Wat een rust hier vanmiddag!
Ik meld me vanavond weer, ga nu naar mijn schoonouders toe, zijn uitgenodgd om daar vanavond allemaal te komen eten
zo ikke weer gewerkt zware dag achter de rug en er komen er nog 2 zware aan!!
Maar goed dat gewoonlijk he als je bijna vakantie hebt hahaha. Nou ik eigenlijk niet veel te melden.
Even kijken wat erop tv komt…
@Beps: WWWHHHHAAAAAAAAAA super!!!
Ja de fokkers hebben het ook ‘wereldkundig’ gemaakt…dus het is nu ook off…
We zijn er echt erg blij mee…onze Mirtje…
Rare dag zo… loop hier echt te stuiteren…en het duurt nog zolang
@beps: gaaf dat t nu off is, nogmaals gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent
Beps : gefeliciteerd met hondje nr. 3 !!!
Bloem : alle problemen gelukkig weer opgelost
Jac :hard gewerkt vandaag
Linda : bij schoonouders uit eten
Ik met zoon en kleinkids naar de Ik.a geweest, joepielol2lol2
Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi![]()
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
@raak: de hele i*ea leeggekocht of valt t mee?
@roanna: wat zie ik nog een weekje naar spanje GAAF
Roanna: welk hotel ga je??
Leuk leuk leuk!!
Goedenavond all. :dag:
Zo, mag ik ook even stuiteren? :cheer: :cheer: :cheer:
Vanavond reisje geboekt naar… eindelijk weer Spanje. We gaan in hetzelfde hotel als de familie van kokkie, alleen gaan zij allen ( 6 pers.) met de bus en wij komen op dezelfde dag aan met de plain. >>>
Heb zojuist alles rondgebreid. Aanbieding van vandaag met Transovia naar Gerona voor € 89 p.p. retour. Ticket al binnen. Hotel los erbij geboekt. Het hotel van de familie voor € 295 voor 7 nachten vol pension ( 2 pers ) Shutlle ook geregeld voor € 40 retour ( 2 pers. ), dus alles met alles € 513 voor 2 pers. :cheer:
Oh, sorry hoor Beps, Wendy en de rest erna… dat ik even weer voordring. lol2 lol2 :cheer:
@Beps: Jij ook leuke berichten vandaag. Oke, alleen niet van de auto dan, maarja… dat is materiaal en te vervangen, maar ook weer een hondje erbij. Hebben de fokkers heel goed opgevoerd tegen jullie. Moest wel lachen hoor, toen ik het las.lol2 Gefeliciteerd ook nog hoor.
Verder is er even niet veel blijven hangen… en zoveel was er ook niet gekletst hier vandaag.
Morgen met een ex (zieke) collega even lunchen bij even A’doorn bellen. Zin an!
Ik ben dus druk geweest met van alles en nog wat te regelen, maar had het er graag voor over.
Fijne avond nog! :dag:
Roanna,toch nog lekker een weekje weg.Met de bus of met het vliegtuig? Lees ondertussen dat het met het vliegtuig is en dat is een mooi reisje voor een mooi prijsje
Raak,geshopt in de ik*a.
Beps,een goed jaar voor jullie,3 keer op vakantie en ook nog een 3de hondje erbij,leuk…
Even nog op deze nieuwe pagina meenemen. lol2 :cheer:
Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi![]()
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Roanna: 14 Sept - 21 September CALELLA - SPANJE >>>
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
@roanna: groot gelijk dat jullie gaan, het is jullie gegund
@Raak: Ook leuk he zo’n middagje Ikeaen? Voor mij alweer te lang geleden. Vind het ook altijd leuk om daar rond te lopen en een hapje te eten.
@Cynthia: Hmmmm… je kent 'm wel… hotel Espanya. Intussen al gerenoveerd las ik en hoorde ik ook van de familie, want die gaan hier al jaren, 2 x per jaar daar naar toe, alleen gaan zij altijd met de bus. Ik heb het hotel wel bij Solmaria geboekt, zonder vervoer, want dat kan ook bij hen. Oke, het is geen 5 sterren, maar daar is de prijs ook naar. Och…als de familie tevreden is, zal het heus niet zo slecht zijn denk ik dan maar. We zien het wel.
De rest er los bijgeboekt.
Dank jullie wel. :chin:
hoi hoi
@ roanna gelukkig, tis toch nog gelukt! en hoe, gewoon alles zelf geregeld. toppie hoor! toch naar spanje, voor een mooi prijsje en toch vliegen
@ beps zo heb je nog wat om naar uit te kijken na jullie vakantie! alleen duurt t nog lang, maar dan wel allemaal leuke dingen!
ik ben een beetje moe… nie veel gedaan in de sportschool, heb een beetje last van mn rug, maar toch geweest. nu dus moe… bank, boek…
@bloem: hoe gaat het met de studie?
@Bloem: Beterschap dan hoor en doe rustig aan, want je moet, (nouja moet?), het weekend ook nog de hort op. ![]()
Zo meiden… ik ga even over op de klepdoos om de vissies te voeren en bij te werken. Gaat op deze pc zoooooooo traag. Daarom dus!
Voor straks alvast weltrusten en tot morgen weer. :dag:
@ROANNA!!! YEAHHHH!!! Goegeregeld met de plain zeggggggg… Helemaal goed!!!
Lekker hoor, je mag best voordringen hoor. En dan net terug en nog even naar ADR… je kan wel zien wie er niet meer werkt lol2!!!