Trl: volgens mij blijft het de hele dag zo… Valt vandaag 20/50 mm regen… ![]()
Cyn,oke nou ja misschien 1 voordeel dan gaat het vuurwerk vanavond misschien ook niet door hoef ik niet bang te zijn dat C wakker wordt
Goedemorgen all… was gisteravond nog even naar mn ouders gegaan. Eerst even snel naar de makro(waren wat dingen op) en door naar een bakkie bij J&H. Was gezellig, maar op de terugweg(om 24 uur) gewoon bijna 1 uur in de file gestaan…pfffff
@Hier ook regen
@Zus vertelde dat er bij hen in Belek een ‘Piet Paulusma’ was, met een ‘meter’ enzo… die vertelde dat het toen op het strand bijna(op zn heetst) 60 gr geweest is…Nou dat vind ik niet leuk meer…
@Damber vertelde dat ze vandaag haar autootje kan halen ipv morgen dus die is vast aan het toeren…
en toen… toen wist ik het niet meer… Nog 3 weekjes… gister natuurlijk veel gesproken over het vertrek van mn ouders over 2 wkn, en ons dan een week later. Zij hebben er ook veeeeeeeeeel zin in…
Goedemorgen all. :kus:
@Beps: Tja… waar zouden jullie het anders over hebben gehad he. :cheer: lol2 Waren de mutsen ook weer afgeprijst bij de Makra?
@Damber: Heel veel plezier dan met je nieuwe carr en vele veilige km.
Hier komt het zo nu en dan ook met bakken de lucht uit. Ik hoorde net op de radio, dat er alleen al deze morgen meer is gevallen als in de hele maand augustus.
Maarre…50 of 61 graden… nou nee, dat hoef ik ook niet.
Maar… een graad of 30…ik heb er ook zin an hoor! Alleen duurt nog zolang! Hihihi.
Goedemorgen,
Hier weinig nieuws te melden, regen valt hier mee maar blijft even zo goed rotweer. bahhhhhhhhh
@Raak: :dag:
Nou, het schijnt in de randstad en met name ergens in Den Haag heel ernstig te zijn.
Dan komen we maar naar het zuien toe, als het daar minder erg is. lol2
@TRL: Toch wel jammer dan voor die mensen die zolang van tevoren bezig zijn om zo’n braderie op te zetten en dan dit weer. Vind ik altijd zo sneu. Gaat het wel door dan?
@Roanna: Ja die waren er nog… maar…zoals Rubbie zo passend zei: Je hebt nu 14 van die tweelingdraagzakken… hoeveel heb je er nu nog nodig???
Dus ik heb niets gekeken, alleen even snel de wc, en via de koffie en bijproduchten, hup naar mn ouders… haha… ohhh we hadden het ook over de auto… hoe die ons straks naar Schiphol gaat brengen lol2!!!
Roanna,denk dat de braderie wel door moet gaan,de kooplui hebben toch de kraamhuur betaalt lijkt me,maar ja misschien komen ze met dit weer wel zelf niet opdagen.Of de rest doorgaat weet ik niet,zie ik straks wel.
Roanna : kom maar op hoor hier vandaag nog geen regen gezien
Trl : dan toch nog klein lichtpuntje he, kan C rustig slapen
Beps : geen 15e gekocht ??? lol2
Nou, het miezerd/regend hier nog wel. Bah!!:mad:
Ik kreeg net het hotelvoucher van het hotel in Spanje, met bagagelabels van Solmar erop. Vind ik wel kicke… want ga niet met de bus, maar met vliegtuig, dus hang ze expres wel aan de koffers. lol2lol2
@Beps: Krijg je de auto niet klaar dan voor jullie vertrek? Wel toch!!! Enneh…vind wel dat rubsie gelijk heeft wat betrefd het aantal mutsen die je al hebt. lol2
Zo meiden zo loopt een dag toch anders dan je denkt:
We moesten vandaag naar een ander uitzendbureau. We gaan met zn allen over.
Tijdens dat gesprek belt een vestiging: HELLUPPPP kunnen jullie meebellen??
Dus… Ik zit er alweer va 13 uur, goed voor t potje!!!
@Beps: Of toch nog een paar extra tweelingzakken!!! :cheer: Nou, werkse he!!
@Roanna: Ja hoor, de auto repareren kost 3 dgn tijd. Nu is het wachten tot de onderdelen binnen zijn. Dus volgende week wordt de auto gemaakt…
En nee, ik heb (nu) genoeg zakken. Als de nwe modellen komen…dan weet ik het nog niet haha
Nog 1 uurtje… dan lekker naar huis… gaaaaap
hier is het DRUKKKKKKKK :S!!!
Nog 45 min en ik heb echt GEKKENHUIS!!!
Tssssss… wat een rust hier he. Dan mis ik haar des temeer.
@Cynthia: Koopavond, omdat je nog een uurtje moet?
@Beps: Klaar met werken?
Ik heb me gisteravond opgegeven op zo’n site en krijg dan bericht wanneer de nieuwe (wintercollectie) shappies online komen en eventueel bij hen kan bestellen.
Oh, gelukkig is jullie auto dan op tijd weer klaar. Waar gaan jullie ook alweer heen? lol2
Hebbie al wat van Bloem vernomen vanuit Kusa?
Roanna: Mmm ja… Mijn collega/bazin was vandaag niet lekker… dus heb haar koopavond overgenomen ![]()
En ik kan me voorstellen dat je haar mist… :kus: Het zal toch nooit meer zoals vroeger worden… ![]()
@Cynthia: Oh, zo ja. Wel druk en dan met name omdat het hier nu zo slecht is?
@Beps: Oh, nog niet dus. Jij nog druk aan het werk en het IS dus druk daar bij jou.
Roanna: welnee geen zak te doen nu…
Zit een beetje uit mijn neus te eten… en een beetje op de facebook chat… ![]()
En…??? Smaakt het!!! lol2