Turkish Tea Time

@ roanna zo kom je nog wel lekker aan je beweging hoor

@ beps :wink: i know

@ raak, owh zo, dus eiland is nie 24h per dag bereikbaar… wist ik nie, nou ja, we zitten er vlak naast, dus kunnen op elk gewenst tijdstip ernaartoe

@ viev ben je er klaar voor? lekker dutje gedaan en dan lekker richting alanya

ikke alweer gesport. poehee, was benauwd daar, zweten, nie normaal,. jukkk… nu maar ff wat eten koken en beetje bankhangen denk ik

Volgens mij idd om 4 uur… Mooie tijd Vivje…Vivje time nu…Vivje en H time…GENIET MEIS!!!
:dag:

Ik heb al weer genoeg gezien in die klasse lieffie!!! :dag:

Ohhh Roanna: In Kusa, IN het centrum… all-in… gewoon 830 euro en weg op 2 sept…
IK WIL VRIJ VOOR ALTIJD!!!(;))

hahahaha ja ik vlieg om 4 uur met corendon. Damber brengt ons weg, maar die moet morgen werken dus we gaan gewoon om een uur of 11 naar schiphol, dan kan ze nog gewoon een nachtje maken, en het maakt mij niet uit waar ik mijn tijd vol zit, thuis of daar…zodra ik op schiphol ben heb ik vakantie…hahahaha.

Meiden bedankt voor alle goede wensen…Bloemmie geniet jij ook van je vakantie in kusa…en tot over 2 weekjes, nou ja 12 dagen…dikke kus voor jullie allemaal.

Dat heb ik nou altijd ook!!! Voordeur dicht = VAKANTIE!!! :)!!
Geniet meis!!! :cheer:

Viva : meisje genieten hoor !!! goeie >>> en tot over 12 daagjes
Bloem : je gaat het daar leuk vinden dat weet ik zeker, maarre niet goedkoop lol2
Roanna : en, wil die ze.kerd nog steeds niet mee dan?
Beps : kijk dat zijn mooie prijsjes he.
Ik kreeg net ook nog mailtje uit Turkije dat de temperaturen maar snel moeten zakken zodat ik wel wil komenlol2lol2

Slaap lekker allemaal en tot morgen

Zo… veel gehuild, veel gepraat… maar we zijn eruit… Hij kiest voor mij, en al die tijd wist ik dat natuurlijk diep van binnen ook wel een beetje… :wub:

Dus nu weer lekker aftellen, maar eerst… lekker slapen! :slight_smile:

@cyn: wist niet dat er wat gebeurd was tussen jullie 2, maar ben erg blij voor je dat t weer goed is

nou ga ik echt slapen hoor haha

:turkey:Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi:turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Sƶke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Cyn,wat fijn om te lezen:kus:,ben blij voor jullie

Zo ik weer wakker, Viva onderweg , Cyn en M zijn eruit(gelukkig:kus:)

Wij hebben brood gebakken dus: Jammie!!!

Thanks Linda, Trl en Beps… Ben zelf ook blij dat het weer ok is… :slight_smile:

Pfff wat een weer… ik wil ZOOOOONNNNNNN!!!

Beps: jij krijgt over 1 maand weer zon! :wink: Nou niet zo zeuren :slight_smile:

Iedereen is sjacho met dit weer…net de schapjes… iedereen mopperen…BAH…;)!!

Zal op t werk ook wel weer zijn van: Mn kachel doet het niet…(het is niet koud) WELLLL!!!

Goedemorgen all. :dag:

Zal me ook ff melden. Wij ook net ff met de plu op schappies gedaan en wat je zegt Beps… iedereen… wat een k*t weer. Nou, ik zei het zelf ook! Maargoed, teveul verwent denk ik.

@Beps: De kachel doet het niet? Die heb je nu toch nog niet aan? Tis hier binnen nog 23 graden. Oh, sommige mensen he Beps! :mad:

Viva zal al wel bijna in het hotel zijn. Pfff… tis alles of niks he. Hier regen en daar kun je in de blote to*es lopen, bij wijze van spreken dan.

We moeten het er maar even mee doen.

Bij Cyn weer rust in de tent en gelukkig maar. :kus:

@Bloem: Ja, inderdaad. Lekker om zo een paar keer week ff te tippelen, want moet wel in conditie blijven en de kilootjes eraf lopen lol2 en dat lukt aardig.

Iedereen een fijne dag en ik geloof dat het vanmiddag op zou gaan klaren, dus wie weet.

:dag: Latersssssssssss… waar maar weer.

mogguh

ugh wat een nacht… rugpijn, buikpijn, 2x een uur eruit geweest, thee gedronken… pas rond half 7 weer in slaap gedommeld… ugh

en idd, zo donker buiten, moet bijna de lampen in de kamer aandoen…

@ beps… tis ook koud ja! maar om nou de kachel aan te doen? nou nee, gewoon een stel sokken en een fleece trui dan maar

ff bijkomen van vannacht zeg…