@Bloem: Dan was ons duimen toch niet voor niets geweest. Oke, je heb het dan wel zelf gedaan… maar we hebben wel aan je gedacht.
Zo meiden. Ik vanaaf nog even een uurtje getippeld met de buuf en nu doe ik niks meer. Alles al nagelopen en alles staat klaar.
Iedereen bedankt voor de wensen :cheer: en hierbij wil ik allen die na mij gaan en dan met name, Bloem, Wendy, Beps, en Kim ook een hele fije toffe vakantie wensen. Jullie allen ook genieten hoor! :vak01:
Ik zeg alvast maar… weltrusten voor zo en zeg tegen iedereeen… tot over een week, want denk niet dat ik daar online kom. Heb geen kleine klepdoos, maar ook daar geen wifi. Alleen wel vast internet, dus wie weet als ik ff tijd/zin heb… dat ik me nog meld, maar denk het niet. Dat wordt afkicken hoor! lol2
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :kus: All :vak01: :vak01:
Roanna : heeeeeeeeeel fijne vakantie voor jou en R. met de hele familie en zorg maar dat je met fijne verhalen terugkomt !!! Ga heerlijk genieten en relaxen :kus:
Roanna meissie geniet er van.
Bloemmie inderdaad 27 augustus heeft ze haar tuut gehaald.
Ik net op hyves, een oude vriendin teruggevonden heb haar denk ik al 35 jaar niet gezien…hahahaha leuk hoor.
Hier ben ik weer ff.
Nog maar 8 dagen yippie:cheer:
Ik vroeg me af of jullie het volgende ook hadden,normaal heb ik een schoonmaakwoede na mijn vakanie maar nu heb ik deze afgelopen weekend al gehad, alles moest eraan geloven, badkamer, slaapkamer, keuken…
het voordeel is dat alles superschoon is:paranoid:
Hebben jullie dat nou ook zo vlak voor of na je vakantie?
voor de vakantie, ik wil het altijd netjes achterlaten… niet dat ik echt alles schoonmaak, maar wel de was weg, vuilnis weg, vaat weg, opgeruimd, gestofzogen en beestjes goed verzorgd achterlaten
@ Roanna,
Ik wens jullie ook een fijne vakantie in spanje…!
Wij zijn er bijna helemaal klaar voor. net samen heel het huis gepoetst, dus ja kim, wij hebben hier ook last van, doen dit meestal voor de vakantie, is et helemaal schoon als we weggaan.
Ach we lopen wel het hele huis ff door… maar als we terugkomen, dan … dan hebben de 4 katten er wel weer een chaossss van gemaakt…:)!!!
Ik nog 4 daagjes…(minder eigenlijk, over 4 daagjes zit ik er al helemaal klaar voor, bijna op schiphol… en de 5de dag(de vertrekdag) zitten we om 11`uur nederlandse tijd al ‘aan de bar’ bij Bar-arie cocktails te happen…
@roanna
Zit er helemaal klaar voor.
Geniet ervan met de familie!
@viva
Hoge rekeningen, bah dan weet je weer waarvoor je werkt…
@raak
Druk.
@Wendy en Kim
Last van schoonmaakwoede.
Ik wil ook altijd dat alles iig netjes en opgeruimd is.
Vol programma vandaag.
School, M naar school brengen, werken, eten (gelukkig bij moeders), leren, info-avond op school, weer verder leren en nu moe. Slaap lekker allemaal.
Nou ik ook al uren wakker bah! Maar goed zo ff opstaan en lekker prutten dan naar m’n vriendin een dagje bijkletsen enzo.
Roanna (bijna) onderweg Cyn vandaag weer terug. En ik ook weer een dagje minder hihi
nee tis behoorlijk triest weer he? bah! mooi plaatje MK, hopelijk krijg ik em met zonnetje en wolkjes… we gaan t zien.
kon vannacht niet slapen, stomme dutje van 4 uur heeft daar natuurlijk voor gezorgd, dus heb vannacht schaatsfilmpjes zitten kijken van de olympische spelen… daardoor kom je wel in de stemming.
zometeen ff de konijntjes doen en misschien ff kijken welke kleren er morgen mee moeten/mogen… owh en ook nog douchen