Turkish Tea Time

ja het ziet er grauw en grijs uit hiero…

gaap… ik heb echt nix te melden… ga zo nog ff een filmpje kijken denk ik…

Rubbie heeft als het goed is The Airbender ‘gevonden’ en ook The Expandebles…Dus… zal bij ons wel filmpje kijken worden

Hello:dag:

@ Roanna: gedondoleerd en veel sterkte.

Ik ga ff eten en vanmiddag op visite gezellig.

iedereen een fijne zaterdag!

Groetjes Kim:dag:

Beps :J. heeft Airbender ook aan de kids meegegeven in het vliegtuig

@roanna: gecondoleerd met het verlies van je oom!

Hier donkere lucht en af en toe sputtert het

Ik thuis, nu lekker 2 dgn vrij!!!

@beps: is nu lekker vrij en kijkt uit naar morgen!!
Alvast veel plezier!!!
@bloem: nix te melden en gaat ws filmpje kijken
@linda: daar spetterd het af en toe
@raak: wacht op de zon
en ik heb zon… ook al komen er nu steeds meer wolken! GRRRR hahaha

@koliboli: nog een dagje…!

okey, nu heb ik wel wat te vertellen.
mn ouders hebben een nieuwe (2ehands) auto gekocht

http://img.autotrader.nl/Peugeot/307/Peugeot-307-Hatchback-Benzine-Paars-001--7496467-Medium.jpg

een peugeot 307 en ik ben er blij mee, want aangezien ze met mijn auto naar frankrijk zouden gaan, gaan ze nu mooi met deze. en we moeten met z’n 5en (3 volwassen+2hondjes) weer terug.
ook onze roadtrip naar berlijn in nov en zuid-duitsland in maart, ziet er ineens een stuk comfortabeler uit :slight_smile:

owh ja, en ik ben natuurlijk blij voor hen :wink: hahaha

Goedenavond inmiddels.

Zijn weer thuis, dus meld me ook even. :dag:

@Bloem: Zo hee… goeiendag wat een toffe carr. Zo een heeft een neef van mij ook, maar dan champagnekleur. Hun hebben er ook zo’n glazen dak in. Oh, wat zullen je ouders ( en jij ) hier weer blij mee zijn. :cheer: Kunnen ze voorlopig wel weer mee vooruit!

Nou, verder was het hier erg rustig las ik. Raak al vroeg op en Jac heeft weekend en Beps heeft vrij en gaat morgen naar de Veluwe lol2 en Kim is op visite geweest.

Oke, zal even vertellen… Het was echt allemachtig prachtig al die schepen. En wat een drukte erom heen. Zowel op het water, als aan de kades. Wat een massa aan mensen. Het weer was drukkend warm, met zo nu en dan het zonnetje. Op een gegeven moment hadden we wel zoiets van… nu hebben we het wel gezien, ondanks dat je ook nog naar de overkant kon, maar het werd echt te warm en veuls te druk. Hier en daar moest je echt schuivelen en dan heb ik er al snel genoeg van.

Zijn toen nog even over de walletjes geweest en even ergens op een terrasje wat gegeten en gedronken. Toen nog even de stad in en zo langzamerhand, voor de topdrukte, maar weer de trein gepakt. Nog ff schapjes gedaan hier en nu even mijn voetjes laten rusten.

Alles met alles… was het echt wel de moeite waard om het een keer gezien te hebben.

Iedereen nog een fijne avond nog. :dag:

@roanna
Een leuke dag gehad in Amsterdam. Mijn moeder was donderdag geweest en die was ook heel enthousiast. Morgen visite uit Lelystad, ook leuk.
Ook wat minder nieuws, een overlijden in de familie, gecondoleerd nog.

@bloem
Een nieuwe auto, een mooie hoor! En zeker met alle uitjes in het vooruitzicht is dit niet verkeerd!

@beps
Veel plezier morgen.

@MK: Bedankt hoor. Oh ja. Had net de kaart gelezen. Hij wordt dinsdag gecremeerd en hij is bijna… 79 jaar geworden.

Enneh… niet alleen uit Lelystad, maar ook nog uit het verre zuiden. :cheer:

Groetjes thuis en knuffies voor G. en M.

Zo, nu eerst even de bakken doen.

het verre zuiden… wat klinkt dat tropisch! hahaa

@ MK ben je alweer met de studie gestart? hoe lang moet je nog en hoe gaat het?

@ roanna leuk gehad dus op sail? mooi hoor

ik vind de auto ook wel super vet… goeie keus :stuck_out_tongue: hahaha, maar beter nieuws is, dat mn paps vandaag ook een sollicitatie gesprek had. ik duim dus heel erg hard dat het wat gaat worden…!

Ohhh mn beste vriendin woont in het ‘verre zuiden’ moet er toch vaker langs ;)!!! lol2!!!

Morgen dus idd naar de Veluwe…
Net een ‘cam-versie’ van de Last Airbender gekeken… leuke film, gelukkig geen geld gekost hihi!!!

@Bloemmie: Toffie wheels…!!! COOL!!! En ja… met de meisjes achterin zit dit vast beter hihi!!!

@Roanna: Ohhh ook nog de walletjes… en aan allebei gegeten??(hihi)

En toen…geen ideeeeee…

Oh Bloem gaat ook mee :wink: gezellig!

@bloem
Ik heb module 1 en 2 gehaald en nu ben ik bezig met 3 en 4 (zitten samen in 1 boek, maar ik moet wel apart examen doen), voor de vakantie hoofdstuk 1 en 2 gedaan en vorige week nr 3 afgemaakt. Maandag maar weer verder, ik was deze week te moe 's avonds. School begint begin september weer… en in januari mag ik examen doen… Ik hoop dat de motivatie weer iets terugkomt.

@bloem
Een sollicitatiegesprek, spannend! Ik zal voor hem duimen.

Hallo Dames, hier is het laat in de middag toch nog lekker geworden dus zijn we snel er op uit gegaan
Roanna : ja is echt mooi he maar helaas vindt iedereen dat dus…errug druk.
Beps : lekker 2 daagjes vrij, maar wel redelijke camversie, toch?
MK : zoekt nog even motivatie, is moeilijk he na een lange stop
Bloem : mooie auto van je ouders, hoop dat jullie er veel plezier van mogen beleven, suc 6 voor je vader, ik duim mee hoor
Zit nu te wachten tot dochters en kids online komen dan kan ik weer rustig slapen vannachtlol2

@raak
Toch altijd weer fijn om te horen dat ze veilig en wel zijn aangekomen.

@Bloem: Lees net van paps. Duimen meteen aan t werk gezet!!!

En nu naar bed. Hier verschrikkelijk benauwd, dus douchen en duiken :wink:

:dag: