Turkish Tea Time

Zo, ik weer naar binnen. Had aan de voorkant van het huis een klaptafeltje gezet en mijn nieuwe bankje staat er al een tijdje, dus deze dame heeft lekker uit de wind in de zon gezeten. Ook zo nu en dan even visjes voeren en voor de rest… vakantiegevoel. lol2

Maarre…in die koffers zit toch stof, dus wat maak je schoon dan? Of kan dat los? Kun je nagaan, dat ik daar nooit op let. lol2

@Cynthia: voor jou is het ook al bijna zover. :cheer: Weer een beetje opgeknapt las ik hier en daar!

@Beps: Oh, gelukkig die nare hoofdpijn zo goed als weg. Doe J. en H. weer ff de groeten van mij he en wens ze alvast een toffe vakantie. :zon02:

@Kim: Zo, bijna de hele familie in Turkije. Leuk hoor! Dat heb ik volgende week met kokkie’s familie. Zitten dan met ons erbij, met z’n 8ten in Spanje, maar dan ook nog in hetzelfde hotel. :cheer: Zin an!

@Bloem: Succes bij de studie. Ga ervoor!!!

@Viva: Pfff… druk op het werk. Ben je ook weer lekker mee, maarja… gaat de tijd wel snel.

@Jac: Mocht ik je niet meer spreken… een hele fijne vakantie gewenst en zeg even dat wij ook nog in het najaar komen. ( mooie kamer dus graag, Tulin) lol2 En jij… geniet ervan en ook nog een hele goede reis. :vak01: :vak01: :cheer:

Ik wou een foto van ADR meesturen, maar die staan niet op deze pc.
DDDDD van mij.

Speciaal nog even voor Jac:

http://cache.virtualtourist.com/2907470-Travel_Picture-Pool_At_Aegean_Dream_Resort.jpg

@Raak: Ken je er alweer op? Op WW en met name het Turkijeforum, bedoel ik.

@Miere: :dag: Hoestie?

Zo, nu eerst ff eten.

latersssssssssssssssss

Ohoh… Jac haar hondjes zijn de deur uit, koffer zal wel gepakt zijn haha…(lekker gevoel denk ik…;))
Ik loop nu al mn weken(dagen) in te delen. Morgen wss naar de tandarts, 3 vullingen er vandaag uitgevallen(zeeer irri) overmorgen naar de schoonheidsbehandelaar…Verwennerijtje voor mezelf…
weekend… ouders wegbrengen, rubbie zn haartjes doen, werken…
Volgende week naar zus voor het kliederen/knippen… werken, koffers pakken, hondjes wegbrengen ons zelf ook dan maar… GAAN>… duurt alleen nog veel te lang haha

@ roanna, mijn koffer is kunststof vanbinnen, dus op zich zou daar best een doekkie doorheen kunnen…

@ cyn ik neem aan dat dat heeeeel goed nieuws is!

Dat had ik niet gelezen: TOP ZEG(al weet ik niet wat dat precies inhoud, maar zo te zien is het top…:kus:)

Een paspoort betekend dat we het visum kunnen aanvragen!!! :smiley:

OK!!! Dus, als jij er bent, dan is alles in huis voor het aanvragen.
(maar als ik het goed begreep doet hij dat wel als hij voor het werk weer in ehhhh Adana is, geen kostbare dagen samen opofferen hiervoor)

@cyn: GEFELICITEERD DAT IS SUPER!!!
@beps: uuueeehhhmmmmm het duurt nog best lang hoor voordat het de 18de is hahahahaha.
Want dat betekend dat ik al bijna richting huis mag…
Maar succes met de laatste dagen werken en succes met de voorbereidingen!
Ik vanmiddag mijn honden weggebracht. Ze keken niet op of om ze liepen gelijk door naar hun plek. En ik zo dag hondjes fijne vakantie. En die vrouw lag helemaal in een deuk dat ik helemaal geen afscheid heb kunnen nemen. Maar wel een lekker gevoel hoor en vanmiddag heb ik ze natuurlijk plat geknuffeld en heel erg heb een foto gemaakt voor op mijn tel.
Jij de 18de een hele goede reis!
@cyn: jij ook een fijne vakantie met je mannetje!!!
@bloem: jij ook een fijne vakantie weer hahaha
@kaylo: Jij heel veel plezier in istanbul!
@roanna: jullie ook een fijne vakantie!!!
@wendy: Jullie ook een hele fijne huwelijksreis
@kim: en jullie natuurlijk ook een fijne vakantie alvast!
zo als ik iemand vergeten ben SORRY!!

Cyn,mooi die is binnen nu de rest nog…

Beps: ankara :wink: Juistem… :wink: Het is alleen een kwestie van afgeven en weer wegwezen… Daar ga ik geen 16uur voor in de bus zitten :wink:

Jac, hele fijne vakantie!!! :kus:

@Cynthia: Goehoed zeg.:cheer: Nu de rest nog, maar dat zal ook vast goed gaan komen. Het begin is er en och… jij mag eerst nog daar naar toe. Ook leuk. :wub:

@Jac: Dank je. En jij nogmaals…>>> :vak01:

@Bloem: Van mij is ook helemaal van kunststof, maar van binnen gevoerd. Nouja… LB he!!!lol2

allemaal bedankt!!!
Het gaat zeker allemaal lukken. gevoel is helemaal terug ik ga BIJNA!!!
En ja cyn jij staat dan bovenaan!!!

@ roanna dan met de stofzuiger erdoorheen :stuck_out_tongue: hahahahah

liedje dat we vaak hoorden in kusdasi

[ame=“- YouTube”]YouTube- Sıla Alain Delon Feat. Ozan DoÄŸulu Orjinal Video Klip 2010 Åžarkı Sözü[/ame]

deze is nog geweldiger :biggrin:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Sertab Erener - Rengarenk / HQ 16:9 / Yeni Klip 2010[/ame]

truste

:turkey:Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub::turkey:

Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Bloem29: 15 sept- 19 september: St Mont Michel- Frankrijk
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

:cheer: :wink:

JAAA CYN STAAT BOVENAAN…komt ze zelfs vroeg voor reageren ;)!!!

Ik wakker, gezellige avond met de oudjes gehad…man ze worden oud. Je kan niets meer zeggen of ze staan op dr strot… maar goed… ik heb ze nog en niet klagen nu…:wink:

geen plannen, Jac al onderweg dus…

goedemorgen meiden wat een @#$%^&*( weer zeg…tot op je hemd toe nat,…nou ja kunnen we vast wennen aan de herfst…O je zal toch maar nog ff naar turkije mogen…Damber gaat zaterdag…nou het is haar gegunt.

Beps stroeve gesprekken met ouders, maar wat je al zegt ze hebt ze nog…dus slikken maar.
Cynnie uit bed gevallen om op de eerste plaats te komen.
en toen wist ik het niet meer.