@ Trl, tja dan moet je er vroeg uit he.
met ons is alles goed hoor, de rust keert weer een beetje terug, hopelijk blijft dat zo…!
@raak,
Ik heb ochtend dienst, moest om 7:15 beginnen op het KDV, helaas maar 1 kindje een baby, dus niet zoveel te doen…
Ze ligt nu lekker op bed, dus heb ik tijd voor schoonmaken en andere taken :S…! half 2 komt me collega me aflossen…
er was vanmorgen al vroeg sensatie op het dorp, vannacht is de chinees overvallen, dus stap vanmorgen de deur uit, allemaal politie op de markt… ze hebben inmiddels 3 overvallers opgepakt ze zoeken er nog meer, dus dorp afgesloten en ik moet straks nog naar huis… fijn…!
Wendy,sensatie in het dorp dus,maar gelukkig al 3 overvallers opgepakt.En maar 1 kindje vandaag ,wel lekker kan je die de volle aandacht geven,plaatsen jullie dat ene kindje dan niet op een andere groep?
@trl,
nee, ze blijft dan gewoon op deze locatie. ze is hier vertrouwd, en wat je zegt ik heb alle aandacht voor haar, beter dan dat je er 6 rond hebt huppelen…
Wendy,dat is wel lekker zo voor het weekend he,lekker rustig.Bij C op de kdv was laatst een leidster ziek,dus was er maar 1 leidster op 8 kinderen en er kwam nog een babietje wennen,dus ging C en nog een 2 kindjes naar de groep ernaast,C had zich daar ook prima vermaakt.
Wendy : wat een wildwest taferelen bij jullie in het dorp ! Dat was dan een lekker rustige dienst he, 1 kindje
Beps : nog steeds druk dus…
Viva : ben je vandaag al terug ? zo ja : welkom thuis meisje in dit koude, natte kikkerlandje
Inderdaad…wat een rust he!!! Lijkt wel of iedereen op vakantie is.:vak02:
Wij zijn net thuis van de stad. Daar was een kompoelan met allemaal bandjes op het Marktplein en Raadhuisplein. Ja Beps… daar waar we op het terrasje hebben gezeten. Was weer ff leuk. Vooral voor kokkie, want dan kom je al die Indische en Molukse mensen weer tegen en daar is het ook voor bedoeld.
@Wendy: Ik neem aan in jou dorp? Is ook wat dan he!!
@ Beps: Lekker druk op het werk geweest en zo naar huis zeker? Wel thuis.
@Raak: Ik heb eigenlijk geen idee wanneer Viva weer thuis komt. Ze zouden dacht ik voor 12 dagen gaan en die zullen al wel bijna om zijn.
Verder las ik nog dat Bloem al Kusa was ingeweest. Ben benieuwd hoe ze het daar vind.
Nou meisjes… voor zo lekker slapen en morgen gezond weer op. :kus:
Pfff… kom ik net thuis en lees dat Anton Geesink is overleden… Ze gaan momenteel wel achter elkaar he!! Maargoed!!!
Roanna,jullie dus een leuke avond gehad met veel 'oude’bekenden.
Viva,welkom terug.
Hier vandaag een optocht met oude kevers (auto’s) en in het plaatsje verderop de oud Lntrse dag,eens kijken waar we gaan kijken,misschien wel met de stoomtrein mee,want die rijdt ook vandaag.Maar eerst naar de telefoonwinkel,want me telefoon geeft aan dat ik gegeven van de C moet wissen,heb bijna alles al gewist,maar nog steeds die melding en kan dus niks…
@TRL: Nou, daar ben je dan klaar mee he. Dan maar inderdaad even terug gaan, want we kunnen bijna niet zonder meer he!! Jij ook een fijne dag met al die feesten in je buurt. Jammer dat het zo fris is.
Hier vanmiddag weer de jaarlijkse truckers-toer met de verstandelijke gehandicapten over de rondweg. Dat vinden ze altijd zo stoer en leuk he!
Wij straks richting L’town en misschien als de tijd het toelaat, even naar Bataviastad. Kokkie moet eerst nog een partij pisang goreng bakken voor de familie waar we heen gaan en dan zijn er best veel.
@Viva: Welkom thuis vandaag. Ik weet even niet meer hoelaat, want dat weet je bij Corriedon maar nooit, maar aslnog welkom thuis en doe de dikke sokken maar aan. :dag:
Iedereeen een fijne dag en een goed weekend verder en Linda… zet 'm op he als doedelzakpiraat. lol2 Ik zal aan je denken.
Goedemorgen, zoooo ik moest aan de rituelen, ben ik niet gewendlol2
Maar…is weer gebeurd. Strakjes boodschasppen doen, vier morgen hier voor de hele familie 4 verjaardagen in 1, dus wordt druk
Verder niet veel te melden, iedereen een fijne dag
Beps : op het werk
Roanna : bij de familie
Linda : als doedelzakpiraat
Trl : in het stoomtreintje, altijd leuk !!
Viva : in de kou en de regen terug
Beps : ook weer thuis
Ik alle boodschappen in huis maar ipv bbc maar restaurant geboekt want dat gaat het anders niet worden morgen. Wat een weer brrrrrrrrrrrrrr
zo ikke is weer wakker van mijn nachtdienst en mag zo er weer…
Nog 2 dan nooit meer nachtidiensten!! hahaha nou ja tenzij iemand ziek is want ik vind nachten eigenlijk niet erg. @roanna: lekker aan de gebakken banaan!!! @raak; succes met 1 grote verjaardag!!!