@RAAK!!! Jurjen, onze supermoderator vraagt:
We horen het weer graag van je zodat we verder kunnen…(kijken of we je helpen kunnen…
@RAAK!!! Jurjen, onze supermoderator vraagt:
We horen het weer graag van je zodat we verder kunnen…(kijken of we je helpen kunnen…
Roanna vista is de daarop volgende en de laatste is windows 7, maar die bijt met ie 8, dus die kun je niet goed gebruiken op windows 7.
Beps…nice…lucky you
@ roanna igg geen vista meer! die verdwijnt helemaal dus nie doen!
als het kan gewoon de nieuwste nemen.
@ beps toppie de tweeling hangt er weer lekker bij
Hier draait Windows 7 al tijden met IE 8 en geen greintje problemen…(tenminste alleen met FB… maar dat heb ik ook met mn klepdoos en daar heb ik nog XP opstaan…dat ligt dus aan FB…)
Beps : ik heb nix gedaan : maar…hij doet het weer:cheer::cheer::cheer::cheer:Bedank Jurgen maar namens mij. Enne op alle (3) de laptops deed ie hetzelfde ook het appeltje. Cookies en tijdelijke bestanden verwijderen automatisch bij afsluiten van de laptop. Suc6 bij de smoelensmid
@Raki: MOOI!!! Ik ga het doorgeven, hij heeft magische stralen haha
raak mag er weer op… lastig als je niet weer waar het aan ligt (dan kun je dat ook niet voorkomen) maar aan de andere kant: vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan
Zo ik zal me ook maar weer is melden…!
Er is weer een beetje rust in huize vd Z…! Jacco vorige week ziek thuis, ik deze week. Het emmetje is vol, en overgelopen, dus nu ff tijd voor mezelf, volgende week nog 3 dagen werken en dan heerlijk op HONEYMOON…! vanmiddag de koffer’s al grootendeel ingepakt, hebben niet echt meer t-shirts en korte broeken nodig…!
@ beps, ik heb die sap*h in het wit, zit werkelijk weer heerlijk…!
zie dat je op m’n verjaardag naar adr vertrekt…! ik ben op jamaica met m’n verjaardag, zet de traditie van Toos voort…!
@WendY Ik heb die Sapp* ook in t blauw…(haha ik heb er dus echt 15 ofzo…lol2 alles voor de tweeling ;)!!)
En heel goed, voortzetten die tradities!! Ik kan me voorstellen dat het nu even ophoud, en dat de rek op is, de emmer overgelopen, en de maat al lang niet meer te vinden is. Time out, stop, pas op de plaats…tot je het weer kan!!! :kus: (ook voor Jacco!!)
Ohhh ben jij die zaterdag jarig!! Ja dan gaan we lekker, en ik heb geluk: Ik ben al om 6 uur de lucht in…
@ beps, Ja het is nu even tijd voor mezelf, en niet voor m’n werk. ik heb in de zomervakantie 6 weken achter elkaar gewerkt, en gister klaagde me collega dat ze niet genoeg had aan de vakantie, dus wanneer ik weer van plan was te gaan werken, dan kon ik voor haar nog wat diensten opvullen…!
ja ik ben die zaterdag jarig, wij zijn dan net 2 dagen op jamaica…!
Zodra we terug zijn van vakantie, kan onze kleinste poes gaan bevallen van 2 á 3 kittens…! vorige week bij de dierenarts geweest, echo gezien, ze is nu 5 weken drachtig…!
Ohhh dat is ook prachtig Wendy: iets om naar uit te kijken!!! En ik ben misschien een btje te direkt(maar ja that’s me…;)) Maar werken… dat kan je altijd nog!!! Je gezondheid…die moet je opbouwen(als ik aan je moeder denk: ALtijd maar eerst werken, dan beter worden…) Dus… NEEM TIJD VOOR JEZELF!!!(en die collega:Zoek het zelf uit ;)!!!)
Bloem : zoek ook maar niet eens wat het was hihi
Beps : je 15e ???lol2lol2
Wendy : hoop maar dat jullie 2tjes uitgeziekt zijn voor vertrek. Je verjaardag vieren op vakantie heeft altijd wel iets speciaals vind ik. Dit jaar gaat het mij helaas niet lukken.
Neem lekker wat tijd voor jezelf nu en laat het werk het zelf maar even uitzoeken
Roanna : hier werk ik ook gewoon op xp hoor, geen problemen, behalve dan af en toe ww lol2lol2lol2
@Raak: Erg he… gewoon verslavend… ik wil ze allemaal ;)!!! Maar… heb nu een adresje van een outlet winkel van Marlies… tja en nu wordt het moeilijk daar weg te blijven(‘overjarige’ modellen voor 40 euro…)
de tweeling zit er weer lekker bij ![]()
owhh ik heb het zo koud he… brbr, wollen sokken, fleecetrui en trainingsbroek… zal ik de kachel aanzetten… brbrb
@ wendy goede traditie is dat, lekker je b-day vieren op jamaica. mn mams is ook altijd weg en ikzelf zou dat ook wel willen. beterschap en luister maar naar tante beps!
Zo, even het antwoord verwerkt bij de reisquiz van daarboven en nu even zien wat ik gelezen heb.
Wendy in de ziekenboeg. Laat je niet gek maken meid. Het werk is er langer dan jij moet je maar denken en beterschap hoor. Leuk van die poesjes. Zijn zowiezo leuk als ze zo klein zijn. Ik zou ook wel mijn verjaardag op vakantie willen vieren, maar dan zal ik altijd toch wel een eind weg moeten. lol2 Ben in Januari jarig en ga dan echt niet in de kou zitten. Hihihi.
Raak kan gelukkig weer op TTT. Wat een ramp dan he. Waarschijnlijk weer op het goeie kanaal gezet. :unibrow:
Beps weer een tweeling erbij. :cheer: Pffff…15 stuks. Bij ieder kleur tasje een muts zeker!!! Nouja… zo heeft ieder z’n haar tik toch he Beps? Hahahaha!!!
Verder zag ik dat TRL, Viva en Bloem nog waren geweest en even tips hebben gegeven.
@Cynthia: Hoelang nog? :cheer:
Nou meiden, ik heb net even hier en daar gekeken en zag bij bal.com wel een leuk en voordelig machientje, dus straks hier nog even in de groep gooien. ![]()
Roanna: over 23 uur ga ik vliegen
:cheer:
@Cynthia: Owww… heerlijk meissie. Spannund weer hoor en dan eindelijk weer :wub: Ik zwaai morgen nog wel ff, want je gaat in de avond weg toch?
Cyn, bij deze alvast, heel veel plezier!!
Zo ik weer terug van sporten, ga het in 2 avonden doen als het lukt…dinsdags zumba en woensdags power bar… ben kapot… zo zonnebankje en douchen
Tot morgne, dan ga ik Cyn uitzwaaien en komt het allemaal weer goed ![]()