@beps: super dat het geen probleem is.
Ik weer even rust en dan verder met de laatste dingetjes hahaha
@beps: super dat het geen probleem is.
Ik weer even rust en dan verder met de laatste dingetjes hahaha
@Bloemmie: Goede reis… En ja erg blij dat dat geen problemen geeft(zag ze al bij jou op de flat(nee hoor hihi)
haha haha… hahha…
@Beps: Probleem, wat geen probleem was, ook weer opgelost. Kun je met een gerust hart verder met aftellen. ![]()
@Bloem: Nou, gelukkig maar dat er zoveel vluchten per dag zijn die deze kant op gaan. Ook dit weer opgelost dus! ![]()
@Jac: Voor jou schiet het nu echt op. >>>
@Viva: Oh, wat k*t dan voor je schoonzusje. Dit hoor ik ook regelmatig hierzo hoor. Denken… verkocht, heeft de kopende partij problemen om de financien rond te krijgen en zo blijven we in een cirkeltje draaien. Willen wel, maar dan kan het weer niet.
Dat lijkt me nu het ergst: Dat je denkt dat jehet verkocht hebt, en ze krijgen het niet rond…BAH!!!
Hier nu even rust… morgne werken, en zondag ‘stand-by’! als dat niet hoeft, dan ga ik lekker kijken op de hondenschool. Een clubdag/match. Dus alle rassen… gewoon leuk!
nu… nu even chillen en vanaaf lekker bank/stoel-hangen
owh rustig geweest dus
ikke weer terug van een tripje brussel… poehee… koffers niet aangekomen, uren staan wachten en nop… geen koffers (en we waren juist met 2 auto’s ivm aantal personen + bagage) maar goed… iedereen weer veilig thuis en wel
**Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis:TURKEY:
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Viva,owww wat een terleurstelling voor je schoonzus.En dat hou je zeker niet lang vol om zoveel dubbele lasten te hebben.
Bloemdat is ook balen zeg,eerst de vlucht missen en dan zijn de koffers er niet,is te hopen dat ze snel nagestuurd worden.
Roanna,hoe gaat het? Kan je een beetje wennen aan de groene groentes?
Beps,werk ze maar weer.
Zo op het werk. Volgende week heb ik lekker veel vrij(Bloemmie??? Ergens even saampjes iets doen, alleen ik heb geen vervoer…haha Auto in de garage!)
@Bloemmie: Das balen!!! Hopelijk sturen ze snel na!~
Rust hier zeg…
Goedemorgen
Bloem : das mooi balen, nog geen koffers, kun je nog een keer op en neer naar Brussel:mad: en jullie waren al met 1 auto “teveel” gaan rijden
Beps : volgende week veel vrije tijd maar geen auto
Nou ik niet, heb volgende week een heel druk programma maar ja heb de laatste weken genoeg kunnen luieren lol2
Ja is idd rustig hier
Goedemorgen. smkiek
Zekers… wat een rust he!!
Maargoed, ik ben best wel een bietje blij omdat het :zon02: schijnt en het belooft een mooie dag te worden.
@Bloem: Dat is zeker balen hoor. Kunnen ze weer heen en weer kleppen, of wordt het thuis afgeleverd? Nouja, in ieder geval is de familie weer bij elkaar.
@TRL: Nou, ik at altijd al wel eens groene groente hoor, maar nu toch maar wat vaker en een beetje meer doen. ![]()
@Raak: Luieren weer voor even gedaan! Volgende week een drukke week, maar beter zo toch!! Nog even werken voor J. en dan kunnen jullie helemaal doen en laten wat jullie willen. Heerlijk gevoel hoor. Krijg je vast ook dat Zwitserlevengevoel. lol2 Als je dat al niet had!!!Hihihi. Ik probeer het ook nog steeds even vast te houden hoor!
@Beps: Jij nu aan het werk. Hopenlijk niet al te druk en niet teveel zeurders aan de foon. Werkse hoor. :dag:
Ik nu de :was: draaien. Bed even verschoont en dan straks alles lekker naar buiten om uit te waaien. Vanmiddag ff nog wat schapjes doen en ik denk dat de dochter nog even aan komt, dus ik kom de dag wel door.
Oh ja… staat er sinds gisteren weer een huis schuin tegenover ons te koop. Wel een ander type woning met aangebouwde praktijkruimte en 7 slaapkamers. (€289.000) Pfff…wordt er niet vrolijker van. lol2
Mmmmhhh morgen. On mn bed ww-en zonder laptop mmmhhhh
@ roanna das minder zeg. Maar das wel zo’n andere prijsklasse das geen comcurrentie
Ik hoop ook dat de koffers thuisgestuurd worden en niet naar schiphol of brussel ophalen. Misschien eindhoven dat kan nog. Maar goed, eerst moeten ze maar even gevonden worden.
@ beps lijkt me leuk maar ik moet echt verstandig doen. Heb volgende week examen en heb nog 1 week om de stof onder de knie te krijgen. We keep in touch
Ps krijg je geen leenauto dan??
Auto van mn ouders is overigens gaaaafff en strax heeft mn mams haar eigen auto ook weer terug en rijdt iedereen lekker in zijn eigen voiture
@Bloemmie: Koste voor leenauto 40 euro per dag, 3 dgn auto kwijt… Kosten voor ons dus…nou nee, geen leenauto…
neuhj dan doe je idd wel zonder…
gaaap… broodje, cappuutje… farmpje…
ik ben gaaaaaaaaaaar morgen nog 1 dagje en dan vakantie.
Hoe dichter het bij komt hoe minder vakantiegevoel ik krijg hahaha.
Maar goed het was een drukke dag! Pffffff
OHHHH Hoe kan dat nou Jac… ik heb zooooo een zin… Ik ga je uitzwaaien als je terugreist hahahahaha…;)!!!
hahaha dank je beps maar dat betekend dat je erg vroeg uit het heerlijke bedje moet.
Dus we zeggen wel gedag de 20ste dan!! hahaha ik vlieg volgens mij 08:30 terug en de vorige keer moest ik ook er aardig optijd uit. o ja en de 18de ga ik gewoon met je ouders wachten als ik dan niet weg ben, hahahahaha
En het gevoel komt terug vooral als ik op schiphol ben.
Ik vind de voorpret altijd zo lekker… en nu ben ik bijna aan de beurt en gevoel is weg.
Maar zoals eerder gezegd het gaat goed komen.
Joh we komen al voor de lunch aan dus… je gaat me wel zien hihi!!!
En ik zwaai wel uit mn bedje dan hahahaha!!!
Ik ondertussen thuis, gezorgd dat de scooter met benzine staat zodat ik ook vervoer heb komende week als de toet in de garage staat…
En dan nu… ontspannen, vanavond een verjaardag en dan zie ik wel weer, :dag:
Zo, daar ben ik ook weer eens.
Vanmiddag dus dochter op bezoek gehad en samen even de schapjes gedaan en daarna lekker in de tuin bijbabbelen en krantjes gelezen. Kokkie is haar nu weer naar huis brengen en ik dus nu ff chille.
Achter op het speelveldje is een groot buurtfeest + bbq aan de gang, maar had me er niet voor opgegeven, want vind 1x een straatbbq wel genoeg. Dit zijn bijna allemaal mensen van hierachter en die ken ik toch niet. Hihihi.
Zo, nu eerst maar eens even de vissebakkies gaan doen.
Fijne avond allen nog en Beps… fijne verjaardag. Oh, lekker op de scoot van de week. :cheer:
Vakantiegevoel??? Was da??? :cheer: >>> :vak02: :zon02: lol2 :cheer:
:dag:
Alles goed hier? Bij mij ontzettend verrot… Ben sinds gister al niet echt lekker, en het lijkt door te gaan zetten…
Grrrrr zo geen zin in en geen tijd voor ![]()