Goedemorgen, hier ook droog en soort van :zon02:
Roanna : gisteren ondanks de droevige gelegenheid toch nog wat kunnen lachen, hoort ook zo eigenlijk he, een lach en een traan:kus:
Marion : welkom terug meissie, zal idd vreselijk leeg zijn nu, kom hier maar uithuilen als je behoefte hebt hoor:kus:
Bloem : nu aan het pakken ?
Beps : is je auto al gerepareerd ?
Ik gisteren een hele leuke dag gehad met de ouwetjes lol2
Zo ik ook wakker… Vanmorgen al even mijn nieuwe armband opgehaald… Met delfs-blauw! (zie facebook voor foto’s) En ook mijn ipod op m*rktplaats gezet… Die ligt hier maar in de kast en dat is eigenlijk zonde!
En nu… even niks! Denk zo maar eens grenzeloos verliefd kijken ofzo
Trl: ja lekker vrij… maar alleen thuis… dus niet echt wat te doen haha Die vrouw woont niet echt in de buurt… maar haar moeder wel… Dus zij brengt het bij haar moeder… en daar haal ik het dan op
Ohhh heb zin in dinsdag… dan ga ik naar een taalinstituut hier… en me inschrijven
Nou ook een positieve ‘oplossing’ door garage en importeur:
Citroën neemt alle materiaalkosten en de kosten derde(kop vlakken ed) opzich
De Garage(Dealer Dijkstra) neemt de helft van het arbeidsloon opzich
waardoor er voor ons nog 25% vd rekening overblijft…
Ervan uitgegaan dat we ook de getande riem meteen vervangen krijgen, komen we er dan echt goed vanaf(eigenlijk geen extra kosten…alleen iets eerder dan verwacht)
We gaan m laten repareren, komende week, en zijn eigenlijk best tevreden nu…geen klagen meer!!!
@Beps: Kaik… dat zijn nog eens leuke berichten voor de mensen. Het is jullie gegund hoor. Eerlijk gezegd, had ik enige coulance ook wel verwacht van de citroen en je dealer, want jullie auto was nog veuls te jong voor zulke toestanden. Weer opgelost. Pffff… een pak van je hart zeker!
Bloem een bietje later weg, maar kompgoeschratje. :vak01:
Namens Viva wil ik jullie bedanken voor alle lieve berichtjes en smsjes. Vond ze erg leuk! In Turkije is het nu 51 graden, dus flink warm. Vanavond gaan ze bij ons ‘oude’ stamrestaurant eten. Er lekker en ze weten wat mama lekker vindt (esme)
Heb een klein beetje gelezen… Beps, als je de auto toch niet voor elkaar krijgt… dan weet je me te vinden
Bloem is nu op schippieholy… ENJOY!
Damber : jij ook gefeliciteerd met je moeder en bedankt voor het overbrengen van de boodschap. pfffffff wist van F. al dat het daar al sinds weken 43 graden is (ben daarom nog niet gegaan)maar 51 : dit is voor mij wel teveel van het goedelol2lol2lol2 Enige wat je dan doet is met je k.nt in het water en flink drinken…
Beps : kijk dat is dus keurig opgelost en zo kan en hoort het ook :dag:
Wat een weer zeg,het komt hier met bakken uit de hemel,zou vanmiddag bij mij voor de deur een braderie zijn en de jaarlijkse wielerronde en de dikke bandenrace voor de kids,maar denk niet dat dat doorgaat met dit weer,of het moet nog opklaren.