en zo zie je maar, je kunt ook ‘gewoon’ dood gaan in je eigen bed… dus zo ‘gevaarlijk’ zijn die gebieden allemaal niet, als je maar heel goed weet wat je doet…
jammer, vond conny mus een hele goede verslaggever… conny mus, rtl nieuws uit bagdad ofzo…
Ja Bloemmie: Ze hebben Rubbie gestoken hahahaha!!!
Nou op het werk was het ook lekker druk, dus ik ben al bijna vrij en heb nu pas tijd ff te kijken of er overal niets gebeurt hihi!!!
(mailen we nog?? Of bel je na 21 uur??)
Ehhh morgen vroeg weer werken tot 13.30 en dan ook weekend…op naar de veluwe!!!
Trl : nee ik niet maar ik kan zelf bepalen wanneer ik wegga he, voordeel van eigen bedrijf:cheer: Maar Jan stopt per 1 oktober en die had “maar” 55 vrije dagen per jaar, ouwe lullen dagen enzo lol2lol2
Zo dochter is nog ff wijntje komen drinken en gaat nu koffers pakken. Hoorde dat er problemen waren in het luchtruim dus zal eens ff neuzen wat er nu weer is…
Ik ga er maar op tijd in, want ga morgen naar sail. Denk niet dat we in de rij gaan staan om op schepen te kijken, maar er lekker langs gaan flaneren. We maken er gewoon maar een dagje uit van.
@Bloem: Ja, eigen gemaakte nasi is toch maar het lekkerste hoor. Helemaal mee eens!
Beps… werkse morgen. :dag:
@Raak: Nu dan eindelijk rust voor J. Nouja rust!!! Hij heeft gelukkig nog heel veel plannen.
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeee all. :dag: Tot morgen. (avond)
Roanna : ohh had helemaal niet gelezen dat je oom was overleden, gecondoleerd meisje, die zal al wel een respectabele leeftijd gehad hebben denk ik. Maar ja, als het familie is maakt leeftijd niet uit he. Sterkte :kus:
Morgen een heel fijne dag voor jullie. Is echt de moeite hoor, wij zijn 5 jaar geleden ook geweest
Hi, dan meld ik ook maar even dat ik nix te melden heb lol2
Ben al van 4.45 op, J. heeft dochter naar Schiphol gebracht. Nu zitten we dus op het zonnetje te wachten maar denk eerder dat het gaat regenen :mad:
Iedereen een fijn weekend !!