Cyn : CS 4 is al redelijk professioneel en daar kun je heeel veel mee en de kosten vallen wel mee hoor, o euri lol2lol2lol2
Goedenavond.
Is zij ook weer eens. :cheer:
@Linda: Goed hoor en gefeliciteerd natuurlijk. Kan het niet zo goed zien op je plaatje, maar ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt, want we komen zo vaak langs de dealer, die hier in de wijk zit.
@Raak: Mmmmm… Raak. Mochten we een keer bij jou in de buurt zijn/komen, zou ik er toch ook wel eens een keer naar toe willen hoor.
@Cynthia: Even een vraag van de digibeet. Is dat een progamma voor de pc? Zoja… dan heb ik op de klepdoos 6.0 zitten, waar ik toevallig gisteren alle foto’s van de buurt bbq heb opgezet en dat vond ik al een mooi progamma. Verder kan ik je niet helpen, want heb er heel geen verstand van. lol2
@Bloem: Al weer wat beter in de botten nu, of is het nog hopeloos?
@Beps: Klaar met werken? Al thuis?
@Cyn: alle PSP hier, tot de laatste versies alles op PRO niveau…dat je denkt: WAT MOET JE ERMEE!!!(je kan op internet ‘alles goedkoop kopen’ en toch pro werken
@Roanna: Ja allang weer thuis
en nu…Naar bed heerlijk
internet ligt eruit… hopeloos… dan maar via een van de buren surfen, maar maak me wel een beetje zorgen… morgen maar ff met de provider bellen, denk dat het door de nieuwe buren komt, die hebben een behoorlijk sterk netwerk en vrees dat het een beetje rotzooit met de mijne…
ik heb photoshop bij mn nieuwe laptop gekocht… nog nie eens gebruikt maar komt wel weer als er geschaatst gaat worden… wil graag dreamwaver hebben maar das echt onbetaalbaar…
ik ga maar slapen, want dit schiet niet op…
Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi![]()
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
Wij opweg naar de fokker, bakkie doen, wat vlees ophalen
Tot latersss
Raak: Maar je had ook 8 toch? Want mijn boek van mijn camera, daar wordt 8 ook in gebruikt… Dus mocht je een kopietje willen maken… heel graag… Wil er ook gewoon wat voor betalen hoor! ![]()
Pfff ik net wakker, maar ben vrij vandaag… Hoop dat het vanmiddag droog is… kan ik even richting polder fietsen om wat plaatjes te schieten… ![]()
Beps: veel plezier bij de fokker!! ![]()
Bloem: ohh dat zou balen zijn als het komt door het netwerk van je buren…
En anders gewoon jouw internet opzeggen en gratis op die van de buren surfen ![]()
Linda; anders doe je toch weer even een week of 3 Sonja Bakker?
Wij nog niet weg, iets met de auto… Word er niet goed van echt niet…Rubbie sjacho, ik dus ook, moet dan op een holletje naar de fokker, en dan naar mn werk vergadering, en vandaag dus vrij maar niet heus… Begin even het eind te zien van mn rek voor vandaag…
Linda,mooie auto hoor…Jammer dat er geen fellere kleuren waren.
Cyn,mooie plaatjes schieten,veel oefenen met de camera,kan je hem straks in de vakantie veel gebruiken.
Raak,leuke middag gehad met de kleinkids?
Beps,balen zeg,wil je op tijd weg,kan het niet.
Hier weer een grijze dag zo te zien,maar de voorspellingen worden al weer beter voor het eind van de week.
Goedemorgen all.
@Beps: Wat een pech nu weer zeg. Kan me voorstellen dat men daar even sjacho van word. Nou, hopenlijk komt het nog goed en kan je er nog op tijd zijn. Succes bij de vergadering en dan even proberen, van je vrije uurtjes te genieten. :dag:
@Bloem: Tssssss… ben je ook klaar mee dan. :mad: Zou er inderdaad vandaag maar even achteraan gaan.
@Cynthia: Ik hoop het voor je, dat het een bietje mooi weer blijft en jij je plaatjes kunt schieten. Geniet in ieder geval ook van je vrije dag.
Wij vanmidag weer even naar het ZH, voor de controle van kokkies, diabetes. Ben weer benieuwd.
Fijne dag allen. :dag: Tot laters ergens weer.
Trl : ja was erg gezellig
Cyn : ga wel wat regelen, fijne vrije dag
Beps : dat is mooi balen zeg
Bloem : heb je geprobeerd van kanaal te veranderen van je wifi ontvangst
Roanna : suc6 in het ziekenhuis voor kokkie
Raak: je bent een schat! :kus:
hoi hoi
nou ik ben er weer hoor… wat een gedoe allemaal, maar tis gelukt… ff de helpdesk bellen en die leiden je stap voor stap door het process. was ik alleen niet achter gekomen
@ beps pas op de plaats dan, dan maar vandaag niet naar de fokker…
maar goed, je bent vast al weg. veel plezier
@ cyn ik zou, als ik jou was, als het weer wat mooier weer wordt, lekker ook een x naar de dierentuin gaan met je camera. kun je vast oefenen voor op je safari.
@ roanna succes in het zkh. ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten.
Bloem: ja daar dacht ik ook al aan… Maar goed… heb nog een half jaar
En hopelijk dit najaar mijn :wub: in NL… dus kom ik vast wel in de dierentuin ![]()
Bloem,zo gepiept dus.
Roanna,succes in het ziekenhuis,hopen dat alles oke is.
Cyn,druk met foto’s maken en camera ontdekken.
Nou ben ondertussen weer terug van de fokker…
Auto: niet goed, maar niet zo stuk als Rubbie dacht. Ze gaan volgende week even kijken, en dan zien wat het is. Maar niet de kop zoals Rubbie dus dacht(tenminste dat denkt de chefmonteur niet)
Dan de fokker…hihi… al tijden hebben we het erover dat 1 hondje bij hen misschien bij ons komt wonen. Maar elke keer kunnen ze geen afscheid van haar nemen. Mirai, ‘onze’ Mirai, want als ze me ergens ziet/hoort/ruikt gaat ze gillen en blijft dat doen tot ze bij me is…
Vandaag had ze een strik om, en een briefje eraan:
De baasjes zijn eruit: Mag ik bij jullie komen wonen???
JAAAHAAAHAAAAAAAA!!!
Dus half oktober(na alle vakanties) komt hondje nr 3!!!
(Zo btje ego, maar moest het ff kwijt Op naar mn werk)
yeaaaa eindelijk komt jullie mirai dan ook echt bij jullie wonen!! hiep hoi
@beps: gefeliciteerd met het goede nieuws
Ik vandaag mijn rooster gekregen tot aan mijn vakantie, moet nog 6 dagen weken tot aan mijn vakantie elke beginnen om 7 uur of 7.30 uur na mijn vakantie krijg ik een vast rooster, die ik volgende week hoop te krijgen