Turkish Tea Time

Ik ook weer ‘boven water’ (man wat is het overal nat…)
Zo eerst naar de nagelmuts(1 afgebroken) en dan meld ik me weer…

(dan reageer ik ook op iedereen …)

@raak
Leuk feest gehad?

@beps
Nagel gebroken.

@trl
Telefoon een paar weken kwijt.

@viva
Heerlijke vakantie gehad, maar nu hier dit weer…

@jac
Hopelijk vandaag de juiste tickets.

@cyn
Mooie armbanden gescoord en druk aan het aftellen.

@marion
Weer alleen…

@roanna
Oude bekenden gesproken.

Linda, heel veel plezier in de Ardennen.

http://www.munckhof.nl/uimg/de9e2e.belgie--ardennen--kanovaren.jpg

Wat een weer zeg, hier word je toch ook niet vrolijk van!
Wij gisteren maar weer eens geshopt, nu weer voor de wintergarderobe… :wink:
Laatste dagje vrij van school, volgende week begint het normale leven weer, nu maar snel aan het werk.

Linda,veel plezier in de ardennen,hoop dat het weer daar beter is dan hier,jullie gaan toch met de tent??

Mk,jullie dus al klaar voor de winter…En het normale leven weer begonnen.

Hier ook erg nat,vraag me af waar al dat water vandaan komt.

Goedemorgen, nou hier kun je ook zwemmen…:mad:
Beps : naar de nageltrees, gebroken nagel
MK : weer aan het werk, bijna begint het normale leven weer, jullie alvast klaar voor de winter
Roanna : leuk he om zo “oude” bekenden terug te vinden
Linda : veel plezier in de Ardennen, ze beloven echt beter weer hoor
Trl : wel balen van je telefoon, heb ook 2 Nokia’s uit de E-serie en nooit problemen gehad
Feestje gisteren was heel leuk, kids uit Bonaire via skype ook nog een uurtje erbij geweest en na het eten nog een deel van de familie weer mee naar ons gegaan, werd dus vannacht 1 uur en ben toen maar niet meer online gegaan maar mn bedje ingedoken

@trl
Nog niet klaar hoor, ik begin net.

@raak
Een geslaagd feest dus, leuk dat de familie op Bonaire er ook bij konden zijn. Wat een uitvinding die skype.

iedereen alvast bedankt voor de vakantiewensen, vandaag druk bezig met inpakken en alles hier weer op orde krijgen na feestweekend.

In vorige post een foto van onze wagen en een foto van hoe ik eruit zag

Zo alles weer ok hier…

@Raak genoten…
@MK: geshopt en een begin van de wintergardarobe aangeschaft…(pfff zit nog met mn hoofd bij een week vakantie…;)!)
@TRL: gelukkig met een updat weer ok met de foon…

en toen,…

Linda veel plezier!!!

Goh Linda… verwacht je nu van mij een ‘eerlijk’ antwoord… lol2… wat een ‘draak’ ben je zo…

@beps: was zelf ook erg blij toen outfit weer uit mocht haha, we moesten tijdens de tweede ronde van de wagen af ivm onweer

Linda,gelukkig ben je bijna onherkenbaar…lol2

Beps,ja dat hoop ik wel dat de telefoon naar een update weer in orde is,ben hem alleen wel 2 weken kwijt.

Mk,ok dus nog net helemaal klaar voor de winter.

@linda
Niet echt mooi weer dus.
En gelukkig was je onherkenbaar :smiley:

@mk: tijdens het middagcorso was t mooi weer maar ze zeiden toen al dat iedereen bij onweer van de wagen moest, eerste rond bleef t droog bij ons en net na het begin van de 2e ronden begon het te sputteren, half uur later onweer en moesten we van de wagen af en en werd t stilgelegd

Goedemorgen ladies.

Eerst even wat vlekjes weggewerkt hier thuis en nu even tijd nemen voor WW.

@MK: De winter collectie voor zover weer binnen en ach … het is nog geen winter en zo nu en dan wat bijkopen… ook leuk toch. Ze groeien toch ook nog in die tussentijd. Ik vond het vroeger ook altijd zo leuk, kleren kopen voor de kids.

@Raak: Zo hee. Leuk feestje geweest dus met de skype erbij. Wat een oplossing/uitvinding he!!!

@Beps: Ook weer boven water. Niet werken vandaag?

@TRL: Hier ook net weer een bui van heb ik jou daar. :mad: Bah… bent het zat.

@Linda: Nou, ik vind het echt knap van je dat je er zo bij gaat lopen. Jammer dat het weer niet mee werkte. Nu op naar je vakantie in de Ardennen en hierbij wil ik jullie alvast: EEN HELE FIJNE VAKANTIE WENSEN EN LEKKER GENIETEN DAAR. HOPENLIJK GAAT HET WEER OOK EEN BIETJE MEEWERKEN, MAAR IN IEDER GEVAL HEEL VEUL PLEZIER. :vak01:

@mk: ik ga na de vakantie weer shoppen voor de wintercollectie, denk dat we de vrijdag of zaterdag nadat we terug zijn van de vakantie gaan shoppen in zwolle, r. heeft ook nog wat nodig

@roanna: hier is t nu al even droog, maar heeft t vanmorgen ook al weer hard geregend ben t nu wel zat hoor

Hmmm is hier nu alweer licht aan het regenen