sjit… ik was heeeel eventjes gaan liggen op de bank… en nu moet ik nog eten koken (HONGERRRR) en nog verder studeren… gaap… zucht…
Soooooooo heeeeeeeeeee… wat een rust he!
Wij in de vooravond nog even een stukje getippeld en dat voelt weer goed.
@Beps: oh, wat leuk dat jij voor je ouders in mag checke. Daarna voor jullie zelf. Yeh. Enneh… er is vast wel ergens “markt”. lol2
@Bloem: Kom je eruit? Als je iets niet weet, vraag gerust hoor. Misschien weet ik het, al denk ik dat niet. Nee hoor meissie… je zal het er best druk mee hebben, ook al heb je dan de tijd. Komt vast goed. Succes ermee hoor!
@Raak: Ik zag je online, maar nog steeds zo druk? :dag:
Ik denk dat ik zo nog ff in bad ga liggen. Moet ook de poes endergelijke nog vakantie klaar maken. ![]()
Voor zo… alvast weltrusten all. Tot morgen dan maar weer. :dag: :slapen:
Goede avond, ik ook weer thuis en eerst :
Viva : meissie wat een heerlijk nieuws voor jullie, wat zal je trots zijn
Van harte proficiat hoor enne idd heeeeel moeilijk he om dan je mond te moeten houden
Beps : wens je J+H een heel fijne vakantie namens ons
Roanna : de haartjes al gedaan, dus jullie zijn er klaar voor
Bloem : liggen lammen en nu nog aan de kook
Wendy : voor jullie schiet het nu ook op he
Trl : nog steeds rustig op de zaak en dus tijd genoeg om op huizenjacht te gaan
MK : heel erg druk, dus kleine reaktie
Cyn : is nu lekker aan het genieten
Kaylo : ben wel laat maar : een heel fijne vakantie, ga maar lekker genieten
Wij zijn weer thuis! Kom snel alles bijlezen en een verslag doen
Raak, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
http://i283.photobucket.com/albums/kk306/krabbelgek/plaatjes/bloemen/bloemen/bloemen_10.gif
@raak
Een dagje te vroeg, maar we gaan een weekendje weg.
leuk MK! waar ga je heen??
morgen komt raak aan de beurt ![]()
:kus: Allereerst vandaag een grote bos, en een dikke kus voor
RAAK!!!
LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA!!!
:kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:
Een Top Jaar voor jou en J!!!:kus:
Zo Goedemorgen all…
Ik in alle vroegte met Rubbie opgestaan. Ingelogd…ff vergeten dat die 2 ‘gehandicapten’ zijn dus toegewezen stoelen hebben… niet ingechecked dus, gaan ze vannacht maar doen, want die stoelen willen ze niet hahahahaha(rij 1 geen beenruimte(vinden wij, want je kan niet verder dan het schot) en stoelen smaller, door het tafeltje dat in je armleuning zit ipv voor je…)
@MK: Fijn weekend: Waar ga je heen???
:SPAIN:Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>:SPAIN:
Bloem29: 15 sept- 19 september: St Mont Michel- Frankrijk
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Raak,van harte gefeliciteerd en nog vele jaren.Een hele fijne dag en laat je lekker verwennen!!
MK,jullie een prettig weekend,waar gaan jullie heen?
Linda,welkom terug,hoe hebben jullie het gehad,en hoe was het weer?
Nog een half dagje werken en dan weekend,vanavond weer samen bij en met vrienden eten,morgen is het zandkasteel hier in het centrum eens kijken of C dat wat vindt,morgenavond naar me cluppie en zondagochten dierentuin denk ik
D’r is er een jarig HOERA, HOERA. Dat kun je wel zien dat is zij. Ze leven lang, HOERA, HOERA in de gloria.
Hieperderpiep…HOERA!!! :cheer::cheer:
@Raak: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren gewenst namens ons. Ondanks dat je het al gevierd hebt, toch een leuke dag gewenst.
Daar hoort weer een blommetje bij. Ik hoop dat je genoeg vazen hebt. lol2

Fijne dag! :dag: :kus:
Goedenmorgen all. :dag:
@Beps: Huh? Dus dan maar zorgen dat je/ze er op tijd gaat staan om alsnog een goed plekje te krijgen? Tjeetje… en daar ben je dan zo vroeg je nest voor uit gekomen? Nouja, zal wel goed komen toch! Is de auto klaar vandaag?
@MK: Mocht je het nog lezen, heel fijn weekend met je gezin en genieten hoor! :dag:
@TRL: Jij ook al leuke dingen voor het weekend. Leuk hoor! Geniet er maar van.
@Linda: Welkom terug en zijn benieuwd naar je verslag. Vakantie nu om?
Enneh… look…wie staat er nu bovenaan? Moi!!! :cheer::cheer:
Zo, nu ff bakkie leeg drinken en dan ff aan de rituelen.
@Roanna: ALs alles gaat zoals verwacht de auto vandaag klaar. Hij zit al weer in elkaar, heeft al gelopen, maar moet nog afgesteld en proefritje maken. Mocht het allemaal toch niet lukken zoals verwacht komt J ons vanavond halen, rijden we hen naar schiphol, en dan brengen we de auto volgende week weer naar hun huis terug…
@Bloemmie: Zit alles erin voor morgen??? Ik moet steeds aan je denken en dat je zo hard zit te leren…maaaaahaaaar dan mag je ook lekker rusten in La Douce France
Goedemorgen Dames,
Hartelijk dank voor jullie lieve wensen en de prachtige bloemen, moest idd even naar voldoende vazen zoeken lol2
Roanna : jaaaaa je staat bovenaan, lekker hoor
MK : heel fijn weekend, ziet ernaar uit dat jullie lekker weertje hebben
Beps : hoop dat de auto op tijd klaar gaat zijn
Trl : je weekend ziet er lekker gevuld en heel gezellig uit
Linda : welkom terug

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, in de gloria, in de gloria. hiepperdepiep HOERA…! Raak, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan.
@ raak,
Ja voor ons gaan het zeker opschieten, nog daagjes werken…!
Jp, komt morgen terug uit corfu.
Goedemorgen dames.
Raak allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele dikke kus ook van H. en Damber
http://www.rosefield.nl/images/bloemstukken/bloemstuk12.jpg
Beps voor niets jenh in willen checken.
wens ze maar een hele fijne vakantie van ons.
Wendy JP vandaag weer terug uit het griekse land
ikke net wakker, gisteravond visite van schoonzus die ging pas om 2 uur weg dus toen nog opgeruimd, en lag dus pas rond half 3 in mijn mandje, dus dus helemaal van de leg.
Vandaag even naar paps. En een paar boodschapjes en voor de rest niets.
Wendy en Viva : dankjewel voor de lieve wensen en mooie blommen !!!:kus:
Viva : jij van de leg vandaag oeps…
Wendy : hoop dat JP een beetje bij heeft kunnen tanken
hoi hoi
@ raak! van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! geen bloemmetjes maar een dikke :kus: hoef je ook geen vaas te zoeken
@ linda welkom terug. ik hoop dat je het leuk hebt gehad en niet bent weggespoeld
@ roanna nu lekker bovenaan… toch ff een doekkie/stofzuiger door de koffer ![]()
@ beps voor nix… fijn die systemen… dan maar op schiphol zelf. wens ze maar veel plezier
en ik heb maandag examen. dus vandaag nog de laatste hoofdstukken en dan morgen en zondag repeteren en oefenexamen maken enzo :retard:
Bloem : dankjewel, ben blij met de kus want de vazen raken idd op lol2
Suc6 met het leren, maar gaat wel lukken, weet het zeker !!!