@linda: ach een beetje leven in de brouwerij!! hahahaa.
En de tickets wordt vast oplost door sander anders zal ik hem hahaha. Nou mijn kamer is al geregeld wat ik begreep hahaha. Maar ze willen niet vertellen welke dus nog even afwachten!!
Maar jij kan beginnen met de voorbereidingen voor de vakantie, maar eerst bloemcorso!!!
Ben benieuwd naar de foto´s!!!
@koliboli: wat zijn jullie vliegtijden? hebben je ouders dezelfde vlucht? hun tickets kloppen wel?
Slaap lekker allemaal!
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen:BELGIUM:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
@ TRL,
Ook zo’n vroege vogel…?
Wendy,ja C is om 6 uur wakker :disgust:,paar daagjes om 7 uur geweest,maar de laatste dagen weer om 6… Maar hij heeft gisteravond wel heerlijk door het vuurwerk heen geslapen.
Hoe is het met jouw/jullie?
Zo ik ook weer wakker…
Vooral oudere mensen he, die hebben het nu ‘koud’… maar ook gewoon geen warm water…en dan kijken ze of de kachel het doet…
Nu even relaxen…
Oh Jac: Je tickets binnen… die hadden we al 1 dg na de boeking… krijg je nog meer dan???
Trl: hahaha vroege vogel dat kind van jou! :kus:
Ik nu aan het werk… Dus tot later! :dag:
Goedemorgen all,
Wendy : jij was er ook vroeg bij
Trl : C gelukkig doorgeslapen
Beps : ook weer wakker
Cyn : weer aan het werk
Iedereen een fijne dag :dag:
Iedereen een fijne dag, ik wacht nu op mijn ouders en zusje die zijn onderweg rest van de dag met z’n allen bloemenplakken bij de corsowagen, morgenvroeg kindercorso en de middag en de avond het gewone corso, hoop wel dat t weer beter gaat worden iig droog
@cyn: werk ze
@beps: klopt veel oudere mensen die zeggen dat het ‘koud’ is, mijn oma zei dat laatst ook al, ong 3,5 week terug
Oh, ik heb nog nergens last van. lol2 lol2 :cheer:
Goedemorgen all.
Iedereen alweer fris en fruitig aanwezig. Ik was al wel ff op FB geweest, maar op deze pc zo traaaaaag, dus vanmiddag maar ff verder op de klepdoos.
Verder ben ik net klaar met de vrijdagrituelen. Alles gekuist boven en nu zo even aan de koffie. ( 2e bakkie )
Straks nog even wat schapjes doen en vanaaf misschien even naar de stad voor de kompoelan ( indische bandjes en dansgroepen) die hier her en der in het centrum optreden. Ik hoop wel dat het weer dan een beetje mee gaat werken hoor. :mad:
Nou ladies… voor de werkenden… werkse en verder iedereen een fijne dag verder. :dag:
@linda: veel plezier vandaag!
Ja we hebben dezelfde vlucht.
@beps: verleden jaar had ik ze ook al gelijk maar omdat ik nu veeeeeeeeeel eerder geboekt had waren die tickets nog niet klaar. Maar goed ik heb ze ook al kloppen de namen niet. hahaha
Heb verder ook nog niets gehoord…
@roanna: heeft het niet koud misschien haar klepdoos wel omdat tie zo traaaaag is.
hier nu regen…
Ohhh ok… ik dacht dat ik nog meer tickets kreeg haha…
Dan is het goed(moet het ook in de gaten houden ivm mn ouders he,… die gaan over 2 wkn al haha…ohhhh over 3 wkn zit mn koffer al dicht, is alles klaar, en zitten we ‘morgen’ al in de bus,… of al op ADR… maar ik tel niet af ;))
Hoelaat vliegen jullie nou??
@Jac: Nou, de klepdoos is juist supersnel, maar die heb ik niet altijd klaar staan. Ik zit meestal op mijn “gewone” pc en die begint traag te worden, al is het alleen maar traag bij het HA spelletje. Ik denk… te oude windows-versie hierop. Nee, de klepdoos… doet het goed hoor.
Jeetje, is ook wat met die namen dan en die moeten inderdaad echt wel kloppen met het paspoort, maargoed, je hebt nog even.
@Beps: Nee, natuurlijk ben jij niet aan het aftellen . Ik ook niet hoor! lol2
![]()
Bloemmie in Kusa wezen shoppen, ze gaat genieten…
Roanna,jij de vrijdagse rituelen weer gehad en vanavond even naar de stad,zou wel opklaren in de loop van de dag hoorde ik.
Beps,goede berichten van Bloem,hoe vindt ze Kusadasi?? Niet te warm om te shoppen dan?
Cyn,ja C is idd een vroege vogel,hoop wel dat daar nog verandering in gaat komen hoor.
Vanmiddag naar ex schoonzus en vanavond weer bij en met vrienden eten
@roanna: o herstel pc is erg traaaaaag klepdoos niet hahaha
@beps: ik vlieg om 12:30 heen en om 08:35 terug! Dus wel lekkere tijden oke niet ´s morgens vroeg maar goed ik kan zo aanschuiven aan het diner hahaha.
En o ja ik moet 3 uur van te voren aanwezig zijn ipv 2 uur hahaha. Dus ik ben erg lang op schiphol en eignelijk vind ik dat helemaal niet erg… hahaha mijn vakantiegevoel begint als ik echt op schiphol ben.
Ach nog 6 dagen werken en dan heb ik van mijn werk vakantie! Dat is ook al lekker hahaha.