Turkish Tea Time

Bloemmie Dat is lekker, ook vast klaar!! Time to take care of little Flour…:wink: or little flower :lol: what every you like best)

@bloem en raak
Nee geen traktaties, dat hebben we de week voor de vakantie al gedaan. Deze week hebben ze hier nog vrij, volgende week begint het weer.

Bloem : hmmmmmmm hou je geld over om oesters te eten in St. Malo offe een pannenkoek bij Madame Poulard op de Mont Saint-Michel. Wij hebben daar ook overnacht, bij Mère Poulard lol2
MK : oh mijn kleinkids zijn alweer naar school vandaag, vandaar dat ik dat dacht

't Is wel zo dat ik steeds een plaatsje zak nu…Thanks Bloemmie :slight_smile:

Beps: dankje… Nee nog niet zoveel foto’s gemaakt… Was gisteren bij een vriendin… en nu weer werken… Vanmorgen wel wat foto’s gemaakt van de kleine van mijn broer…

Verder nog steeds drama…

@ raak klinkt erg aantrekkelijk madama poulard. we zitten net een plaatsje buiten st. mont michel, maar weet cker dat ik er meteen de 1e dag naartoe ga

@ beps ik begrijp je gevoel, een plaatje zakken is niet leuk, maar aan de andere kant… jouw datum komt vanzelf, het is nog steeds x dagen weg, en dat ik er ff tussendoor piep, maakt niet veel verschil denk ik :wink:

zometeen ff mn huiswerk inleveren en dan vind ik het zo voor de turkije-vakantie mooi geweest met deze module. op naar de volgende (hopelijk leuker/makkelijker/meer… zeggender)

Hallo ladies.

@Linda: Nou, ik vind het toevallig ook een mooie kleur en dat zeg ik niet omdat wij ook een zilvergrijze metalic hebben. lol2 Tof hoor een splinternieuw karretje. Willen eerdaags wel ff een foto zien he!

@Bloem: Fijn wakker geworden vandaag. :mad: Nouja, je tijd weer nuttig besteed aan het uitzoeken van de voordeligste manier om naar France te komen. Mmmm… St. Malo…ligt aan de kust toch? Is dat niet de oversteekplaats om naar Jersey en Guernsey te komen? Nou, gelijk hebbie hoor. Lekker doen op die harde stoeltjes van de trein. lol2 Valt toch nog wel mee? Hihihi.

@Cynthia: Nog geen enkele vooruitgang? By the way…ik vond je foto’s op FB erg mooi.

Oh… verder weet ik het ff nie meer. Ja, dat ik ook best nog wel ff weg zou willen, maarja… d’r zit zo’n ze**erd hier thuis. :mad: lol2 Nouja, wie weet he!!! Mag niet zo klagen he!!

@Raak: Hier zijn de basisscholen ook weer vandaag begonnen. Volgende week het noorden weer.

J. weer wat opgeknapt?

Oh ja… en hier nog steeds zonnig hoor. Alhoewel er nu wel wolkjes vookomen. Waren net ff lopend schapjes wezen doen en had een vestje aan, maar die moest ik snel weer uit doen. Te warm. :zon02:

Ik ga nu ff verder met de bakkies. Haast nog geen tiet voor gehad vandaag.

owh ja

@ linda gefeliciteerd met je beslissing. een mooie zilvergrijze 207! go for it!

@ roanna, ja klopt, st malo is aan de kust, een heel mooi oud durp. en st. mont michel is die berg die vroeger alleen bereikbaar was bij eb. nu hebben ze natuurlijk een brug gebouwd.
ennuhm… ik reis per TGV dus die stoeltjes zijn (hopelijk) vele malen aangenamer.

enneuhmm neem maar van mij aan… beter met je zeikerd thuis dan zonder zeikerd op pad hoor… :wink:

ik geef t op voor vandaag, studeren… tis alweer mooi geweest…

Bloem : is er een brug naar de Mont saint Michel? Nou toen wij er waren een aantal jaren geleden niet hoor. Als het vloed is moet je gewoon op het eiland (je) blijven enne heeeeel goed opletten waar je je auto parkeerde
Roanna : ja hoor J. is weer werken. Je gaat al bijna weer op vakantie joh enne het :zon02: schijnt ook nog eens bij jullie, wat wil je nog meer ??
Cyn ::kus:

Roanna: thanks!! :kus:

Raak: :kus: dankje!

@ raak ik weet niet precies hoe het zit (ben er dus nog niet geweest) maar zo omschrijft wikipedia het

De Mont Saint-Michel is een rotsachtig schiereilandje in Frankrijk. Het eiland ligt ongeveer 1 kilometer uit de kust bij de plaats Avranches in Normandië. Het is oorspronkelijk een getijdeneiland: het was over land bereikbaar bij eb, maar bij vloed was het omringd door water. Tegenwoordig loopt er een smalle verhoogde weg naar het eiland. Het eiland, met zijn trapstraten, is alleen toegankelijk voor voetgangers

volgens mij bedoelen we hetzelfde

Bloem : ja hoor, er is geen brug, die weg loopt gewoon onder water daar moet je dus op het getij letten anders ben je de pineut. Je moet zeker naar boven naar de kerk op de top, kun je mooie foto’s maken. Wij vonden het heel leuk daar hoor

@viva: Een hele fijne vakantie met hubs!!!:cheer::zon02:>>>
@linda: heeft de beslissing genomen! Zilver kleurig is de kleur voor jouw!

Viva: lieve schat… fijne vakantie! Het is jullie gegunt!! :kus:

It was een joke!!! hahahaha

Zo net ff een uurtje geslapen…dan kunnen we er wat beter tegen vannacht want dat wordt geen bed
Zo nog even hollandse pot eten, en dan tegen een uurtje of 11 naar schiphol.
Linda leuk een nieuwe auto.
Cynnie sterkte meis.
Bloem ticket voor frankrijk op zak.
Beps aan het werk.
Mk gefeliciteerd met M. ik dacht dat ze gisteren jarig was.
Roanna heeft een zeik…d op de bank, maar hij is toch wel lief.
en toen wist ik het niet meer.

Hoe laat vlieg je nu Viva???

Met Coredon of met Transie?

@Raak: Wat ik wil? Weggggggggggggggggg!!!lol2

Viva… 4 uur vertrekken toch? Ik ga aan je denken. >>>

Nou meiden… ik ga zo ff tippelen met de buuf. Ze heeft nu het hondje niet meer, dus vraagt ze mij om een rondje te lopen en dat wil ik wel.

Latersss. :dag: Viev:vak01: :cheer: