Turkish Tea Time

Jac : werkse voor strakjes, dank je wel, gaat zekers lukken
Beps : ja hier ook heel enthousiast, A.ple fan helol2

@Raak: Ja die appel-fan begin ik ook heel voorzichtig te worden!!

Nou ik heb lekker op de klepdoos zitten farmen… doodmoe, beentjes omhoog. Brownies gebakken, koffie erbij… ja mijn zaterdagavond heerlijk met de crimenight

Nu op naar bed…tot morgen! :dag:

Goedenavond :dag:

Wij ook weer thuis van L’town. Was echt weer ff gezelli zo met de familie van dit keer mijn kant.

@Beps: Raad eens? Wij komen van Bataviastad af en rijden dus van een andere kant het durp binnen en zijn de weg kwijt. Zoon ( ook mee ) zet ff zijn auto in zo’n parkeerhaven om ff op de aaifoon de weg te zoeken en waar staan we??? Mijn zoon ziet Langesl*** staan en zegt, hier moeten we toch niet zijn. lol2 Ik lag echt ff dubbel en zeg… nou, dan hadden we ook wel ff pisang kunnen brengen. Maargoed, vandaar uit de weg gezocht en gevonden.

@Raak: Nou, gelijk hebbie. Geen weer om te bbqen of het moet overdekt en warm zijn. Hebben bij de familie ook onder een afdak in de tuin en met 2 warmtestralers gezeten en dat was een beetje te doen. Maar BBQen met dit weer? Wij hebben gewoon indisch gegeten daar. :cheer:

Viva nog niets van gehoord?

Meiden… voor zo weltrusten en tot morgen weer. :slapen::dag:

Roanna : ohhhh jij op een bekend plekje gestaan in Lel.town vandaag hihi.
Is toch altijd weer ff gezxellig he veel familie bij elkaar
Ik ga ook mn bedje in, tot morgenv:slapen: lekker all

:belgium:Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen:BELGIUM:

Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Môge All

Ja Roanna: Dan stond je om de hoek!!! MUTS !!! lol2!!!
Nou… jammer dat je niets afgegeven hebt en niet even gezwaaid ;)!!!

Hier nu een zonnetje, zo even met de meisjes naar het bos, dan naar mn zus. Mn nichtje is bijna jarig en viert het vandaag…

@Viva: Weer lekker geslapen in je eigen bedje??

Goedemorgen, ook hier een zonnetje
Fijne dag voor iedereen :dag:

Ook voor jou :dag:

Goedemorgen meiden…ik weer terug van een hele lekkere hete vakantie, pffff wat een hitte daar zeg, zelfs de turken zeiden it was hell wether. Ze hebben een vuurtje onder turkije aangestoken… Heerlijk uitgerust, een ander hotel gehad dan dat we geboekt hadden, maar zalig. We kwamen bij kandelor aan entoen mochten we kiezen, (ze wilden kandelor vrij maken voor een delegatie van xperia hotels dus mochten we kiezen, of naar kandelor, grand bali of saray beach, dus saray beach gekozen, frontaal zeezicht, allincl. ook op het strand, gratis kluis ect. de eerste week was het eten geweldig, de laatste dagen wat minder dus gewoon lekker uit eten geweest. Dank jullie wel voor al die smsjes helemaal geweldig, lief van jullie allemaal. Heb op mijn enkel mijn vlinder uit laten breiden naar de cirkel of life (verjaardagkadootje van hubs). Gisteren terug gekomen om 14.15 uur geland, en jawel hoor met een tussenlanding op eindhoven grrrrrrr… VANDAAG AAN DE WAS. en alles opruimen. Ben nog een beetje van de wereld, maar komt goed…Damber noemt me aso bruin, ik heb echt al die dagen in het zwembad/zee gelegen…ik meld me weer.
Wie kan mij even een update geven van whats happend.

Viva: Welkom thuis(Nogmaals) en zo te lezen die 9 dgn(toch) lekker bij getankt. Lekker geen zorgen om thuis, lekker verjaardag vieren en niets aan je hoofd…De Vakantie ;)!!!
Update: Ehhhhhhh

Nou ehhhhh

Ehhhhh

Geen idee ;)!!!
Het gewone, Roanna gaat nog een weekje naar Spanje, Raak haar dochter is bij de dochter in verwegistan(haal de eilanden daar altijd door elkaar…) Ehhhh Bloemmie zit in Turkije/Kusadasi… Ehhhhh Damber heeft haar autootje lol2 en toen wist ik het niet meer…
Jac alles ok, Cyn alles weer ok, TRL C nog op zoek naar een reisje voor sept…

Wie kan me aanvullen

Wij natgeregend hier, maar de meisjes hebben genoten

Goedemorgen all.

Viva :dag: Ze ie er weer. :cheer:

Nou, ik zou zeggen Viva… zoveul is hier naar mijn weten niet gebeurd sinds je weg was, dus het moet terug te lezen zijn. Mooie bloemetjes en wensen nog voor jou verjaardag.

Kleine minimeeting geweest in A’doorn.
Beps had behoorlijk pech met de auto, maar dat is door de dealer en garage goed opgelost.
Bloem zit momenteel met haar roomie in Kusadsi.
Jac is aan het aftellen voor ADR.
Raak wacht op haar nieuwste aaifoon. J. heeft 'm inmiddels al.
Linda was, als alles doorgegaan is doedelzakpiraat op een bloemencorso gister.
Bij MK gaat dacht ik alles z’n gangetje.
TRL heeft nu problemen met haar foon en zou er even achteraan.
Cynthia nog steeds erg in love en is ook aan het aftellen.
In het durp van Wendy een overval geweest.

Niet tevergeten… ik heb een reisje Callela geboekt voor 14 Sept. om met de familie mee te kunnen gaan. Zij met de bus en wij voor bijna hetzelfde geld met de plain. lol2

Toen wist ik het even niet meer. Niets spectaculairs gebeurd dus. lol2

@Viva: Nu dus echt… welkom thuis en je valt meteen met je neus in de regen onweer en kou. Brrrrrrrrrrrrrr en grrrrrrrrrrrrrrrr.

Zo te lezen dus weer een te hete, maar toffe vakantie gehad met weer leuk kadootjes van hubs. Wat een lieverd toch weer he!! :wub: Je kunt er weer even tegen.

Nou, lekker even weer thuis aan het werk en we horen en lezen het wel weer.

Wij vandaag een rustig dagje. Was gister de hele dag al weg, dus nu ff dr krantjes lezen en het een en andere ff strak trekken.

Iedereen een fijne dag verder. Raak…had jij vandaag niet dat feestje met al die verjaardagen? Zo ja… heel veul plezier… :dag:

Laters… ergens weer. :dag:

@Beps: Ik had ook gezwaaid hoor, maar volgens mij stonden we aan de andere zijde van jou straat, ( wel zelfde huizen ) dus kon je me denk ik niet zien. lol2

Kwamen ook nog langs zo’n multi culti braderie of zoiets.

Ik zwaai nu even naar je. Oke!!! :cheer: :dag: :dag:

Bij die braderie… daar hebben wij gisteravond nog bijna een kindje aangereden… reden daar stapvoets… komt dat kind ineens de straat opgerend, rubbie remmen, hij gillen moeder boos op ons… Houd dat (^%)$(% Koter dan bij je,…(wij reden stapvoets…)

Viva,welkom terug,geloof ik graag dat je wel heel erg bruin zal zijn.Leuk je tattoo uitgebreid,foto??? Grand bali heb ik gezeten,wel ruime kamers,maar zwembad valt erg tegen.

Beps,zullen jullie wel geschrokken zijn toen dat kind ineens opdook.

Raak,ben niet meer in Lntr*n geweest,die buien elke keer,maar ja later op de dag klaarde het toch wel op,maar toen al wat anders aan het doen.

Roanna,lekker luierdagje.

Nou me telefoon heeft een software update nodig,schijnt een bekend probleem te zijn,dus die wordt opgestuurd,ben hem dus 2 weken kwijt,nu dus weer een oude in gebruik.

Nou echt wel geschrokken, en iedereen schreeuwen tegen ons… wij reden dus echt op de weg… was niet goed geregeld daar,…

Ok meisjes… we gaan…tot laat of morgen :dag:

Viva : aso bruin, ja dat zal best. Beps en Roanna hebben een prima update gegeven, nix aan toe te voegen. Wij vieren vandaag alvast mijn verjaardag, de verjaardag van mijn moeder, van mijn schoonzus en van mijn zwager. Dus in een klap 4 verjaardagen, hoeft de hele familie maar 1 x op te komen draven hahaha. Zou bbc geven maar je snapt wel: dat wordt hem niet, dus restaurant geboekt. Over 15 minuten komen de 1sten aan. Dus…tot vanavond laat of morgen. Suc6 met het wegwerken van je wassen:kus:

Oh meiden… ik ben zo opgehouden vandaag. Ik zit nog steeds in de doll, terwijl ik het bad maar laat vol lopen en daar zo ff in ga relaxen.

Een oude ( Indische ) vriend van ons had mij op FB ontdekt en schreef daar of ik die en die was en dat klopte dus . Ik even een berichtje terug gestuurd, belt hij me zonet op en we hebben zeker bijna een uur bijgepraat over vroeger en heden, maar vooral over vroehah!! lol2 Hij inmiddels gescheiden, 64 jaar en thans wonend in Kijkduin ( Den Haag ) en heeft al 6 kleinkinderen.
Leuk is dat hoor.

@Beps: Dus jullie zouden nog de schuld krijgen ook nog? :mad: Moeten ze beter op hun spul letten. Tssss… hier soms in het straatje ook. Dagen het soms zelf uit door steeds voor de auto te lopen of te gaan springen, terwijl je op het woonerf zoiezo niet hard mag en kan rijden.

@Raak: Enjoy, maar dat had ik elders al gezegd. lol2

@TRL: Gelukkig dat je de oude telefoon nog had dan he!! Wat voor een is die van jou dan dat het vaker voorkomt? Ik mag namelijk binnenkort ook weer, dus wil wel even wat ervaringen weten.

Nu, ik ga ff. :dag:

@viva welkom terug!!! Fijn dat jullie het super hebben gehad! En asobruin!!! Heerlijk
@beps: geschrokken omdat er een kind opdook! En nat geregend
@raak: veel plezier met de familie en gaat heerlijk uiteten!
@roanna heeft een oude vriend op FB ontmoet en gebeld!! Leuk!!!
@linda: gaat bijna op vakantie!!!
En ik mag nog 1 nachtdienstje en dan VOORBIJ!!! 3 dagdiensten en dan heb ik vakantie!!!
En maandag komen de nieuwe tickets omdat die andere fouten bevatten!!!
Dus het gaat eindelijk opschieten hahaahha.

Roanna,leuk om zo weer 'oude’vrienden te ontmoeten. Ik heb de n*kia E75,leuk toestel hoor en geem touchscreen,alleen jammer van die software update,maar als het goed is wordt dat nu dus opgelost.

Raak,al uitgefeest? Lekker gegeten?

Viva,kan je al een beetje wennen hier,met het natte weer?

:belgium:Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen:BELGIUM:

Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem