Turkish Tea Time

@Roanna: Jemmig wat een moment om zoiets te horen. Nou dus dan komende week eerst Zutphen voor je naar L’town komt(niet naar ons :frowning: )

Connie Mus… eigenlijk hoe mooi, even rust, en dan gewoon in je slaap… maar veel te vroeg…

Hier echt in een schoonmaaktwoede, zelfs de luxaflex ligt in de tuin met een sopbeurt…PFFFFF WAANZIN…:wink:

das wel echt waanzin ja!

en zo zie je maar, je kunt ook ‘gewoon’ dood gaan in je eigen bed… dus zo ‘gevaarlijk’ zijn die gebieden allemaal niet, als je maar heel goed weet wat je doet…
jammer, vond conny mus een hele goede verslaggever… conny mus, rtl nieuws uit bagdad ofzo…

Nou alles hangt weer(bijna) alleen de vitrage nog. Rubbie gaat door met de buitenkant vd kastjes… en de ramen buiten volgende week begreep ik…

Nu op … Naar mn werk :S

lekker uitrusten en ff nix doen… op t werk :stuck_out_tongue: hahaha moet nie gekker worden

volgens mij zijn viva’s bijtjes overgevlogen naar de polder :stuck_out_tongue:

oke ik heb WEEKEND!!! hahaha

:cheer:yeaaa :cheer:

Ja Bloemmie: Ze hebben Rubbie gestoken hahahaha!!!
Nou op het werk was het ook lekker druk, dus ik ben al bijna vrij en heb nu pas tijd ff te kijken of er overal niets gebeurt hihi!!!
(mailen we nog?? Of bel je na 21 uur??)

Ehhh morgen vroeg weer werken tot 13.30 en dan ook weekend…op naar de veluwe!!!

gezellig naar het mooie veluwe!!! Veel plezier!

Trl : nee ik niet maar ik kan zelf bepalen wanneer ik wegga he, voordeel van eigen bedrijf:cheer: Maar Jan stopt per 1 oktober en die had “maar” 55 vrije dagen per jaar, ouwe lullen dagen enzo lol2lol2
Zo dochter is nog ff wijntje komen drinken en gaat nu koffers pakken. Hoorde dat er problemen waren in het luchtruim dus zal eens ff neuzen wat er nu weer is…

wow 55 dagen per jaar… ik zou daar wel het een en ander voor over hebben in mn volgende baan, maar ja, ben nog geen oude lul ben…?

ikke was lekker bij mn ouders wezen eten, lekker nasi gegeten. jamjam echt zo onovertreffelijk lekker…

Bedankt meiden voor de condoleances van mijn oom.

Ik ga er maar op tijd in, want ga morgen naar sail. Denk niet dat we in de rij gaan staan om op schepen te kijken, maar er lekker langs gaan flaneren. We maken er gewoon maar een dagje uit van.

@Bloem: Ja, eigen gemaakte nasi is toch maar het lekkerste hoor. Helemaal mee eens!

Beps… werkse morgen. :dag:

@Raak: Nu dan eindelijk rust voor J. Nouja rust!!! Hij heeft gelukkig nog heel veel plannen.

Trusteeeeeeeeeeeeeeeeee all. :dag: Tot morgen. (avond)

Roanna : ohh had helemaal niet gelezen dat je oom was overleden, gecondoleerd meisje, die zal al wel een respectabele leeftijd gehad hebben denk ik. Maar ja, als het familie is maakt leeftijd niet uit he. Sterkte :kus:
Morgen een heel fijne dag voor jullie. Is echt de moeite hoor, wij zijn 5 jaar geleden ook geweest

Wakker, klaar. en op t werk…

Dus… Ik spreek jullie weer…:)!!!

:turkey:Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi:turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

zo ikke om 8:30 gesport en nu klaar om te relaxen hahaha.
Eigenlijk hier helemaal geen nieuws…
iedereen een fijne zaterdag!

Hier best wel druk eigenlijk!!!
Maar zo(13.30) gewoon ook vrij!!! EN morgen ook: Op naar Vriendinnetjes-dag

Ik ook weer werken… morgen lekker vrij… En ff gezellig met een groepje… Heb er zin in:)

mogguh

ik meld me ook weer ff, al heb ik nix te melden eigenlijk
dus

:dag:

Hallo niets te melden?? alles goe?? Hoest daar?? studie?? FV??

Hi, dan meld ik ook maar even dat ik nix te melden heb lol2
Ben al van 4.45 op, J. heeft dochter naar Schiphol gebracht. Nu zitten we dus op het zonnetje te wachten maar denk eerder dat het gaat regenen :mad:
Iedereen een fijn weekend !!