@Beps: Duiken? Waarin? Waar vanaf? lol2 Nou, succes ermee.
@Raak: Oh, fijn om te horen dat de familie goed is aangekomen. Je hebt het er nu nog drukker mee, nu zijn allen daar zijn, maar wel spannend he! Geniet er maar van.
@Bloem: Laat ik nou denken dat je vader alweer een baan had! Maargoed, ik duim weer mee hoor.
@MK: Nou, ik vind het knap hoor. Leren, werken en een huishouding draaiende houden. Doe het je niet na, maarja… het is voor een goed doel, moet je maar denken.
Ik ga de boel zo maar afsluiten. Ik doe vast het :idea: uit, doen jullie de rest?
Weltrusten :slapen: all en tot morgen. Spannund!!! :cheer:
Roanna,sail dus een aanrader,maar wel druk,me ouders gaan misschien morgen heen,maar zitten nu ook al in amsterdam in het stadion,dus ben benieuwd of me mams morgen weer die treinreis wil maken.
Bloem,gaaf autootje hoor,dat wordt zeker comfortabel rijden.
Vandaag een beetje brak gevoeld,alcohol van gisteren toch een beetje verkeerd gevallen al was het niet veel.Vanavond de vrienden hier gehad en naar de optocht geweest,morgen misschien kijken bij het vliegeren op de heide.
Meiden die gaan meeten op de Veluwe veel plezier alvast.
@Raak: En??? Hebbie een bietje rustig kunnen slapen?
@TRL: Nou, de treinnreis voor je ouders, zal vandaag ook wel weer een uitdaging worden. Zo druk…ondanks de extra ingezette treinen. Wij hadden 1e klas en hebben tot aan Amersfoort fijn 1e klas mogen staan, maargoed, later ging alles perfect en op tijd weer naar huis gaan, wil ook nog weleens schelen. Teruggaande geen problemen gehad. Jij ook een fijne dag vandaag en anders kom je ook even naar de “Veluwe”!!! Oh, daar zit je al he!!! lol2
Zo, verder even niet veul te melden.
Even de boel een bietje strak trekken, incl. mezelf.
Iedereen een fijne zondag nog en geniet er nog van. Hoorde net, dat het 30 graden kan worden. Pffff…:zon02:
Jac : van harte gefeliciteerd en een heel fijne dag toegewenst, voor strakjes : eet smakelijk met zn allen
Roanna : ja hoor zalig geslapen, kids hadden een fijne reis gehad maar vonden het daar wel heeeeel warm (dus ook gewoon 31 graden,bijna net als hier) maar ja, is de tropen he.Kleinste had de gitaar van schoonzoon weer te pakken en zat liedjes te spelen voor me hihi
Beps : nu al weer warm en plakkerig en nog een keertje douchen. Nou…ik moet nog gaan hoor. J. is de voortuin aan het doen:cheer:
Voor alle meeters : een heel fijne dag :dag::dag:
Roanna,me ouders zijn toch maar niet gegaan.Ik zit idd al op de Veluwe alleen aan de andere kant,zal wel een keer zwaaien als ik vanmiddag op de hei sta.Fijne middag jullie.
En 30 graden,nou denk niet dat dat het gaat worden.
Nou, de dames zijn alweer ruim een half uurtje geleden van hier vertrokken.
We hebben het, althans dat vind ik, weer heel gezellig gehad. Lekker even in de city gewandeld, daarna een tijd lang op een terrasje gezeten om wat te drinken en bij te babbelen en later weer naar een restaurant gegaan, waar we van het buffet hebben genoten. Ja Raak, dezelfde als toen met jullie, alleen werden we dit keer wat drank betrefd bediend. De rest was wel zelf halen en zo te horen waren de dames ook erg tevreden. We hebben lekker gegeten en onder het eten weer verder bijgebabbeld. We zijn weer helemaal bij. lol2
Jullie ook een fijne dag gehad zo te lezen. Mooi zo.
super dat het gezellig was!!! @trl: ja was precies wat ik in gedachten had en was HEERLIJK!!! En heerlijk verwend!!! Nu maandag naar de winkel om maar gelijk mijn kado op tehalen… want mijn mp3is kapot- En in de vakantie zonder muziek is niets voor mij!! hahahaa