@Viva: Hoelaat vliegt Damber zaterdag(Kusa toch??) Heerlijk hoor, dan gaan mn ouders ook…
Hier ook zulk zeikweer… zo mooi als het gister was, zulk prutweer is het nu
@Viva: Hoelaat vliegt Damber zaterdag(Kusa toch??) Heerlijk hoor, dan gaan mn ouders ook…
Hier ook zulk zeikweer… zo mooi als het gister was, zulk prutweer is het nu
Cyn,lekker he eindelijk bovenaan.
Beps,ken dat gevoel met de oudjes,maar idd we hebben ze nog.
Viva,hier ook z**kweer,bah niks aan ben je snel zat.Damber dus Kusadasi ontdekken,leuk.Hoelang gaat ze en welk hotel?
Beps, Damber vliegt om 11.00 uur naar Antalya, ze gaat naar Mahmutlar.
Viva,mahmutlar ook mooi,en een mooie tijd om te vliegen.
Goedemorgen. :dag:
@Cynthia en Kaylo… gaan jullie maar gauw. lol2 :vak01:
Ik hoor net op de radio dat er zo’n 2000 pasagiers vast staan op Weeze, omdat de Franse luchtverkeersleiders staken. Nu dat weer. :mad:
@Viva: Lekker hoor voor Damber. Ik meende al dat je me dat toen verteld had, maar weet het niet zeker meer. Komt ze vast Jill nog wel tegen, want die zit er sinds kort ook weer.
@Beps: Ik wou je eerst nog smsen gisteravond om de oudjes even gedag te zeggen. Enneh…het zijn dan wel je oudjes, maar ze doen en laten nog lekker waar ze zin in hebben en dat vind ik in hun conditie en qua leeftijd toch nog een hele prestatie. Zij genieten er in iedere geval nog van, zolang het kan en gelijk hebben ze. Gelukkig hebben ze nog zo’n fijne dochter als jij lol2 die diep in haar hart nog heel blij met ze is. Daarom meissie… koester ze.:kus:
Hier ook vreselijk k*tweer. Geen wonder dat ik weet niet hoelange files er staan. Iedereen moet weer wennen aan de “herfst”.
Ik ga nu ff showeren en na de lunch ook naar de tandarts voor controle.
Latersssssssss :dag:
Lees net dat vanaf 1 januari 2010 ze de vliegtaks in Duitsland gaan invoeren.
Goedemorgen
Ik niet veel tijd dus sluit me aan bij de vorige updates enne ben vandaag jaloers op iedereen die binnenkort op vakantie gaat :vak02:
@Viva: OHHH Ja… hihi!!! Het was Mahmutlar… Lekker hoor… Dan komt ze de oudjes niet tegen, die zijn om 6 uur de lucht al in…(hopelijk!)
@Roanna: Jij moest ook de groeten hebben van hen, en vast een lekkere week in Spanje…(overloper zei mn vader haha)!!!
Iedereen de groetjes trouwens
Nou goed… nu eerst Cyn…
Jeeh bovenaan!!! En ik ga pas morgenavond… dus sta daar nog wel even ![]()
Nou Balen hier… valt er weer een vulling uit mn kiezen, dus… om 13,30 naar de tandarts…
Beps,hoe komt dat nu,verkeerde vullingen of zijn ze oud.Me collega hier heeft er ook last van de z’n vullingen eruit vallen…
mogguh
brrr wat is het donker en KOUD! brbrbb brbrbrr
@ beps alles valt spontaan uit je mond? tsskkk
@ viev damber nog een mooi reisje voor de boeg… wie weet wie ze nu tegenkomt
hahah
@ trl getver, vliegtax bij weeze… :tssk: ze zouden het allemaal gewoon moeten afschaffen!
ik ga gauw aan de slag, vanmiddag nog een afspraak en moet nog veel doen
:dag:
Bloem,vind ik ook,zal het minder aantrekkelijk worden om vanaf Duitsland te vliegen.Jij al weer helemaal bijgekomen van je vakantie en je darmen weer tot rust?
ja de darmen waren redelijk snel tot rust…
echter de onrust blijft… tis zo onbestemd om niet te hoeven werken (maar wel te moeten studeren) ik heb constant het idee dat ik niet genoeg doe
Fijn dat de darmen weer tot rust zijn.Zal ook wel wennen zijn om weer te studeren,na al die tijd gereisd en gewerkt te hebben.
@Bloemmie: Gevoel moet tot stand komen, je kan het niet afdwingen. En gewoon niet tevaak FV haha… Of Farmstory op de IkBel haha…(Bijna gelijk hihi)
@TRL: Ik heb moeilijke tanden, geen wolf, maar net zo iets. Dus als ik een kop koffie drink, heb ik net zoveel plak als jij van een boterham… dus vullingen gaan ‘snel’ lekken en vallen dan eruit haha…
Maar gelukkig kon ik al vanmiddag, en alle 3 gelijk dus…
Beps,oke.Wel fijn dat je vanmiddag al terecht kan en dan ook nog eens alle 3 tegelijk,kan je er voorlopig weer mee door hoop ik.Sterkte alvast
@Beps: Bij jou zijn het nog de vullingen die er spontaan uitvallen, maar dan kokkie he… is zo nu en dan echt aan het wisselen van tanden en kiezen. lol2 Maar even serieus… het kan best een probleem zijn, als je dat hebt. Sterkte zo bij de TA.
Ik moet zo ook even zeggen van mijn tandvlees bij mijn kies achterin, waar ik geregeld last van heb en bij het minste geringste bloed. Vandaar miss wel die bloearmoede. Morgen even voor bellen trouwens met de HA.
@Bloem: Ik kan me er wel een beetje wat bij voorstellen, wat voor een gevoel het je nu geeft. Maar je doet je best en dat is toch ook al heel wat.
Oh ja, nog ff een vraag… als je een ( goedkoop) netbookje wilt kopen, welke versie moet er dan minstens opzitten? Bij de meeste zit n.l. xp op, maar dat is toch eigenlijk al verouderd? Ben me even aan het orienteren.
:dag:
Roanna,toch op zoek naar een netbookje,misschien eens kijken of je hem ergens bij het verlengen van je telefoonabonnement krijgt.Of loopt je abonnement binnenkort niet af? En welke versie hmmm daar heb ik ook niet veel verstand van op die van mij zit xp
Roanna: XP is voldoende, windows 7 heeft best veel extra’s die je moet vinden hihi!!! Gewoon kijken welke je het leukste lijkt…
JAAAHAAAA IK HEB M!!!(mn 14de pas haha of 15de kan ook…)
http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/?src=Wehkamp%2F409051_pb_01&$2010GridFashion$
Ik had m al in t blauw, maar wilde m zoooo graag in t zwart, en nu isdie binnen…
(samen met 2 anderen shirts, 2 jurkjes, en nog een bikinitop bij mn broekjes,… haha)