hahahaha ja ik vlieg om 4 uur met corendon. Damber brengt ons weg, maar die moet morgen werken dus we gaan gewoon om een uur of 11 naar schiphol, dan kan ze nog gewoon een nachtje maken, en het maakt mij niet uit waar ik mijn tijd vol zit, thuis of daarā¦zodra ik op schiphol ben heb ik vakantieā¦hahahaha.
Meiden bedankt voor alle goede wensenā¦Bloemmie geniet jij ook van je vakantie in kusaā¦en tot over 2 weekjes, nou ja 12 dagenā¦dikke kus voor jullie allemaal.
Viva : meisje genieten hoor !!! goeie >>> en tot over 12 daagjes
Bloem : je gaat het daar leuk vinden dat weet ik zeker, maarre niet goedkoop lol2
Roanna : en, wil die ze.kerd nog steeds niet mee dan?
Beps : kijk dat zijn mooie prijsjes he.
Ik kreeg net ook nog mailtje uit Turkije dat de temperaturen maar snel moeten zakken zodat ik wel wil komenlol2lol2
Zo⦠veel gehuild, veel gepraat⦠maar we zijn eruit⦠Hij kiest voor mij, en al die tijd wist ik dat natuurlijk diep van binnen ook wel een beetje⦠:wub:
Dus nu weer lekker aftellen, maar eerst⦠lekker slapen!
Zal me ook ff melden. Wij ook net ff met de plu op schappies gedaan en wat je zegt Beps⦠iedereen⦠wat een k*t weer. Nou, ik zei het zelf ook! Maargoed, teveul verwent denk ik.
@Beps: De kachel doet het niet? Die heb je nu toch nog niet aan? Tis hier binnen nog 23 graden. Oh, sommige mensen he Beps! :mad:
Viva zal al wel bijna in het hotel zijn. Pfff⦠tis alles of niks he. Hier regen en daar kun je in de blote to*es lopen, bij wijze van spreken dan.
We moeten het er maar even mee doen.
Bij Cyn weer rust in de tent en gelukkig maar. :kus:
@Bloem: Ja, inderdaad. Lekker om zo een paar keer week ff te tippelen, want moet wel in conditie blijven en de kilootjes eraf lopen lol2 en dat lukt aardig.
Iedereen een fijne dag en ik geloof dat het vanmiddag op zou gaan klaren, dus wie weet.