Zooo ik ook wakker… Ik weet dat Kaylo regelmatig meeleest, maar niet meer durft te reageren omdat ze zolang niet gereageerd heeft:
VEEL PLEZIER MEIS, en sterkte bij terugkomst(operatie weer)
En nu,… @Viva: Lekker he, nu mag het ‘echte’ voorgenieten gaan beginnen…
En dat stukje… zooo herkenbaar… zou mijn week kunnen zijn(toen de auto het begaf zeg maar ;))
Dus… ik ga er ook weer voor de volle 15% tegenaan
@Viva: Nog steeds in de babystemming. Nou, gelijk heb je na al de ellende van de afgelopen tijd, nu ook eens iets leuks om naar uit te zien.
Ik ga straks even naar de stad om mijn haren te knippen en laat er gelijk even bij hen een kleurtje indoen. Kokkie gaat naar zijn Turkse kapper en dan zijn wij er weer klaar voor. >>>
Moet de OV jaarkaart even opnieuw activeren, want die loopt morgen af en daar krijg ik dan net pas bericht ( mail ) over. Eerder kreeg ik dat via de post en dan wist je dat ze het geld weer van je rekening halen en dan deed ie het weer voor een heel jaar, maar nu met al die nieuwe toestanden, moet je er toch weer zelf achterheen. Lekker handig :mad:
Maargoed… iedereen verder een fijne dag. Ik ga showeren. :dag:
Zeg Roanna: Je ticker klopt volgens mij niet helemaal… volgens mij staat er dat je nog ruim 1 mnd moet tot je volgende vakantie, alleen ik denk zomaar dat dat niet eens meer 1 week, eerder 5 dgn ofzo is…
Beps,ja dat klopt ook,maar denk dat ze daar een ticker voor vergeten is…DDD he
Bloem,dat had ik gisteren dat ik het zo koud had,ben je al buiten geweest tis hier heerlijk buiten beter dan binnen
Zo rustig hier op het werk,we snappen er niks van,want als wij het rustig hebben moeten de andere afdelingen het ook wel rustig hebben,maar dat is niet zo zeggen ze.Hoop maar dat me schriftelijke cursus snel binnen is.Nu maar beetje internetten en huizen kijken
Ik nu snel even opdrogen, even een kam door mijn haren (ben wel gedouched maar dat helpt dus ff niet) en dan snel boodschapjes halen. Dan nog strijken dan achter de pannen…en vanavond visite (schoonzus). Dus heb nog genoeg te doen.
@Beps en TRL: Klopt hoor, dat er eigenlijk nog een ticker hoort te staan, maar was er vorige week al mee aan het klungelen geweest hier, maar kreeg 'm er hier niet op. Zal wel weer iets niet goed gedaan hebben. :mad: Maar inderdaad…volgende week dinsdag (met de HV van 12.30 uur naar Girona) eerst nog een weekje weg. :cheer:
@Viva: Leuke ticker heb jij zeg!!! :wub:
@Bloem: Slecht geslapen! Weer last van de buren gehad of kon je de slaap niet vatten?
@TRL: Tsss… en zo moet je de tijd op kantoor door zien te komen. Lijkt me ook niks. Liever wat te doen hebbben dan he. Maarja… zo heb je wel mooi de tijd op huisjes te bekijken.
@MK: Even :dag: Te druk dus dan maar ff :dag:
Nou, hier binnen is het ook steenkoud. Zit hier ook met een dik vest aan, maar ondanks de dikke vette regenbuien van vandaag, is het buiten heerlijk. Heb net nog een tijdje in de stad gelopen en het was gewoon warm, maar hier binnen nie hoor! Brrrrr…Maar doe ook nog geen kachel an. Veuls te vroeg. lol2 Ons bent zuunig.
Zo hier ook alles aan kant, straks komt een vriendin en haar ‘hengselmandje’ (hihi haar vriend) eten. Eten in huis, alles op de scoot… want auto nog steeds niet klaar… morgen zeker(moet ook want H en J gaan in de nacht weg… ohhhh IK WIL OOOOHOOOHOOOK…:))
Roanna,dikke vette regenbuien??? Aan deze kant van de Veluwe (nog) niet.En idd heb ook liver wat te doen,maar ja komt wel weer.En huisjes kijken is ook leuk,heb er al een aantal gezien,maar ja eerst verkopen he.
@ Viva,
Gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie schoondochter… ga er met z’n allen lekker van genieten, nu de voorpret en straks een wondertje… super blij voor jullie…!
Zo eten op, vriendin weer naar huis(moeten vroeg op morgen…)
Nu wij ook maar eens op tijd erin, marktje pikken ??? ofzo… hihi
En dan… dan zien we het wel morgen weer mn ouders wegbrengen, inchecken eerst in de vroegte(en dan weer snel mn bedje in haha)