@Cyn: En hier plaatsen die foto’s!!! haha…
hier grote ‘schoonmaak’ vd tuin,… Rubbie is bomen aan t rooien, en kleinknippen… en zorgen dat het allemaal een btje ‘toonbaar’ gaat worden…
@Roanna: Groot gelijk!
@Cyn: En hier plaatsen die foto’s!!! haha…
hier grote ‘schoonmaak’ vd tuin,… Rubbie is bomen aan t rooien, en kleinknippen… en zorgen dat het allemaal een btje ‘toonbaar’ gaat worden…
@Roanna: Groot gelijk!
Beps: is goed ![]()
Goedemorgen
Bloem : mooi en uitgebreid verslag, je toch nog, ondanks wat tegenvallers, goed kunnen amuseren met roomie. Nu de rest van de familie halen en alles is weer (bijna) normaal
Viva : jij ook nog steeds niet helemaal je draai gevonden maar wel aan de vrijdagrituelen.
Trl : nee hoor ga in okt.nov even kijken hoe het loopt. J. is nu aan zn laatste maand werken bezig dus daarna kunnen we in principe altijd zo weg
Beps : tuin op zn kop gezet en weer winterklaar aan het maken
Cyn : morgen naar de gaypride om foto’s te maken
Toen wist ik het niet meer, ga weer verder met het werk en zal ook de vissies maar doen anders zijn ze dood :mad:
ohhhhhhhhhhh ben Roanna helemaal vergeten :kus::kus::kus:
Jullie toch maar besloten niet mee te doen met de opendeurdagen vanwege andere reeds gemaakte afspraken. Groot gelijk, de noodzaak om nu met spoed te verkopen is er niet meer.
Nee mijn automatische piloot werk nog niet echt mee, maar dat komt wel weer, ik heb er altijd last van na 6 weken vakantie om de draad weer op te pakken. Ben ook aan het ruimen, dus heb al 2 vuilniszakken voor de deur gezet, wordt nu weer een beetje leeg boven, altijd alles maar bewaren ik heb er zo’n hekel aan dus nu weg met de troep. Ondertussen de was ook wegwerken maar ben bijna klaar boven, alleen nog stofzuigen en dan beneden.
Cynnie op routine de koffer dus inpakken.
Beps, Rubbie in de tuin aan het werk, lekker leeg straks alles weer. En heb je al bericht van het pension, mooi balen hoor dat ze nu loops wordt. Gekke woef.
Viva,kan je dat makkelijk spullen weggooien,ik vind dat altijd zo lastig…
Nog steeds rustig op het werk,maar nog 3 kwartier en dan weekend.
Zo, ik ben nu klaar met de rituelen. Heb even weer alles boven lekker gesopt en gekuist. Of is dat hetzelfde? lol2
Nu zo even wat schapjes doen en zal eens vleeswaren voor me eigen gaan halen voor op brood. Tja… normaal altijd jonge kaas.
@Raak: Precies. Er zit geen druk meer op, dus alles nu plan, plan hoor. Ons huis staat ten alle tijde open voor kijkers en/of kopers en niet alleen op 9 oktober, dus 1 belletje en ik sta klaar, maar dan moet ik wel thuis zijn en dat zal de eerst komende maanden nog wel niet eens het geval kunnen zijn. :cheer:Zo ook niet op de 9e oktober toevallig.
@Beps: Al wat gehoord van het dierenhotel of ze nu wel of niet welkom zijn nu loops is? Of heb ik er overheen gelezen?
@TRL: Jij ook al niet? Tja… het zal vast goed bedoeld zijn, maar in deze tijd loopt het zoiezo niet zo hard en ach… als mensen/kijkers bij die andere gaan kijken, zien ze ook wel dat die van jou te koop staat. Of je daar nu speciaal een open dag voor moet organiseren? Dan kun je beter zoals de schoonzus van Viva, via een advertentie in een plaatselijk krantje laten zetten en dan individueel een kijkdag/avond houden. Deden sommigen hier uit de straat ook, alleen heeft het bij hen ook nog geen zoden aan de dijk gezet.
@Cynthia: Zal jou collega ook wel balen dan he!!! :mad: Iedere keer het huis aan kant maken ( extra dingen doen ) en dan komt er geen kip. Hoe frusterend!!
Nu ff schapjes doen. :dag:
@Viva: :dag: Lukt het nog niet helemaal? Volgende week weer verder. Misschien dat dan de piloot weer zin en puf heeft. lol2
Roanna: ja daar baalt ze ook van!! En bij haar moet haar huis wel echt weg! Want over een maand ofzo wordt de nieuwe opgeleverd…
Trl: lekker joh zo vroeg al weekend!
Gaat het alweer wat beter met je?
@Roanna: Nee nog niets gehoord, maar het zal toch wel… zal heus wel vaker voor komen…
Roanna,precies,wie weet wat zo’n open huis bij de buren mij oplevert
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Cyn,ja altijd he vrijdagmiddag vrij.En mocht ik nog gaan verhuizen voordat C naar school gaat dan wil ik de vrijdagmorgen ouderschapsverlof opnemen… Het gaat wel weer,weet niet wat het is,maar soms overvalt me gewoon zo’n gevoel en dan komen de herinneringen weer boven :frown:
Trl: :kus:
mogguh ladies
heb echt als een blok geslapen en had nog wel enkele uren kunnen blijven liggen, maar ja, weer naar de luchthaven, dit keer brussel
@ cyn ja we hebben een klachten verslag, maar moeten nog een klacht indienen over de oplossing voor de klacht. wist niet dat het binnen 4 weken moest, dus zal dat eens gaan doen
owh… uitgerust van vakantie terugkomen… hoe doen mensen dat toch?? hahaha, ben echt dooooddd
maar goed… moet zometeen een flink stuk autorijden, dus ga nog maar ff een bakkie pakken
marion2 nog gezien? of niet…?
Bloem: ja moet binnen 4 weken na terugkomst… Dat vertellen ze er vaak niet bij, omdat veel mensen dan te laat zijn, en de touroperators de klacht dan kunnen vernietigen! Mijn advies: altijd een beetje aandikken de problemen! ![]()
dat lukt mij wel hoor ![]()
awh,… change of plans… de colombiaantjes hebben de aansluitende vlucht gemist in madrid… ff afwachten of ze op de volgende mee kunnen…
misschien kan ik wel weer terug naar mn bedje ![]()
@beps: dat zal toch wel kunnen??? Anders moet ze geen pension worden toch??
Wel raar dat ze nog niet heeft terug gebeld want meestal belt ze wel gelijk terug?? Of ze is niet thuis dat kan ook??
@bloem: is weer thuis… en eigen bed + wc.
ikke heb last van nestaldrang omdat ik op vakantie ga alles moet spik en span en aangezien ik het weekend mag werken… en maandag wil ik tijd met de honden doornemen. En nog even trimmen en borstelen. Zodat ze netjes op vakantie gaan hahahaha.
ooooo mijn hondjes…
O ja en maandag de koffer pakken natuurlijk. Ik vertrek om half 8 richting schiphol.
O ja en beps mijn mannen zijn geholpen dus daar heeft jouw meisje geen last van hahaha.
ik ga weer verder! tot vanavond
hahahaah Roanna de piloot stottert nog een beetje, maar ben wel klaar, nu aan de boodschapjes, Net belde schoonzus helemaal in mineur, de kopers krijgen de hypotheek niet rond. Ze hadden 50.000 euro vast staan en dat komt pas over een half jaar vrij, dus nu kunnen ze het huis niet kopen…pfffffffffff dat is mooi balen hoor. Mijn schoonzus zit al met dubbele lasten 1500 euro per maand aan hypotheek momenteel, dat hou je niet lang vol.
@Jac: Net contact gehad, geen probleem…(ik zie altijd bomen zo hoog, maar dan is erniets aan de hand haha!!!)
@Bloemmie: OHHHH wat een ramp. Je vlucht missen… nu afwachten…
en nu… even niets…
net telefoontje gehad, ze konden zonder problemen om boeken, elders, geen idee, maar ze komen nu om 6h aan. dus we vertrekken over een uurtje om de hele bups op te gaan halen…
@ beps mooi trouwens dat chira, loops en al, gewoon welkom is in het hondenhotel! toppie