Zo weer ‘wakker’ J en H veilig op schiphol, op tijd vertrokken vanmorgen, dus nu al lekker onderweg. Man o man wat een stress die 2 altijd. Ik wist ineens weer waarom ik niet met ze wil reizen(of iig niet de heenreis…pffff :retard: ) Maar goed, ze zijn onderweg, en onze laatste week is ingegaan.
@Bloemmie: Haha… jij dus meer een meidenmens… ik zie die ‘roze’ dingen niet hoor… maar ik zie juist lego ed…haha Jij suc6 vandaag met de proefexamens…
Jongens het is eigenlijk echt te erg… we hebben gewoon al 1 koffer vol klaarliggen…WIJ… (die normaal 1 uur van te voren inpakken hahahahaha) en nee geen doekje, stofzuiger of wat dan ook… niets van dat alles hihi
Zo, even het lijstje betreft de verjaardagen aangepast. Kreeg alleen het kleurtje er niet in.
@Beps: Mooi zo. Dan zullen ze al wel met het busje onderweg zijn. Joepi… en dan volgende week mogen jullie. :cheer:
Wij gaan zo ff de koffers van zolder halen en ook almaar vast beginnen.
@TRL: Zuigen? Was da? Wat ik laatst al zei, na gebruik uitschudden, even luchten buiten en al zou ik gaan zuigen…dan denk ik dat er niks meer heel blijft van de binnenkant van de koffer. lol2 Gaat helemaal goed komen. hoor.
@Viva: Echt prachtige foto’s zeg. Nou, als ze haar carriere er mee kan maken… ze heeft er wel het gezicht voor. Mooi meisje.
@Raak: Oh, gezellig toch. Opa films kijken en jij de boel hier bij houden. Hihihi. Fijn weekend met ze hoor!
@Bloem: Succes met leren dit weekend en dan je proefexamens. Wel even van het mooie weer vandaag gaan genieten hoor!
Nou, onze kleinkinderen maak je bijna overal nog blij mee gelukkig. Wat ik de laatste tijd wel doe met verjaardagen en/of feestdagen, dat we bonnen geven van de speelgoedketen, of zoals laatst van die Ir*sbonnen en dan kunnen ze zelf wat uitzoeken, waar en wanneer ze het willen.
Het belooft een mooie dag te worden. Ik heb de :was: draaien en gaat nog even naar buiten en wij vanmiddag denk ik even naar D’ter.
Nou, het lijstje klopte even niet, dus daarom ook. :cheer: lol2
@Beps: Ik zie het voor me, dat van je ouders. Ik heb het ook een keer met ze mee mogen maken dus. Maargoed, ze zijn er als het goed is al bijna. Heerlijk . :zon02: :zon02:
Nou, ik ga ff showeren. Ja, zit nog steeds in de doll, alhoewel ik al wel de was buiten heb gehangen en hier beneden gestoft heb. Kokkie heeft net gezogen en is nu naar zolder de koffers halen. :cheer:
Oh meiden en het is me toch lekker weer buiten. Ga ervan genieten, want wie weet ligt er volgende week alweer sneeuw. :mad: Nouja… ben ik er toch niet. Hahahaha.
Zo, de koffers staan op de slaapkamers nu en als eerste heb ik alvast mijn doosje TL letjes lol2 erin gedaan en dan de rest verder van het weekend maar even doen. Moet nu echt eerst showeren.
Goedemorgen, ik moet ook nog ff douchen dus ga ik nu maar doen want het is idd heerlijk weertje
Iedereen , nou ja, een paar, al koffer aan het pakken en in vakantiesfeer
Heel fijne dag allemaal :dag::dag:
Van mij mag het va volgende week zondag sneeuwen en stormen en weet ik veel lol2!!!..
Paps en mams zijn aan op het hotel(nou echt snel hoor!!!) en lekker een kamer op de 2de(ze wilden liever naar de hoogste begreep ik…) maar het zal mij jeuken…
Roanna,dank je,voor het lijstje aanpassen,had er niet opgelet.
Beps,jouw ouders goed aangekomen,en nu lekker van de zon aan het genieten.
Bloem,hoe gaat het stappen,lukt het een beetje?
Het is echt heerlijk weer buiten,net naar het centrum geweest,c met de figuren van het zandkasteel op de foto en ligt nu lekker te slapen.Vanavond voor het eerst dit seizoen weer eens naar me cluppie.
ikke ff een uitslaap morgen ingelast. morgen ‘vroeg’ op, zodat ik zondag goed kan slapen, is de bedoeling tenminste
@ trl stappen…?? hu???
ik snap dat dus echt niet van die jongens… alsof ze het hele concept van kadootjes krijgen niet snappen ofzo… maar goed, tis niet mijn zorg… tenminste… niet tot aan kerst dan
@ beps je ouders op de plek van bestemming… gelukkig hoefde je niet mee… hahah stresskip… volgende week lekker…
@ roanna koffer ookal gepakt??
ouders mailen dat ze het fantastisch hebben, mooi weer, af en toe een bui, hondjes helemaal blij en ze hebben al allerlei ‘routes’ uitgezet voor mij volgende week… mmhh… ben benieuwd
Ja nog een dag of 5(vandaag niet meegerekend) … ik reken een btje krom, maar omdat we vrijdag’avond-nacht’ vertrekken… zaterdag al vroeg daar zijn(rond 11 uur ned tijd waren mn ouders al op de kamer, 6 uur vertrokken va schiphol) dus… JAAAHAAAA het komt dichtbij eindelijk!!!(en is zo weer om haha)
@ Roanna,
Jp, R en K zijn ook weer terug uit Corfu, ze hebben ondanks alles een prima vakantie gehad en zijn weer een bij getankt…!
Voor ons gaat het zeker opschieten, nog 3 dagen werken. Koffer’s zijn al gepkat, dus we kunnen gaan…!
Wendy : iedereen weer thuis, doe ze de groetjes en dan nu bijna jullie beurt
Beps : ouders supersnel naar de plek van bestemming en jij mag over een paar daagjes
Bloem : alles in je hoofd gestampt? suc6 met het proefexamen
Trl : zit nu bij dr cluppie, nieuwe kansen, nieuwe prijzen, veel kijkplezier
Roanna : heeft de koffers klaarstaan:cheer::cheer:
Viva : niet gespot vandaag
@Wendy: Oh, wat fijn om te lezen, dat ze een goeie vakantie hebben gehad en met name JP dan ook. Even bij kunnen tanken. Jij ook al de koffers klaar staan? Hihihi. Wij ook. Kokkie had ze vanmorgen van de zolder gehaald en eigenlijk kunnen we al weg. >>> Bijna alles al erin.
Ben je al weer een beetje opgeknapt?
@Raak: Ook goed vermaakt vandaag met de kleinkids?
@Beps: Dat is dan netjes. Alles mooi op tijd en schema gegaan. Oh…enneh… hullie zitten er al… en jullie volgende week en dan… en dan… :cheer: La, la, la, la.
@Bloem: Gaat het tot nu toe zoals je wilt met het leren en huiswerk?
@TRL: Lekker weer naar haar cluppie geweest en mag weer trots zijn, want ze hebben gewonnen. :cheer:
Mijn ene schoonzus is gister al met de bus vertrokken en zit er dus ook al en de rest gaat dus maandagmorgen en wij dan dinsdagmiddag. Zal wel een zootje worden in dat hotel. lol2
Nou meisjes… ik ga er vandoor. Ik zeg niet op tijd erin, want daar komt meestal toch niets van, maar wel alvast weltrusten .:kus: All. :dag: