Wij zijn weer thuis van de stad. Pffff… zoooo druk he! Er was ook nog een bierfestival. Oke, even wezen kijken en dat zag er heel gezellig uit, maarja… wij drinken toch niet, dus heb er dan weinig te zoeken. Ook waren er wat artiesten zoals Moniek Smid, nou daar zit ik nie op te wachten.lol2 Toen maar verder de stad ingegaan en kokkie nog 2 spijkerbroeken gescoord.
@Kim: Jij de koffer al schoon. Schoon? Heb ik nooit opgelet. Ik haal 'm van zolder, laat 'm een poosje openstaan en dan gaat alles er weer in. Plus dat er vaak nog spullen inliggen van de vorige keer, zoals badspulletjes enzo, die je in de meeste hotels ook nog niet eens nodig hebt. Maarja, voor de zekerheid.
Leuk zo’n miniklepdoos. Heb ik net ook nog naar gekeken, maar vond ze nog te duur. En och…kan in de vakantie ook goed zonder. lol2 Geloof ik. Hihihi.
@Bloem: Hoe kan dat nou? Jij eruit? Zullen even het meisje van de administratie hier op aanspreken, want dit kan echt nie. :unibrow:
@Raak: En jij weer trammelant dat je er niet op kan? Hebbie 'm wel op het goeie kanaal staan? Hahahaha. Nou, denk toch maar nie dat ik nu ook aan de glasvezel ga. Komt morgenavond een klachtenreportage bij trosradar. Even zien wat daar gezegd wordt.
@ Roanna, koffertje is schoon maar ik haal er altijd ff een doekje doorheen, klein tikje van mij
@ Koliboli, yoepie, lekker vakantie! geniet ervan!!:vak02:
Ga ff een bakje koffie drinken, hier was het spaanse avond, heb zelf paella gemaakt en dit is weer goed door de keuring heen gekomen:cheer:
Roanna,heb alles weer los geregeld,7 dagen voor 255 euro is te doen toch… We gaan weer naar Pamay.
Koffie en thee niet alleen gratis voor de opa’s en oma’s hoor,maar voor iedereen… Opa en oma waren niet mee.
Raak,me mams gaat nog wel een keer mee,alhoewel ze wel weer zegt dat het de laatste keer
Kim,jep zit vanaf de 23ste in Kusadasi
Beps,de koffer al klaar gezet en Rubbie minilaptop geinstalleerd… heb er ook 1,maar krijg hem hier thuis op 1 of andere manier niet op de draadloze verbinding aangesloten…
Bloem,Ik weet niet hoe je uit het lijstje bent verdwenen,maar je staat er gelukkig weer in.
Koliboli,eindelijk dan vakantie voor jouw.
Roanna,ik heb hem op mp gekocht van iemand uit jouw stad,120 euro voor betaald.
Wij al weer een tijdje terug uit de Julianatoren,was erg leuk geen groot park,maar voor de kleintjes genoeg,C vond het geweldig en wilde overal wel in.Hij kon het gelukkig ook goed volhouden.
Jac : vakantie, heerlijk gevoel he
Beps : veel gelachen, is heeeeel belangrijk
Roanna : de stad in geweest, lust geen bier en vindt Moniek ook al nix, maar toch lekker 2 broeken gescoord
Trl : C en jij een heerlijke dag gehad en je mams toch nog, voor de laatste!! keer mee:cheer:
Kim : koffer gepakt en schoongemaakt, die tik heb ik ook hoor
Ga nu naar mn bedje toe, :slapen: lekker all en tot morgen :dag:
Zo ik ook weer in het land der aanwezigen.
Net de auto naar de garage gebracht, de meisjes meegenomen, en meteen een flinke wandeling gemaakt(anders moet ik daar 30 min zitten wachten, nu gewoon bijna eerder thuis EN een wandeling gehad…)
Niets nieuws eigenlijk, Rubbie aan het werk, En wij nog 11 dgn(12, maar over 12 dgn zitten we al bijna in turkije…;)!!! dus ik pik een dag…)
Morgen gaat Jac al…(BAH ;)!!! dus…
@Beps: Nouja… wordt er in ieder geval redelijk snel werk van gemaakt. Des te eerder hebbbi 'm weer terug en hopenlijk dan goed.
Oh, wat een mooie foto. :wub: Waar heb je die gemaakt? lol2 Oh, en daar mag ik ook al snel naar toe… Hoe is het met je hoofdpijn nu?
@TRL: Ja, wat een leuk park, juist voor die kleintjes he!! Nog aardig overzichtelijk ook. Oh en dat iedereen gratis drinken had, wist ik even niet meer zeker, maarja… ik had er iets over gelezen.
Enne… daarom wou je laatst weten waar die straat hier was? Maar doet die klepdoos het nu wel dan? Kreeg het idee van je, dat het niet naar behoren werkt?
@Raak: Jij ook al die tik? lol2 Nou, dan zal ik wel een smeerkees zijn, want ik denk daar nooit aan. Hoogstens ff uitschudden en luchten. Nouja… misschien moet ik eerst eens van die goeie schoonmaakdoekjes ervoor hebben. :idea::lol: Voel je 'm?
Nou, het wordt weer een mooie dag, dus als het kan genieten meisen en anders… werkse.
@beps: oooooo lekker dat uitzicht!!! Heerlijk hahaha vanmiddag gaan de hondjes naar hun hotel en dan koffer inpakken.
Maar ze hebben het al door want ze zijn hyperactief en telkens als ik naar de garage loop staan ze te blaffen bij de auto hahaha.
Zo lief… @trl: klepdoos werkt goed.
@
@Jac: Ja ze weten het altijd precies de muppets… benieuwd hoe die van mij het gaan hebben. We moeten wel afspreken dat als jij de jouwe haalt, je ff naar die van mij vraagt en me smst…(maar ik maak me geen zorgen nee hoor, nu nog niet…dus wel ;))
Bloem : dochter en ik dachten in de tuin te kunnen werken, nou echt niet:mad:
Beps : sterkte met je hoofdpijn
Roanna : oh oh jij geen doekjes voor je koffer ???lol2lol2
Trl : problemen met wifi
Jac : straks hondjes wegbrengen en koffers pakken :vak02:
Hey meiden, tja weer maandag, al gewerkt, was veel te doen en veel testen met de nieuwe module, dus geen tijd voor ww. Wel even tussendoor visjes gedaan.
Lekker weekendje gehad, en Beps ik was hem al kwijt hoor mijn bij…vandaar dat ik niet vooruit te branden was.
Koffers en doekjes, ik ben ook van de sop voordat de kleren erin gaan. Noem het maar een tic.
Beps hoofdpijn gezakt, gelukkig maar.
Raak veel werk deze week, maar mocht de afgelopen week luieren
Cynnie al weer opgeknapt??
Hier ook een soort van zuid/oosterstorm, de deur staat open maar alles vliegt naar binnen dus die ga ik zo dicht doen. Jammer want het is wel lekker fris zo in huis, de warmte blijft maar hangen.