Turkish Tea Time

Slaap lekker allemaal tot morgen!

hmmm nog 5 dagen werken en dan vakantie

Nou thuis!
Een collega(Van een andere afdeling) had niet gemeld dat hij overwerkte…dus we hadden de boel afgesloten, code op het alarm… ALARM AF!!! Die sukkel…
Hoop toestanden maar een uurtje laten konden we weer naar huis PRUTSTER…

Nog even door mn bakken enzo…en slapen…
Tot morgen :dag:

:turkey:Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi:turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Goedemorgen all bij deze :zon02: vrijdag
Fijne dag allemaal :dag:

Raak,gelukkig wel een zonnige dag,hoop dat het zo blijft,want ga vanavond naar de opening van de 'feest’week hier,en is in de openlucht komt Frans Bauer,heb gratis kaarten anders was ik niet gegaan. C slaapt lekker bij opa en oma en morgenavond is de optocht en zondag vliegeren op de hei.

Zo hier ook weer volledig opgestart. Broodmachine is bijna klaar…
Straks het huis saampjes(ohhh is dat nodig hihi!!!)

Het weekend word mooi zeggen ze, mooi, want ik ga ‘mooie’ mensen zien

Goedemorgen piepels. :zon02:

Wij hebben altijd een 4 deurs gehad. Eerst al omdat mijn ouders nooit een auto hebben gehad en mijn vader niet goed uit de benen kon en daarom was het toch makkelijk met een 4 deurs en later… tja… juist met kinderen en huisdieren vind ik een 4 deurs handiger. Maargoed, onze kinderen hebben die tijd niet meegemaakt dat ze in een stoeltje moesten. Zaten gewoon op de achterbank en later pas ook in de gordel.

Vanmorgen even snel aan de rituelen en ben nu klaar en ga zo nog ff een 2e bakkie doen.

Morgen met de vrijkaartjes ( trein en 1e klas naar Sail ) en zondag , tja, zondag… het wordt mooi weer zeggen ze, dus wat zullen we gaan doen? Ook ik ga mooie mensen ontmoeten zondag, dus… we zullen zien wat we gaan doen he!! lol2

Zo dadelijk even wat spulletjes van Wehklamp retouneren. Eèn shappiemuts paste niet ( 1 wel )en de rest, een broek, gaan terug. Te krap. :mad:

Hier weer aan het werk…

Morgen ook en zondag ga ik ook hele mooie mensen ontmoeten… :biggrin:

Tot later! :dag:

Trl : dat klinkt gezellig hoor enne het ziet er hier nog steeds goed uit dus zal best droog blijven
Beps : gaat dringend aan de rituelen en ook het weekend nog mooie mensen zien
Roanna : gisteren dus geslaagd bezoekje geweest en voor herhaling vatbaar. Ook jij het weekend doorbrengen met mooie mensen
Ik straks naar dochter en kleinkids want die vliegen vannacht naar andere dochter

Nou, zo te zien heeft iedereen wel wat leuks in het vooruitzicht. :cheer: Iedereen heel veel plezier.

@Raak: Leuk hoor… best wel een bietje spannend lijkt me. Wens ze heel veel plezier, al ken ik ze niet.

@Cynthia: Oh… kom jij zondag ook? lol2 lol2

@TRL: Jij ook heel veel plezier bij de… Heideweek? Enneh… leuk Fransie!!!

Roanna,dank je,het is dat ik vrijkaarten heb hoor anders was ik niet gegaan,Fransje doet me niet zoveel. Jullie dus morgen naar Sail,leuk hoor.

Raak,dochter en kleinkids naar andere dochter leuk hoor,zal het wel rustig zijn bij jouw de komende tijd.

Iedereen zondag 'mooie’mensen ontmoeten,veel plezier alvast met elkaar.

Roanna: nee denk niet dat ik dezelfde mensen ga ontmoeten :wink:

Wij hebben een 2 deurs, we zijn ook maar met zn 2en… Mensen die meerijden rijden ‘gratis’ dus die ‘wurmen’ zich maar op de achterbank haha…

@Roanna: Veel pleizer morgen… we horen het allemaal wel.
@TRL: Veel plezier
@Cyn: Veel plezier

en toen oh ja

@Raak: Raar gevoel denk ik: Je ene dochter gaat op ‘vakantie’ naar de andere…

mogguh

sliep om half 4 nog niet en daarna natuurlijk als een blok tot veeeels te laat… :tssk:
maar goed… we zijn nu wakker, al is het niet echt van harte

@ raak owh de dochter op pad richting de andere dochter… je had zeker wel meegewilt? heb je trouwens nog een reisje in het verschiet.

@ trl veel plezier

@ roanna leuk naar sail!

voor de rest ben ik t alweer kwait… pff…wakker worden…

Bloem : ja had wel gewild maar soms moet er ook nog beetje gewerkt worden he enne vanaf okt. hoeven we niet meer te letten op hoelang we willen gaan, dus zal wel nov. ofzo worden. Wil ook nog naar Antalya maar dan wel als het rustiger, koeler, goedkoper islol2lol2
Trl : ja want de andere kleinkids van zoon zitten weer op school he, daar was ik woensdag
Beps : ja is wel raar idee maar gelukkig heb ik iedere dag een paar maal contact via skype dus ben wel, bijna, van minuut tot minuut op de hoogte
Schiet nu op, ze willen half september open
Roanna : zal het overbrengen hoor
Wij hebben 2 2deurs auto’s lol2lol2lol2

@Raak: Dat is samen ook 4 deurs. lol2 lol2 Veel plezier zo. :dag:

@Beps: Juist omdat wij maar met z’n tweeen zijn… hebben wij bewust geen afwamachiene. Hier is alles nog handwerk. lol2lol2 Oh, doet me ineens aan iets denken. lol2 Sorry.

@Bloem: Ja, lijkt mij ook wel een keer de moeite waard om dat te zien.

Oh ja, wij liepen net even over het WC, gaat mijn foon, of ik het al gehoord had? Wat gehoord had? Dat een oom van ons in Zutphen, gister plots is overleden, na een hartinfarct. ( broer van mijn moeder, dus niet de jongste meer geloof ik ) Nouja, hebben we dus al eerder een reunie denk ik, dan volgende week zaterdag in L’town. Wat kan het toch allemaal raar lopen he! Ook Connie Mus hoor ik net. Pfff…

Nou, gaat zo ff met de klepdoos de tuin in denk ik. Zo mooi weer. :zon02:

@ roanna gecondoleerd. vervelend om dat zo te horen…
sail is echt wel een hele happening he?

@ trl 4 deurs is geweldig, cker met een kind, kan ie zelf in en uit stappen, strax misschien met vriendjes ook enzo

@ raak owh, jij in november ook alle tijd :unibrow: lekker hoor

Roanna,gecondoleerd. Conny Mus heb ik ook gelezen is op zijn vakantie in nederland overleden.

Bloem,Sail is echt mooi,ben er in 85 geweest,was toen 11 maar kan het me nog wel herinneren.

Raak,stop je dan met werken,omdat je dan alle tijd heb?

Auto die ik op het oog had is helaas verkocht…

Roanna: gecondoleerd… :kus:

Conny Mus… achterneef van mijn oma… Sneu… zei net ook tegen mijn collega… werkt al zolang in een onrustig gebied, en komt dan te overlijden in NL… toch altijd vreemd!!