Viva: mwah…
Iedereen over wind en storm, het is hier PRACHTIG weer.
@Cyn: Gewoon platspuiten/slikken die toestanden en nog 2 dagen…![]()
Goedemiddag ladies,
Zo ff tussendoor, stevig windje hier in de buurt en van de week wordt het ook niks met het zonnetje, nog maar 15 daagjes tot onze vakantie! yoepie:cheer:
@Beppie: gelukkig is je hoofdpijn gezakt, ik heb zelf migraine en als ik daar een aanval van heb kan ik alleen maar in een donker kamertje liggen zonder geluid, als het dan over is ben ik nog zeker 2 daagjes suf
@ Cynthia: Voor jou beterschap, je vakantie is al bijna dus ik hoop dat als je gaat vliegen je weer beter bent!
Na van de week schoonouders te hebben uitgezwaaid nu zwager en schoonzus uitgezwaait, heel de family in Turkije nu :vak02: en ze hebben het heerlijk.
Ga weer ff verder met de turkse les!
Groetjes:dag:
Beps: komt goed! ![]()
Kim: thanks!
Net ook een optieticket geboekt voor M… Dus we kunnen nu echt het visum gaan aanvragen ![]()
Raak,kan alleen met de minilaptop niet draadloos online,dus niet zo heel erg,gebruik thuis toch de grote.En straks met vakantie doet tie het wel .
Kim,de hele familie in Turkije,allemaal op dezelfde plek of verschillend?
Cyn,nog niet helemaal opgeknapt,beterschap.Spannend hoor het visum aanvragen,gaan jullie samen naar Ankara of Istanbul?
@beps: is goed hoor komt voor elkaar! Hopelijk is je hoofdpijn weer afgezakt.
tot de 18de!!!
ik vertrek ´s morgens al richting schiphol dus vanavond kom ik nog ff langs en dan…
Koliboli,mocht ik vanavond niet meer langs komen hier.Een hele fijne vakantie en lekker genieten!!
Trl: Ankara, maar ik ga niet mee… Zonde van de kostbare tijd samen… En hij komt er toch wel voor zijn werk… Dus dan doet hij het maar ff alleen ![]()
jac: hup wegwezen! Ik wil bovenaan ![]()
Hello,
@ Trl: niet allemaal op dezelfde plek, schoonouders in Kızılağaç-Manavgat (Sea world Resort) en zwager zit in Lara (Baia Lara).
Lekker verdeeld dus:zon02:.
Schoonouders hebben nu gemiddeld overdag 34 graden:vak02:
Kim,zeker mooi verdeeld.En 34 graden lekker hoor…
Cyn,hahahah idd de uurtjes samen kan je wel beter besteden dan in de bus te zitten.
Trl: juist
:unibrow:
Jac, heel veel plezier in ADR!!
@ cyn zijn het soms de zenuwen ofzo? wanneer zou M. dan komen, als het allemaal doorgaat? en voor de volle 3 mnd of minder?
@ Jac een hele fijne tijd op bekend terrein voor jou! geniet er lekker van!
ik kieper altijd wel de koffer ondersteboven, want op de een of andere manier zitten er altijd zandjes en pluisjes in.
hier binnen lekker koel, buiten in het zonnetje lekker maar ijskoud in de supermarkt. ga ff verlaat lunch maken en weer verder studeren :retard:
Bloem: nee heb totaal geen zenuwen, maar gewoon strontje verkouden en beetje koortsig enzo… Hij zou dan half november komen… voor 2,5 week… (langer is lastig vanwege mijn werk en geen eigen huisje… mijn ouders kennen hem totaal nog niet… dus eerst maar eens voor 2,5 week
)
owh zo… jammer hoor, tis een boel rompslomp voor 2.5 week. is het niet mogelijk om goedkoop iets te huren of een vriend/vriendin/kennis die net toevallig aansluitend een weekje op vakantie is?
beterschap maar…
Jemmig ja… wat een toestanden voor die 2,5 week… maar 2,5 is meer dan niets…
Hopen dat alles goed komt…
Hier nu lekker ontspannen, hoofdpijn bijna weg. Net lekker onder de zonnebank geweest, douche… dus… de voorbereidingen zijn begonnen
@Jac: Komt goed de 18de, eerst mn ouders nog zaterdag haha
gut… de buren weer begonnen met klussen en boren ![]()
Oordopjes in…
Sorry ff ego :cheer: :cheer: hij krijgt over 3 dagen zijn paspoort!!! :cheer: :cheer: