Zo dacht zal eens lekker vroeg posten, ben al een uurtje op. J. is naar Schiphol om de kids op te halen, landen over 15 min. lekkere tijd helol2
Cyn : meissie beterschap he, zorg goed voor jezelf, dit kun je nu idd niet gebruiken:kus:
Beps : volgende week op de scoot. Goed aankleden anders word je ook ziek, 's morgens echt al koud
Roanna : visite gehad en lekker bijgebabbeld. Wij gaan ook nooit naar wijk bbq. Bij ons was die vrijdag en we kregen een briefje dat we echt welkom waren op de borrel. Heb daar nooit geen zin in, sorry:mad:
Iedereen straks een gezellige en vooral :zon02: zondag !!
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis:TURKEY:
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Cyn,niet ziek worden hoor.En laat je volgende week maar extra verwennen door M.
Raak,vroeg op,J de kids weer halen.En jij geen zin gehad in de buurt BBQ.
Beps,Veel plezier vandaag.
Roanna,Gezellig dochter weer op visite gehad.
Bloem,aan het bijkomen denk ik.
Viva,al weer helemaal in het ritme of kan je nog steeds niet wennen.
Heb mezelf ook weer in het lijstje geplaats
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,C kost nu nog niks,dus nog even van profiteren.
Wij vandaag naar de julianatoren.
Zo ik ook wakker en zowaar: Ik heb(wss) vrij!!!
Vandaag hier in 't ‘durp’ een hondenshow, dus even kijken. Huis doen, want vandaag laatste dag dat Rubbie vrij is. Morgen gaat hij weer beginnen…
@Cyn: Knap op, nog maar 3 dgn…
@Jac: als je dit leest heb je VAKANTIE!!! JAAAAAAAA :cheer:
en nu… nu even ontbijten.
Nou het is echt super doorgezet… voel me net een vaatdoek… maar heb 3 dagen om beter te worden… Moet lukken toch! ![]()
Beps: veel plezier bij de hondenshow
Trl: lekker meis! Al wist ik het natuurlijk al
Veel plezier in julianatoren…
Ohhh TRL: Lekker hoor
Goedemorgen all.
@Raak: Pffff…zeg… Dat was een vroegertje vandaag! Maarja… voor het goede doel, zullen we maar zeggen he! De hele kloek weer compleet, voor zover dan. :cheer:
@Beps: Nou, jullie ook een hele fijne dag als je vrij mocht zijn. Oh, eerst de boel nog strak trekken. Gelijk heb je nu rupsie nog thuis is. Kan die vast wennen. Op therapeutische basis zeg maar. lol2
@Cynthia: Niet ziek gaan worden hoor. Dat kan nu echt niet hoor. Miss even een molletje en lekker rustig aan doen, vroeg naar bed enzo… Beterschap hoor. :kus:
@TRL: Oh, lekker hoor en groot gelijk. Zolang je het kan doen en C, ook nog gratis of voor korting meegaat, gaaaan. :cheer: Welk hotel/app gaat het dit keer worden? Alles weer los geregeld of toch nu een pakketreis?
@Jac: Nu echt vakantie! :cheer:
Ook vandaag weer een stralende :zon02:, dus denk vanmiddag even lekker de stad in. Winkels open. Moet nog even het een en ander halen voor de vakantie.
Oh ja…TRL heel veel plezier in de Julianatoren. Zo leuk voor C. en voor opa en oma’s gratis koffie en thee.:cheer: Het weer hebben jullie mee dus ga ervan genieten.
Latersssssssssss :dag:
Hallo, wij zijn ook weer terug thuis en gaan straks maar eens een toertje maken. Profiteren zolang het nog kan he :zon02:
Trl : lekker hoor, nog een weekje geboekt, groot gelijk. Gaat je moeder dit keer niet mee ?
Beps : ik heb steeds problemen om hier op te komen, heb het al gemeld bij de helpdesk.:mad:
@Raak: Wat raar… zal wel ff horen op msn wat er is…
mogguh
@ trl lekker hoor, groot gelijk
t zal rustig zijn hiero eind september… snap alleen niet waarom ik uit het lijstje gezet ben…
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis:TURKEY:
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Bloem29: 15 sept- 19 september: St Mont Michel- Frankrijk
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Trl: 23 september-29 september Kusadasi
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Bloem : jij alleen maar uit het lijstje gezet, ik van het hele forum afgegooid lol2lol2
Naja… onze Bloem niet meer in t lijstje… t zou verboden moeten worden,…
Er gaat hier in huis iets helemaal mis…lol2… er staat gewoon al een koffer op de slaapkamer lol2lol2lol2lol2… en het duurt nog 13 dgn lol2…
(voor de dingen die we al klaar hebben/gekocht hebben en dan vast ‘klaar’ leggen)…
je zou haast denken dat je hubbie er zin in heeft…
HAHAHAHAHA… nee ik denk ik ;)!!!
Rubbie gaat eerst werken.
Hello ladies,
Nou, ik heb mijn koffer al schoongemaakt en opengelegd, kan het een beetje luchten en kan ik alvast wat spulletjes erin doen:cheer:
Nog maar bijna 2 weekjes!! yoepie
@Trl: zit je vanaf de 23 ste ook in Kusadasi? leuk!:dag:
Ik ga ff mannetje helpen, heeft minilaptop gekocht die hij wil meenemen naar Turkije hihihi
mini laptop hier al ingericht(hadden we een maandje terug al gekocht) Rubbie neemt die mee. Ik mn gewone 15" natuurlijk. Moet wel kunnen vissenvoeren, enzo…
ok we gaan nog ff naar de fokker vanaaf… nog ff met ons meisje kroelen
Tot morgne
vissenvoeren hmm is dat van facebook?, leuk!
Minilaptopje bijna geinstalleerd.
Mijn paps komt een paar dagen later aan in Turkije dus dan kunnen we hem ook volgen, handig!:cheer:
Ja is van FB, ook mn ‘cafe’ bijhouden, FV natuurlijk haha. maar niet verslaafd ofzo(nee gewoon lekker in de ochtend, als ik al wakker ben, bakkie cappu op het balkon, en ff farmen ofzo)
hihi, nou wij zijn een beetje verslaafd hier, en tis een schattig computertje, nemen jullie hem ook mee in de handbagage?
Mannetje zei dat je op schiphol ook kan internetten?