OHHHH VIVA!!!(En H natuurlijk!!!) GAAF!!!
En het niet mogen zeggen is een ramp… Maar… dat heeft ze goed gedaan. De ‘extra tijd’ goed benut saampjes ;)!!!
Ik thuis, gesport, doodmoe…zo lekker onder de douche en naar bed…
Tot morgen!
OHHHH VIVA!!!(En H natuurlijk!!!) GAAF!!!
En het niet mogen zeggen is een ramp… Maar… dat heeft ze goed gedaan. De ‘extra tijd’ goed benut saampjes ;)!!!
Ik thuis, gesport, doodmoe…zo lekker onder de douche en naar bed…
Tot morgen!
@ viev he gefeliciteerd!! hahahaha we nemen maar ff aan dat het van zoon en schoondochter is, als het van damber was, werd er vast nie zoveel gejuicht (al kan dat natuurlijk ook)
maar goed: GEFELICITEERD!! WOW… oma… en opa H… voelen jullie je daar nog nie veels te jong voor?? hahaha
Viva en H…k. Oh, wat een wereldnieuws en ik wil jullie allen van harte hiermee feliciteren. Zoooo… leuk. Ik heb vooral van H. een idee gekregen hoe hij met kids omgaat. lol2 Gaat dus helemaal goedkomen. :cheer:

Vond 'm wel leuk. lol2
@TRL: Ze zit/zat namelijk op de 1e rij, want had een sms gestuurd en weer een terug gekregen. Zodoende wist ik dat. :vak02:
@Beps: Truste. :dag:
Ja meiden gaat helemaal goed komen, en oud…de duvel is oud…ik wordt 50 en oma in een jaar, dus ga maar naar de metamorfose…grijs permanentje en een bloemetjes schort…hahahahaha
Viva,een lekkere jonge opa en oma krijgt dit kindje,dat is toch echt super…
Roanna,oke ze zal er nog wel zitten,ze vloog om 19.50 dus nog even en dan,…
Zo is dat Viva. Mooie leeftijd om oma en opa te zijn. Lekker jong nog hoor.
Ik was 47 toen :cheer: en nog net geen 50 toen de 2e kwam.
Maarja… dat hebben we niet voor het uitkiezen he!!
Oh, ik ben helemaal euforisch ervan. lol2 Vind het zooo leuk voor jullie.
ja! ik ook!! hahaha kind krijgt er meteen een heleboel tantes bij! hahaha
roomie komt echt uit de getto, en is 37 en gewoon heel veel van haar vriendinnen en/of klasgenoten zijn/worden gewoon OMA !! dat snap je toch niet… of je 17e een kind en jouw kind op z’n 17e ook maar een kind ofzo… ppfpfpf
vandaag had ik de radio aan in de auto, t was Bob M. en schoot ik toch weer even vol. overvalt je af en toe toch nog he?
Mijn mams was 52 toen ze voor het eerst oma werd 56 bij de 2de,63 bij de 3de en 70 toen C werd geboren,maar ze doet met C dezelfde dingen als bij de eerste
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
.
Vroeguhhhr bij Rubbie in de straat was een vrouwtje 33 en oma… Toen ze tegen haar dochter zei dat ze er niet zo blij mee was zei die: Ik ben anders nog 1 jr ouder dan jij was…
Nee dit is PRACHTIG… Ga er maar lekker van genieten Viv en H…
En nu… nu kan ik niet slapen haha
@Bloem: Oh, ik weet wat je bedoelt. Ik denk er nog dagelijks aan en kan het soms nog niet bevatten. Maargoed… :kus:
@TRL: Ach wel ja. Je hebt mensen van 35 die zich 75 of ouder voelen en mensen van 70 die zich nog 40 voelen. Maakt allemaal niet uit, zolang je gezond bent en ervan kunt genieten. Zo denk ik altijd maar.
Sodejuu 33 is wel heel jong oma worden…pfff
Roanna,idd me mams zegt ook altijd C houdt me jong hahahah en zolang ze het nog kan doet ze het graag,al kost het soms wel moeite maar dat zal ze niet toegeven…Daarom gaat ze ook nog altijd mee naar ons cluppie
ja een mooie leeftijd, mijn moeder was 46, en ik geloof dat je jongste oma van nederland ooi 31 jaar was…pffffff moet je toch ook niet aan denken.
Tja…Bob M. en dan volschieten ook ik kan het nog steeds niet bevatten.
Dan erbij… ik wat ook nog maar net 18 toen ik mijn eerste kind kreeg en 27 de 2e. Pfffffffffffff… moet je toch ook niet meer aan denken. lol2
Maargoed, we zijn er gekomen.
Ik ga nog ff de vissenkommen doen en dan ook maar eens naar boven.
Weltrusten all en Viva… :kus: geniet alvast, alleen al van de gedachte. :wub:
ja ik ben ook doodop… ppff zo lekker slapen en morgen weer een nieuw dag
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01: ![]()
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Bloem29: 15 sept- 19 september: St Mont Michel- Frankrijk
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Kaylo,weet niet of je nog leest hier,maar mocht je het lezen veel plezier in Istanbul.
goedemorgen meiden.
Nou het nieuws van de zwangerschap van onze schoondochter is als een lopend vuurtje rond gegaan, iedereen gelijk in de telefoon. Heerlijk om het nu te kunnen vertellen. Dat zwijgen is echt een hel dat kan ik je vertellen.
Las trouwens op hyves een vreselijk leuk stukje, ik wilde het jullie niet onthouden dus hier wat leesvoer.
Je hebt wel eens van die dagen die het perfecte o ja joh! moment bevatten. Denk dan aan een geirriteerde gedachtengang, verwilderd blik in de ogen en afhangende mondhoeken. In de volksmond te noemen: een kutdag! Helaas pindakaas heb ik nooit van die kutdagen maar gewoon gelijk kutweken. Het start allemaal met het feit dat je elke dag vroeg moet opstaan wat op zich al ruk is,want je mandje ligt te lekker en ozo warm, en buiten is het koud, donker of nat. En het liefst alle drie tegelijk. Na een dag ploeteren regen je dus fijn zeiknat als je naar huis gaat, het leuke van die plensbuien is dat ze altijd stoppen als je bijna, bijna thuis bent. De volgende dag is niet veel anders want het mag dan droog zijn maar je breekt fijn van de vulling je kies af waardoor je dus nog maar een halve over hebt. Na dagje tandarts <noodvulling> kun je wederom aan de slag om vervolgens op de terugweg nu geen regenbui te treffen maar oom agent. En die laat het niet na je flink te bekeuren voor het fietsen zonder licht. Intussen thuisgekomen heeft tussen je bedlampje het begeven dus fijn vroeg naar bed om te lezen kun je wel op je buik schrijven. Gelukkig heb je geen tijd om vroeg naar bed te gaan want een der viervoeters des huizes heeft je al getrakteerd op een fijn kakwerk maar dan wel buiten zijn sanitaire voorziening. De andere viervoeter wil niet achterblijven en verrast je met een lijk <muis of vogel, is afhankelijk van zn jachtbui> Als je je dan even ontspant achter de pc en je tegelijkertijd je post doorbladert blijkt die post louter te bestaan uit acceptgiros. Op zon moment ben ik in staat mijn agenda in de fik te steken om te concluderen dat het toch een boutweek is. In die zelfde agenda zie je nog een feestje, waarvan je bijna zeker weet dat het niet doorgaat!!! Omdat het toch een beetje te gortig is gelijk maar aan de drank te gaan of te emigeren wordt er maar eens stevig gemopperd in huize Xxxx. Het is per slot van rekening niet de eerste keer dat het de hele week bal. En als ervaringsdeskundige met boutweken kan er na korte tijd worden overgaan tot relativeren. Bijna iedere werkende nederlander houdt niet van vroeg opstaan en weet wat het is om een haat/liefde verhouding met de wekker te hebben. Het regenpak is al nadruppelend in de fietstas gestopt dus volgende keer wordt ik niet gefopt. Bij de tandarts blijkt dat die kies toch al dood is en dus geen blijvende schade aanricht, opknappen blijkt tevens ook tot de mogelijkheden te behoren. De acceptgiro van het cjib komt pas over een week of zes dus daar kan met het volgende salaris alvast rekening mee worden gehouden. Dat ene leuke schemerlampje vindt nu eindelijk eens een leuk plekje, juist op het nachtkastje, dus ook de Jan de Bouvrie in me is weer gevoed en het leesprobleem is verholpen. Tijdens het mopperen zorgen de viervoeters voor een alles bevrijdende knuffeltherapiesessie en is ook dat leed weer geleden. Omdat je toch achter de pc was geploft kunnen die acceptgiro`s leuk worden uitgesteld, betaald, verschoven en met creative boekhouding worden voldaan. Het feestje wordt uitgesteld dus dat is een prettig vooruitzicht.
Toch las ik de eerste komende vrije zondag <of maandag> maar eens een baaldag in. Betekenend: Bel uit, telefoon op trillen. Binnen handbereik wordt geklaargezet/legt: de afstandigbediening,chips, sigaretten en een fles limonade. De kachel kan op tropisch. En met het haar door de war, het gezicht make-uploos, hul ik me in mn makkelijkste trainingsbroek en foutste shirt.En dan ga ik het de hele dag, volledig langdurig en enorm intensief beu zitten wezen!!! Het gekste is dat ik eigenlijk niet kan wachten. Kom maar op met die baaldag, ik kan hem hebben!!!
Viva,inderdaad een leuk stukje hahahaa.Jij zal wel heerlijk geslapen hebben na al die felicitaties.Kan het shoppen voor je kleinkind beginnen
Al tig keer in de prenatal geweest en natuurlijk al het nodige gekocht.