@Bloemmie: Zit toch in mn hoofd, weekend examen… maar goed, ik blijf aan je denken, en voor je duimen…
@Wendy: Ook jullie bijna zover, dagje voor ons. JP vandaag weer terug, dus… hopelijk heeft hij wat energie kunnen opdoen. Jullie hebben zoveel energie gegeven de afgelopen maanden, logisch dat de accu wat te leeg is…:kus:
Zo, ik ben klaar met kuisen boven. De rest doe ik nog wel voor we weggaan.
@Wendy: Ik heb heel vaak aan JP moeten denken deze week. Ik hoop ook echt dat hij een beetje heeft kunnen uitrusten en kunnen bijtanken, maar toch ook mooie foto’s heeft kunnen maken. Binnenkort zijn jullie dus aan de beurt, maar eerst ikke nog. lol2 :cheer: Grapjeeeee… :cheer:
@Viva: Oh, beps wil weten how come? Nu krijg jij zeker het stempel van drankorgel hier te zijn. lol2 lol2
Wens Damber even een goede reis en een fijne vakantie. :zon02:
@Beps: Nou, hopen maar dat die klaar komt vandaag en anders… je hebt al een goede oplossing gevonden las ik.
@Bloem: Druk druk, druk… maar wel voor een goed doel en natuurlijk kom het goed.
@Raak: Kon je alles kwijt? Volgende keer graag met vaas erbij zeker?
Ik ga ff een broodje eten. Val zowat flauw. Latersssss
Nou meiden ik sta in Almere bij de Ronzijn. Ben er ff heengereden om zeker te zijn dat alles het goed doet ook als geruststelling voor J en H. Auto dus weer in bezit meld me wel weer als ik thuis ben
Effe heel snel iets van me laten horen net de boodschappen gedaan en een begin gemaakt met alles opruimen maar een hele tour voor ik bij de winkels was, opeens overal omleidingen hier in de omgeving, vanmorgen even gekeken toen de buren weggingen, zijn net getrouwd, zo shoppen in zwolle en vanavond bruiloft vd buren. Probeer vandaag nog effe verslg te plaatsen als ik gaatje in planning heb anders word t morgen of zondag ok?
Nope niet van de drank hoor, 2 glaasjes pina colada, nou dat voelt alsof je een bounty hebt gegeten.Nee veel te laat naar bed, heel vroeg wakker, en dan weer in slaap donderen en dan wakker worden om half 10, helemaal badend in het zweet, dekbed is nog steeds te warm, maar zo’n dun ding is weer te koud…vandaar van de leg.
Net bij paps geweest, even een paar boodschapjes gehaald. En nu weer door de regen naar huis gekomen. blehhh… Roanna ik zal de groetjes overbrengen aan Damber, ze heeft geen stem meer, en snottert aan alle kanten dus een weekje zon zal haar goed doen.
Linda : dat klinkt veel gestress zo na de vakantie…
Beps : net op tijd toch nog gelukt, gelukkig maar weer
Viva : ook weer terug van paps, wens Damber namens ons ook fijne vakantie, klinkt alsof ze het nodig heeft, maar ja, wie niet he als je naar buiten kijkt:mad:
@Beps: Pffff… gelukkig toch nog op tijd klaar.
J en H…:vak01:
@Viva: Oei, klinkt niet zo lekker van Damber. Dan inderdaad maar even vitamientjes snuiven daar.
@Raak: Krijg je nog wel visite vandaag, of is alles nu echt al geweest vorige week?
@Bloem: Lukt het nog een bietje?
Koffer uitzuigen? lol2 Dan blijft er denk ik niks van de voering over. Hahahahah. Moet ze nog van zolder halen en dan maar ff en zien of het noodzakelijk is, maar denk het nie! :unibrow:
Wij vanmidddag nog ff wat schapjes gehaald en ik heb de koelkast nog even uitgemest, dus hij kan weer.
ik zie echt sterretjes… ik stop ermee voor vandaag :retard: morgen het laatste hoofdstuk en dan proefexamen en herhalen/herhalen ennuhmm… nog maar es alles herhalen
@Viva: Wens Damber een fijne vakantie(als ik haar niet ff op msn spreek ;)!!)
En ja daarvan raak je wel van de leg…
@Bloemmie: Het zit erin of het zit erin, maar meer dan nu…;)!!! :kus:
En toen… uurtje geslapen, straks richting mn ouders… morgen en zondag werken, nog 4 keer voor de vakantie(en ik neem geen extra werk aan, nou ja alleen iets wat ik al toegezegt heb, en dat alleen in echt geval van nood…)
Wat een rust hier…
Ik ondertussen mn ‘cafeetje’ aan het doen… en mn vissies gevoerd… mn Farm gedaan… nu … nu Hollands Got Talent aan t kijken/luisteren…
Roanna : dochter en zoon en de 4 kleinkids zijn geweest, we zijn lekker uit gaan eten, indisch. Nu thuis, dochter, zoon en kleindochter weg. 3 Kleinzoons hier gebleven, willen logeren en zijn nu met J. Pirates of the caribbean aan het kijken, ik denk nummertje 3 hihi
Raak lekker met de kleinkids tv kijken…het piratenspectakel.
Beps nog 4x werken.
Roanna moet de koffers nog van zolder halen.
Bloem ziet sterretjes.
Linda geen tijd om verhalen te plaatsen.
en toen wist ik het niet meer, heb Damber de wensen overgebracht.
Zag net op hyves, de nieuw foto’s van mijn nichtje, die is door een scout van de vloer in de rai geplukt als model…ze is het nieuwe gezicht van k.ene…zal haar foto hier plaatsen.
ik was ff met broer + ninos de stad in, kadootje voor hun verjaardag uitkiezen… zo vreemd…
ze zijn zo niet enthousiast… mn broer zegt ookal… ik weet echt niet hoe of wat of waarom maar wij zouden vroeger als een stel idioten door de intertoys rennen, van dit en dat en zus en zo, maar bij hen is het: wil je dit… mmwwhhaawhhh… wil je dat… mmmwwwhhaawhh…
maar goed, uiteindelijk dus lego en nintendo2 spelletjes gekocht en net hier doner gegeten. was weer erg lekker en 1e lego deeltje is inmekaar gezet… dankzij moi
Viva : zijn prachtige foto’s zeg
Bloem : ja je verwacht dan toch andere reakties. Ik hoef hier het woord B.Sm.t maar te laten vallen of ze glunderen al hoor
Ohhh dat door de winkels rennen ken ik van de meiden en meiden dag(als ze ‘‘iets’’ mochten kopen, zonder naar de prijs te kijken, dat ‘stuurde’ ik wel hihi!!!) Dan kozen ze 2-3 dingen en daaruit koos ik dan ‘samen’ met ze hahaha…
Dus … knutsel ze(ohhh had ik graag neefjes gehad, ben geen meidenmens…)
@Damber zelf nog plezier en fijne vakantie gewenst…