Ik ook weer thuis en Roanna: HET WAS TOP!!! Gezellig gekletst, heerlijk gegeten(als er köfte is ben ik al heeeeeeel erg blij ;)!!!) maar het was verder ook echt lekker…
Heerlijk bijgekletst…
thuis…
dood…
bed… ja!
Trl : leuke middag gehad en lekker gegeten bij de grote gele
Jac : ook heerlijk gegeten en goed verwend
Roanna : gewandeld, terrasje gedaan en daarna lekker gegeten
Beps : ja ja daar is lekker köfte he, ze hadden voor mij zelfs Adana kebab
gemaakt vorige keer
Bloem : is dood…
uhhhhhhhh? zie in het overzicht een post van MK om 21.33 en hier nix te zien???
Hello ladies,
Wij ook weer thuis van een dagje shoppen bij Rosada (das in Roosendaal).
Erg leuk.
Ik ga nu het bedje in, morgen ga ik alles ff bijlezen.
Trusten!
Groetjes Kim
Wat later dan gewoonlijk,maar had me een beetje verslapen vanmorgen,dat betekend dus dat C ook eindelijk eens wat later wakker was :cheer:
Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi![]()
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
Ik ook weer wakker. Auto in de garage, en dat lijkt tegen te vallen!! BAH!!! Koppakking lek…dat kost ong tussen de 1500-2500 euro… MAAR… auto net 2 jr oud, en 55000 op de teller… dus coulance denk/hoop ik, anders ga ik daarom vragen natuurlijk…
@Raak: Ja dat hoorden we van die adana… maar het was gewoon erg lekker!!!
Goedenmorgen all.
Nou, ik ook vroeg op. Moesten beiden bloed prikken voor de hartcontrole van volgende week en dan moet je er echt op tijd gaan zitten ( verzorgingstehuis), anders zat ik er nu nog. Toen gauw ontbijtje en kopje koffie en ff de was van gister weggevouwen. ![]()
@Beps:Jee Beps…inderdaad. Dat zou toch niet moeten mogen voor zo’n jonge auto met nog redelijk weinig km. Probeer maar ze maar over te halen hoor, want dit is wel een slechte reclame voor dit merk, vind ik althans.
Het eten was zeker lekker gister Beps. Het was zoeizo een geslaagde middag vond ik. Oke… Bloem bietje dood daarna… maar hopenlijk komt ze vandaag weer een bietje bij. Hahahaha.
Nou ladies… waar jullie ook zijn, of doen op dit moment… een fijne dag verder en we spreken elkaar vast nog wel ergens. lol2
Auto idd stuk, 1500 euro kosten…PFFFF heb aanspraak gemaakt op de coulance regeling…dus we gaan afwachten, ben er een btje stuk door eigenlijk. Kan er niet veel bij hebben nu…
Beps: jeetje!!
:kus:
Meiden… mochten jullie nog “pandora” kralen willen… Een kennis van mij heeft daar een site in… is geen echt zilver maar blijft wel erg mooi!!!
Cyn,een leuke en mooie site.Heb je gisteren een leuke dag gehad?
Beps,poeee dat is een behoorlijk bedrag,waar je veel andere leuke dingen mee kan doen,hopen dat jullie wat horen over de coulance.
Beps : dat is echt balen zeg, zo’n bericht, hoop dat ze beetje mee willen helpen
Roanna : jullie al vroeg uit de veren om bloed te gaan prikken en nu lekker thuis
mogguh
mn coma-slaapje was behoorlijk diep, maar ben toch ontwaakt… ik zit hier met iemand die een mega lijst aan het maken en afstrepen is… oeps… hahaha
ik heb nog nie eens mn koffer, want die heeft broer nog en die komt ie morgen brengen… hahahah
@ beps hug :kus:
de garage geeft 99% kans op 50% vergoeding, en 60-75% kans op 75% vergoeding… met 75% ga ik direkt acc…
dat zou wel heel veel schelen idd. laat ze maar ff goed hun best doen!
Nou ja hun best doen, ze hebben de aanvraag ingediend en meer kunnen ze niet. Maar goed zelfs die 50% kunnen we ons vinden maar balen blijft t
Straks aan t werk korte avond dus
Goedemiddag dames,
Wat een windje hier zeg en een regen, dan krijg je toch echt wel zin in je vakantie maar gelukkig komt deze snel dichterbij!
@beppie, das een tegenvaller zeg, met het autootje, is misschien een second opinie iets, iig sterkte ermee
@ bloem, tis bijna zover voor je hopelijk heb je snel je koffer! waar ging je eigenlijk naartoe in Kusadasi?
@ Koliboli, veeeel te laat maar van harte met je verjaardag!!:cheer::cheer:
Groetjes Kim
Kim: second opinion??? van wat?? dat het de kop is, dat wisten we (hoopte we van niet maar…) alleen is het krom dat je 2 jr garantie hebt, en dan afhankelijk bent van de coulance van een importeur. Ergens anders laten repareren… ja dat kan… ehhh 1750-2000 en zo bij een hoop andere garages… Dus…
@ beppie aai, ik snap, balen, veel sterkte ermee