@roanna: slaap lekker voor straks en tot morgen!
Roanna : wow hohoho gaaf joh toch nog naar Spanje zie ik:cheer::cheer:
Nou enne Ikea is niet mijn ding zeg maar ![]()
Bloem : ff lekker lammen
Trl : ja voor de kamers van de kids leuke spulletjes gekocht
@ roanna ik ben niet ziek ofzo, gewoon een beetje pijn hier en daar, en moe…
@ linda, studie gaat een beetje zozo… ik maak wel voortgang maar ik snap het niet helemaal. maar goed, ik behandel stukje voor stukje en hoop dan maar dat strax alle stukjes bijelkaar op zn plaats vallen
@ beps hahaha dat dacht ik ook al! hahaha ach groot gelijk toch? ![]()
Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi![]()
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
Zo nou ik heb geslapen…
Gister was mn broodbakmachine stuk gegaan. Even rond gekeken wat zo een ding tegenwoordig kost… dus via mp, in my own town, om 21.30 een gloednieuwe opgehaald, en mn witte broodje geurt me weer te gemoed momenteel…
Vandaag niets gepland, dus… Laterzz
Goedemorgen all.
Ik heb zoals meestal wel ( lang leve zopy ) lol2 heerlijk geslapen. Stuiter nog steeds wel een beetje, maar het wordt al minder. Hahahaha.
Terwijl ik hier zit te typen is kokkie aan het stofzuigen en heeft het vlees voor straks al gebraden, dus ik kan zo na het douchen en de koffie op mijn gemak naar mijn ex werk, om te lunchen met de collega’s. Het zwitserlevengevoel was een beetje tanende, maar is weer helemaal terug. :cheer:
Oh ja, ik sprak gister een collega bij een winkel en vertelde me dat onze manager en zijn vriendin die in november een kindje verwachten, op hun vakantie in Noorwegen een kindje hebben gekregen van 800 gram en het leeft nog en ze er daar alles aan doen om het in leven te houden. Ze zijn nu eigenlijk verplicht om daar zeker tot half September te moeten blijven en hebben inmiddels daar een appartementje gehuurd. Is wat he!!!
Nou, ga ff showeren.
Laterssssssssss :dag:
@Beps: Oh, zul je net zien. Gaat alles kapot, maar gelukkig, voor ik neem aan, een zacht prijsje weer een nieuwe? :cheer:
ja nieuw, en minder dan de helft haha
Beps : kijk dat is nog eens een koopje en hij werkt nog ook !
Roanna : eet smakelijk voor strakjes bij de lunch. woh 800 gr. is niet veel maar als er verder geen complicaties zijn gaat dat wel goed hoor tegenwoordig
Lees nu dat bericht pas Roanna: Jemmig!!! Maar het ‘kan’ heel goed komen. De oudste van mn nicht…(ondertussen 21 jr denk ik) woog bij de geboorte eehhh (hoe zei ze dat) een pond koffie, een zak chips en een rol drop…(rond de 800 gr…) maar ze is echt een mooie meid…
Wat een onzekere tijd voor deze mensen…(Vaak mogen ze geen geboortekaartjes sturen…omdat de artsen niet weten hoe het met het kindje is tegen de tijd dat het kaartje aankomt)
mogguh
@ roanna zwitserleven gevoel ten top! en wat een nieuws zeg! zit je daar in noorwegen, je moet blijven, familie ver weg… poehee…
@ beps bak jij weer zoete broodjes :unibrow:
@beps: kan weer lekkere geuren op snuiven van vers gebakken brood.
@roanna: heeft geboekt naar Spanje! Super!!! Heerlijk!!!
@boem: hopelijk gaat het weer wat beter en ben je minder moe??
ikke weer gewerkt hahaha nog 1 dagje en dan WEEKEND!! met daar tegenover dat ik 7 dagen mag!! Maar goed dan nog 3 en ja hoor ik ga!!! hahaha
Ohoh ik weer: lees ik dat Jac over 7 dgn wegmag…NEEEE dat klopt niet hahah… je gaat nl maar 1,5 wk voor ons haha…net voor mn ouders ![]()
@roanna
Nog een reisje geboekt, gezellig met de familie, maar wel lekker vliegen i.p.v. de bus.
800 gram, daar moet je toch niet aan denken en dan zit je daar in Noorwegen…
@beps
Een hondje erbij, gefeliciteerd!
@raak
Houdt niet van Ike*
@bloem
De puzzel moet nog in elkaar vallen.
Sommige onderdelen zijn ook lastig en zeggen je zo weinig, er komt valt wel weer iets dat meer spreekt.
@jac
Druk bezig met aftellen.
@trl
Is er alweer iets te doen op je werk en heb jij nog plannen om in september op reis te gaan?
@linda
Een auto besteld, leuk! Wanneer komt hij?
Goedenavond :dag:
@Beps: Zo is dat! Wel goed in de gaten houden he!!! Eerlijk is eerlijk. :unibrow:
Ieder op zijn/haar beurt.
@Bloem: Nog moe? Hoe is het met de rug?
@Raak: Oh, dus jij toch niet zo van de Ikoa? Tja… ik ook niet alles hoor, maar juist wel die pruldingetjes. Heerlijk zo ff snuffelen. Lampje zus en vaasje zo. lol2
Wou nog even zeggen, dat gister alles goed was met kokkie op de suikercontrole. Internist was redelijk tevreden, dus op deze weg doorgaan en over 3 maanden naar de diaverpleegkundige en over een half jaar weer bij hem. Mooi zo.
Ik was vanmiddag dus even naar de collega’s geweest en dat was echt weer even reuze gezellig. Lekker met hen meegegeten om half 2 en bijgekletst. Zoveel nieuwtjes. Heb wel eerlijk gezegd, dat ik nog steeds niets miste, wat niet wegneemt dat ik het wel ff weer fijn vond iedereen te zien. Geen nieuwe bijgekomen, dus echt nog de oude garde, zeg maar. Ik heb beloofd toch eens vaker langs te komen.
Nou meiden… een hele fijne avond alvast.:dag:
@MK: :dag:
Oh ja, dat verhaal van die baby. Is met de keizersnee gehaald en het was niet in Noorwegen maar in Zweden. In Upsala. Eigenlijk hebben ze daar alles bij de hand, speciaal medisch vliegtuig danwel helicopter. Zelfs Zweeds gespecialiceerd verplegend personeel, om tot aan Nijmegen te begeleiden, maar hun ziektekostenverzekering wil dit niet vergoeden en daarom zijn ze verplicht om daar tot half September te blijven. Alsof dat niks kost! Nou, iedereen spreekt hier schande van. Dat is dus ook Nederland!
Manager had een mail gestuurd naar het personeel en dat hing in de gang op het prikbord. Zodoende weet ik nu wat meer details. Het is trouwens een jongetje. Het is inmiddels ruim 2 weken oud en het gaat redlijk goed met hem en ze mogen hem ook zoveel mogelijk zelf verzorgen daar in de couveuse. Hie… lijkt me wel eng zo’n klein hoopje mens. Maargoed, ik zou het ook zo willen, als het mij betrof.
Roanna,jij een leuke middag gehad bij je oude werkgever,pfff belachelijk dat de zorgverzekeraar dat niet wil vergoeden,met zulke dingen wil je toch juist je familie om je heen hebben.
Mk,het begint wel iets drukker te worden op het werk,maar ik werk het dan gelijk ook weg,dus is het altijd afwachten of er de volgende ook weer wat ligt,maar ja ,zal vast wel weer drukker worden.Ik wil nog steeds wel weg in september of oktober,maar heb nu ook een auto gezien,wil graag een 5 deurs is makkelijker met C,heb nu een 3 deurs en C zit dus voorin,maar is niet zo makkelijk als er iemand mee gaat.
@beps inderdaad het staat er een beetje raar maar ik bedoelde ik ben het weekend vrij daar tegenover moet ik daarna 7 dagen werken. En dan nog 3!! 6 september koffer inpakken en dan 7 sept gaan met die banaan!!! ahahaha ik wou dat ik er nu al was oooooo al die foto´s!!!
@trl
Wij hebben een 2-deurs en een 4-deurs, maar ik vind de 2 deurs handiger. Daar kan de stoel helemaal naar voren en kan ik er heel goed bij. Bij de 2 deurs moet ik helemaal over de kinderstoel heen hangen om daar de gordel erin te stoppen.
@mk: de verwachting is dat de auto ong half oktober komt