@TRL: Oh, dus ook bij jou schiet het niet veul op wat betreft het huisje. Nouja, we hebben nog een dak boven ons hoofd he. Ook hoorde ik dat de hypotheekgarantie voor a.s. kopers verlengd gaat worden met 3 jaar, dus misschien geeft dat de burger weer moed.
Iedereen verder een fijne dag. :dag: Latersssssss.
Beps: ja gelukkig wel!!! Alle papieren heb ik bijna klaar… dus daarna ook het visum aanvragen… En dan hopelijk hij de volgende keer bij mij
Heb alleen nog totaaaaal geen vakantie gevoel! Nog zoveel doen deze week haha… Vanavond naar open dag van taalcursus, morgen uit eten, donderdag controle van lenzen… en nogg meer Maar goed… daarna… weg weg weg!
Ik had nog net voor het weggaan al die vuilspuiterij hier meegekregen en je hebt goed ingegrepen Beps. Wat een goor iemand! Maargoed… over en uit hopenlijk nu.
Daar ben ik dan weer terug van de keuring. Voor kokkie heel positief. Alles goed en hoeft niet meer terug te komen dan alleen als hij zelf wat merkt, dan aan de bel trekken.
Voor mij een ietsje anders. Ik zou een tikkeltje bloedarmoede hebben was terug te zien in het bloed en vroeg of ik misschien wist hoe dat kon. Nou, het enige argument wat ik kan geven is… dat ik misschien te weinig groente en vooral fruit eet, maar verder zou ik het niet weten. Hij zei, dat het soms ook moeilijk na te gaan is, als er geen zichtbare aanwijzingen zijn, maar in ieder geval moet ik nu dit nu verder met de HA afhandelen. Brief is onderweg.
Daarbij mag ik morgenochtend terug komen voor een hart-scan, omdat ik eigenlijk altijd al een lichte lekkage had en die is wat toegenomen en zou op de scan beter te zien zijn, dan net op de echo. Dus nou dat weer. Hoef in principe pas over een jaar terug te komen, maar hij belt mij wel eerst nog over de uitslag van de scan en gaat dan eventueel de medicatie aanpassen. ( Hopenlijk geen operatie )
Oh en ik een beetje ego daar… ik zei tegen hem, maar ik moet nog wel eerst op vakantie dan en dan. lol2 Oh, geen probleem zei hij. Doet u dat gerust. Nouja, ik ga maar van het beste uit, maar leuk is wat anders.
Zo, een heel verhaal. Ga nu eerst ff een bakkie doen.
Hello girls…
Beps lekker in friesland aan het werk…hihihihihi.
Heb geloof ik wat gemist hier, maar zal wel goed zijn.
Vandaag weer megadruk geweest op het werk, dus ik ben helemaal back to earth zeg maar.
Iemand nog wat leuks te melden.
Ik heb er net een leuk verhaaltje neergezet Viev. lol2 lol2
Oh en wat moet je toch alweer hard werken. Vind het niet eerlijk eigenlijk. Ze moeten je ook even de kans geven om bij te komen van de vakantie, lol2 maar zo te lezen… is het weer meteen hurry-up.
Roanna he gets meissie dat is mooi k*t, misschien toch iets meer gaan eten??? Maar als je nog op je gemak op vakantie kan/mag denk ik dat het niet zo ernstig is. Maar toch mooi balen. Voor kokkie wel mooie berichten.
haal zo mijn ticker weg hoor.
Zo weer thuis…bijna 12 uur van huis geweest, maar was voor het goede doel moet je maar denken. Morgen gelukkig weer ‘thuis’ aan t werk, dus hoef ik niet naar Friesland(had maar voor 1 dag een paspoort gekregen lol2)!!!
@Roanna: Jemmig… nou het is maar goed dat ze de controle zo goed houden, beter meteen/te vroeg erbij dan te laat tenslotte. En tuurlijk eerst op vakantie(2 keer ;)!)
En toen… was ik leeg sorry,…
tot morgen ik ga maar naar bed denk ik hihi
@roanna: eerst lekker genieten van julile vakanties!! Maar goed ze houden je goed in de gaten! @beps: welterusten!!!
ikke morgen een bruiloft van een collega!!! Leuk leuk!!!
Zo ik ook weer thuis… Me zojuist ingeschreven voor turkse les… Dus over 3 weken begin ik met een studie Heb er nu al zin in! Morgen mijn boeken bestellen… en dan ben ik er klaar voor