het weer zover.
@Wendy wat goed dat ze hebben kunnen genieten, en wat hebben genoten. Jullie ook lekker bijna, zal best dubbel zijn, maar ook dat is ‘goed’ om alles weer een plekkie te geven. :kus:
@Bloemmie: Gelukt om vroeg te slapen?? en weer verder staMpen ;)!!!
Ik weer op t werk. Gister hadden de ‘dames’ bij mij thuis ruzie om een botje…wilden niet stoppen en dus grote ruzie… Ik Aiji opgetild, maar daar was Chira het niet mee eens en sprong en trok Aiji gewoon aan dr achterpoot uit mn handen… Ik weer grijpen naar een van de nekken vd dames… HANG… zo een Chira in mn hand… AUWWWWWIIIEEEEEEEE Pijpwond van 1-1,5 cm in tussen wijs en middelvinger… Alles nu goed…maar >… AUWIE!!!
Beps : auww dat zal idd pijnlijk geweest zijn
Ik straks shoppen, zus wordt volgende week 50 dus daar gaan we iets moois voor zoeken. Dochter en ik, zonder kids, lekker samen daagje op stap.
Iedereen een fijne dag :dag:
JA is echt auwwie… en op zo een rotplek, tussen je vingers, blijft openspringen. Maar goed… auwwie, blijven ontsmetten, in de soda…
hoi hoi
nee gisteren crimenight en herhaling popstars… t was erg vroeg… in de ochtend. maar goed, vandaag herhalen, proefexamen, oefenopgaven, herhalen herhalen herhalen en dan morgen is t eindelijk zover: dan ben ik ervanaf!
@ beps getver de getver… dikke kus erop. zo vreselijk als de honden ruzie gaan maken, maar je kunt er nix aandoen, ze moeten het zelf uitvechten… doe maar rustig aan met je hand dan…
@ roanna de koffer al klaar, dan had je eigenlijk zo met de bus meegekund, owh nee
jullie gaan lekker relaxed vliegen!
Goedenmiddag piepels. :dag:
@Bloem: Ja, had wat mij betreft gekunt he, maaja… dat oudje hier he. lol2 Heb inderdaad alles al zo’n beetje klaar staan. Even alles nalopen en opladen hier en daar en dan kan die hoor. Straks komt de rest van de familie deze kant op, om hier te overnachten ( bij mij ene schoonzus ) en dan mag kokkie de meute morgenochtend bij de Mac afzetten voor de bus.
Enneh… jij zet 'm op vandaag he!!!
@Beps: Oei, oei, da’s nie zo mooi he!!! :kus: Erop en niet teveel forceren he!! Werkse meissie.
@Raak: Oh, gezellig. Ik neem aan dat jullie naar de randstad gaan, want bij jullie zal er op zondag ook niet veul open zijn. Hoe dan ook… maak er meteen een leuk dagje van.
@TRL: Jij ook nog genoten gister? Enneh… ja hoor. Nog 2 daagjes en dan mag ik eindelijk weer een keer naar Spanje. :cheer:
Nou, ik ga nu pas ff showeren. Het regent hier toch, dus lekker weer om rustig aan te doen vandaag.
Latersssssssss :dag: Fijne zondag allen.
Het doet ook echt zeer…:tear:
:kus: heel vervelend idd… :kus:
Ik duim voor je morgen(Die doet het nog goed!!! haha)
das mooi! die duimen hebben we wel nodig
Tssssssssss…wat een rust hier he! Echt zondag.
Oh Beps…dat kan ook zeker zeer doen hoor. Zijn toch je tengels die je dagelijks nodig hebt. Heel gevoelig.
Duimen lukt nog wel. Nou, Bloem…ik duim ook mee hoor! ![]()
Ik heb daarnet via internet alvast een kamer op Schiphol geboekt voor onze Turkijereis van Oktober. Onder voorbehoud om 10 's ochtends weg, dus te vroeg voor de trein (rijd dan nog niet) en ik heb ook niet veul zin om dan een avond ervoor al rond te hangen, dus nu maar hiervoor gekozen. Mag ook pas om 20.00 uur in tjekke en mag dan gewoon winkelen en eten achter de douane. Lijkt me wel een keer leuk en het was ook nog voor een leuke prijs. Kan tot 1 dag van tevoren gratis annuleren, mochten de tijden veranderen. Nou, dan hoef ik er niet lang over na te denken. Toch!!
lekker hoor roanna, groot gelijk!
ik ben ff naar mn ouders geweest, post doen, kijken of t huis nog in orde was… en heb een filmpje gehuurd. slumdog millionares. die ga ik zo kijken met een pizzaatje, heb ik wel verdiend vond ik zo! poehee
Bloem : is een mooie film, veel kijkplezier
Beps : nog steeds flink pijn:kus:
Roanna : strakjes loge’s Ik was niet naar de randstad hoor, was naar het zuien, ben goed geslaagd.Heb heel mooie sieradenset van D.N.lol2 voor de kenners
heb net met dochter zitten skypen en de heren van : ik vertrek. Die vliegen strakjes weer terug, alle opnames zijn nu gemaakt en ze zijn afgelopen vrijdag met de nieuwe uitzendingen begonnen. Voor de geinteresserden : Je kunt Audrey en Joop wel al in de trailer voor en na het programma zien
@Raak: Oh grappig… ben benieuwd!!!
@Roanna: TELL MEEE… dus ff via de pb ofzo…;)!!! Want achter de douane slaappe lijket mijendemijne ookehweliets…
lol2lol2lol2lol2lol2
Hallo dames, wij zijn weer thuis.
We zijn een weekendje naar België geweest, 17 km onder Maastricht. Vrijdag vroeg vertrokken en eerst een dagje Toverland in Sevenum gedaan, erg leuk. 's Morgens was het mooi weer, later ging het wel wat regenen, maar toen waren we binnen. Er is heel veel overdekt. De kinderen hebben erg genoten en wij ook.
Zaterdag naar Vaals en Valkenburg. Vandaag eerst nog wat rondgereden (toen was het nog droog) en later in Hoensbroek een kasteel bezocht. Onderweg naar huis eerst wel veel regen gehad, maar later werd het droog en ging de zon weer schijnen.
Een geslaagd weekend gehad, alleen de bed and breakfast viel een beetje tegen, hier komen we niet meer terug ![]()
Welkom terug MK: Ookal viel het verblijf tegen, als jullie maar pret en een fijn weekend gehad hebben ;)!!!
Ik kom straks nog wel even terug, eerst de kinderen uit de douche halen en naar bed brengen.
@beps
Dat is ook zo hoor. Je bent er toch niet veel.
We hebben het al 2x geweldig getroffen en deze keer gewoon niet.
Ons weekend is er zeker niet door verpest hoor.
MK : welkom thuis, nu eerst de kids naar bed helpen
Fijn dat het zo leuk was, toverland is idd echt een leuk park voor de kids.
Zijn we elkaar gepasseerd vandaag, ik was in Roermond. Tja, bed en breakfast moet je geluk mee hebben, volgende keer weer beter
hey MK klinkt als een leuk weekend! jammer van de B&B maar goed, als de rest maar leuk was he?
@ raak owh spannend! gaan allemaal naar de uitzending kijken, kijken of ze jou nog aan het huilen hebben gekregen
![]()
film afgelopen, kende hem al, vandaag dat ik em nog een x wilde zien. wilde eigenlijk naar de bios binnenkort, voor toystory3 maar alleen maar nederlands hier in de buurt… das nix… ff kijken dan nog ff