Ja ook een stukje?
Zo en nu… op naar huis ![]()
Cyn,had je niet genoeg aan je avond eten lol2
Roanna,op zulke stille momenten,babbelden jullie er altijd lekker op los :kus:
Beps,druk met storingen dus de vele regenval??
Hier is het nu al een tijdje droog,de braderie is niet doorgegaan maar de dikke bandenrace voor de kids wel en de nk wielerronde voor gehandicapten ook,nu is de gewone wielerronde bezig.Dus zal straks het vuurwerk ook wel doorgaan :disgust:
Trl: er komt wel weer regen aan geloof ik ![]()
En nee mijn broodje doner was niet zout genoeg… ![]()
Zullen we ruilen? lol2 Offehh… als je bovenin bent, stuur je dan een kaartje?
Wel thuis zo. :dag:
@TR: Ja, dat kun je wel zeggen he!!! Dat was toen. Maargoed…
Och jee zeg, dat het alles nog door is gegaan dan, behalve dan de braderie.
Ze hebben de A1 bij Enschede al een tijd afgesloten vanwege het vele water en dat blijft ook nog een tijdje zo. Kun je nagaan.
Cyn,nou denk dat het vuurwerk wel doorgaat hoor,ze zullen alles al wel klaar hebben gemaakt.
Roanna,ja hoorde het op tv,bij oldenzaal zit de snelweg in beide richtingen dicht
blij dat ik daar nu niet woon met al die regen haha
hoop dat mijn ouders morgen we deze kant op kunnen komen, komen hier dit weekend ivm het bloemencorso ik doe zaterdagavond mee als doedelzakpiraat
@Linda: Oh, echt? Nou, daar willen we foto’s van zien. lol2
lol2 doedelzak piraat lol2 ben benieuwd naar de foto’s
Zo net een winterjas voor C besteld,gisteren ook al 1 gekocht dus hij kan de winter door.
Roanna : ja, wordt helaas nooit meer hetzelfde meissie :kus:
Hier regent het nu wel af en toe maar valt mee als ik de andere verhalen hoor
Trl : neem niet aan dat het druk wordt tijdens het vuurwerk met dit weer. Ze kunnen het wel ook als het klaarstaat alsnog aflassen hoor
Cyn : eet smakelijk lol2lol2lol2
Linda : dat zal me een feessie worden dan:cheer:
Beps : aan het werk en nog druk ook :mad:
LINDA!!! !JAAAAA FOTO’S!!! VEEELLLLL!!! lol2
Ja achterlijk druk. Mensen hebben de hele zomer hun ktls uitgehad, en nu ‘hebben ze t koud’!!! TSSS
Nu lekker thuis, niets doen even en dan lekker slapen. Morgen ook weer extra uurtjs, en zaterdag ook onverwachts…
Nog niets uit Kusa vernomen…morgen maar eens smsen…:beef:
Heb mijn moeder de opdracht gegeven veel foto’s te maken, dus die krijgen jullie dan zeker te zien, vorig jaar was ik een wesp/bij
Oh ja, ik heb sinds vanmiddag 14 uur eindelijk VAKANTIE!!!
Raak,het is hier nog steeds droog en moet zeggen staan toch wel aardig wat mensen langs het parcourse,ach zal wel zien,hopen dat C er doorheen slaapt en anders dat hij daarna wel weer gaat slapen.
Beps,mensen die het nu al koud hebben,wat moeten ze dan in de winter wel niet?
hier ook geregend de gehele dag, ook best hard op sommige momenten, maar vergelen met enschede en omstreken nog meegevallen hier volgens mij
@beps: hebben ze nu de cv al aan en wat doen ze dan als t echt winter is haha
Trl : misschien slaapt C wel heerlijk door.
Hier giet het nu ook, jesses
Beps : kachel al aan? gatver, door al dat vocht vind ik het juist klam en een soort van benauwd
Linda : lekker hoor vakantie !!:vak02:
@linda: lekker hoor vakantie!!! En straks als doedelzakpiraat!!!![]()
nou ikke blij omdat ik mijn tickets kreeg kloppen ze niet $&%_%&#$%“#”#$!"
Maar goed gelijk gemaild dus u afwachten.
Mijn naam staat verkeerd gespeld line ipv lien en ja dat klopt niet volgens paspoort en van een vriendin klopt haar achternaam niet.
Dus wordt vervolgd!
Net terug van utrecht met iemand bij gepraat die ik het laatst gezien heb in 2008 in ADR!
Was erg gezellig!!!
Ja en hier regende het ook pijpenstelen! scholen ondergelopen. Op mijn werk flinke lekkage!
En o ja we hadden een inbreker afgelopen nacht op het werk. Maar de politie kon hem niet vinden maar mijn collega´s weten hoe hij eruit ziet!
Nou en ik mag morgen de nacht in ahahha schilt dat ik niet bang ben aangelegd!!!
Nou trusten en tot morgen!
@koliboli: balen zeg dat jullie tickets niet kloppen! hebben jullie een beetje mooie vliegtijden? Balen dat de inbreker nog niet gepakt is, hoop niet dat ie terug komt