@Roanna: Ja vanavond werken, en ook dinsdag en woensdag overdag… dus… ik ben deze week al weer blij en er zal beslist nog wel een dagje bijkomen…
@Beps: Oh nou, kiek es an weer. Alles weer voor het “potje” en je bent weer even van de straat.
Iedereen werkse hoor! :cheer: lol2
Linda : oeps das schrikken…lol2lol2 wel jammer he van het weer dan. Kon je jezelf niet zo lang showen
@linda en R: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!! Geniet er maar lekker van!
Zo meiden ik ook even tijd, vandaag weer begonnen, en het was gelijk mega druk, lekker die communicatie.
Beps jeetje meid wat zal je geschrokken zijn toen je bijna een kindje onder de auto had…pfffff.
Iedereen een lekker weekend gehad
Linda fijne vakantie en maak er wat van…enne wat een elegante foto’s van jezelf.
Raak een uurtje op skype bezig geweest met Bonaire…ja een uitkomt dat skype ik weet er alles van.
Roanna lekker hoor toch nog kokkie over gehaald voor een weekje spanje en gelijk heb je lekker van genieten.
Zo nu naar de was en strijk, want er ligt voor een weeshuis.
Viva : valt altijd zoooo tegen he weer in je ritme komen en dan de was en srijk ook nog…pfffffffff ben je meteen weer aan vakantie toe lol2
zo alles geregeld tav de tickets… gelukkig geeft toch een lekker gevoel.
@viva: succes met de was/strijk ed…
Zo, ik ook weer thuis na een uurtje tippelen met de buurtjes.
@Viva: Tja… als je al weer aan het werk bent, is het net of je niet bent weggeweest, al zal het natuurlijk het kleurtje zijn waar je het nog aan kan zien. Nu weer op naar je volgende vakantie. Op je ticker staat alweer over 11 maanden, 2 weken enz. Zal ik je vast in het lijstje zetten? lol2 Met je vader alles goed gegaan tijdens jullie afwezigheid?
@Beps: Als ik het goed onthouden heb… nu werken?
@Jac: Dat kun je inderdaad beter maar weer voor mekaar hebben, anders heb je alleen maar problemen op Schiphol. Hele geruststelling weer toch!
@Raak: Nog iets leuks te vertellen?
@MK: Ook weer volop in het normale ritme.
@TRL: Heb jij al wat kunnen vinden voor het naseizoen? Hoe staat het eigenlijk met hou huisje? Heb jij al veel kijkers ( misschien wel kopers) gehad? Ik vergeet dat steeds te vragen. Hier is het zoals voorheen… heeeeeeeeeel rustig, maar ik vind het momenteel niet zo erg.
Zo, nu eerst ff een bakkie.
ZOOOOWWWW
ik thuis, al ff hoor… de telefoon op t werk lag eruit(erg lastig met ‘telefoonwerk’!!)
Dus naar huis, en va thuis bellen… druk natuurlijk…
dus pfff morgen dus ook een probleem, de foon doet het niet
Mag ik naar Drachten of Apeldoorn haha…
Wordt vervolgd
Ok het wordt Drachten… het Friese(waar ik geen klap mee heb haha)
Dus all… rustig aan morgen ik spreek jullie ergens in de avond!!
:dag:
@Beps: Inderdaad… lekker handig. Telefoneren zonder kontakt. lol2
Mocht het alsnog veranderen… je weet waar we wonen. Ff bakkie doen misschien? Zijn alleen ff tussen de middag ( vanaf 13.00 uur) naar het ZH voor onze jaarlijkse APK keuring voor het hart. We konden dit keer beiden tegelijk. ( wel andere cardio ) Foontje mee, dus!
Nouja… Drachten… ook leuk. :mad:
Iedereen voor zo alvast weltrusten en tot morgen en Linda, :vak01: :vak01:Fijne vakantie.
Nou ik al weer ‘fris en fruitig’ als het lukt meld ik me nog anders :dag: tot vanavond…
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen:BELGIUM:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Beps,werk ze in Drachten vandaag.
Roanna,nee heb nog niks gevonden voor het naseizoen. En de verkoop van het huis wil niet echt vlotten,nog geen kijkers gehad helaas.
hier is het rustig geweest…
@beps gaat naar friensland waar ze niets mee heeft! Maar tot vanavond!
ikke druk aan het aftellen nog 1 weekje en ik ben onderweg en o ja wanneer kwamen je ouders ook al weer beps?? En hebben jullie gehoord dat er een 12 jarige jongen is aangehouden in apeldoorn hij had 1,1 teveel op!!! En hij is om 04:30 opgepakt. en dan ga je toch bij jezelf nadenken waar zijn die ouders of is het iemand van een internaat ofzo?? Het blijft gek.
@Jac: mn ouders komen zaterdag 11-09… rond 12 uur hahahaha…![]()
Hier chaos, maar … ehhhh… we werken
wie kent Tamarautrecht?
mijn vraag is dan gelijk waarom wil je dat weten???
Ik ken haar niet maar wel eens post van haar gezien.
Beps : werkse in Drachten
Roanna : suc6 bij de dubbele APK
Trl : nog geen kijkers gehad ![]()