Turkish Tea Time

Goedemorgen meiden…

Vandaag de laatste uurtjes afstrepen en dan eindelijk foetsie…krijg eerst nog een monteur voor ziggo, want ik zit al 2 weken zonder telefoon, geen idee wat er aan de hand is. Die komt tussen 8 en 1 dus moest vroeg het bedje uit. De laatste wasjes wegwerken, een dweil door de toko en dan is het goed.

Viva en hubs, heel veel plezier in Alanya!

http://www.clubparadisoresort.nl/images/alanya-boulevard.jpg

@viva
Bijna zover, nog even de monteur afwachten en dan hopelijk eindelijk weer telefoon. Gelukkig maar we tegenwoordig allemaal een mobiel hebben. De laatste was en de voor de laatste keer de dweil en dan gaan jullie lekker genieten!

@roanna
Gisteren hebben we de verjaardag gevierd en vandaag is M. echt jarig. Mijn zus en zwager moesten vandaag weer werken en de kinderen weer naar school, dus we hebben het een dagje vervroegd zodat iedereen erbij kon zijn.

@trl
Goed geslaagd in Bataviastad.

@wendy
Het schiet niet op met al die tegenslagen. Hopelijk hebben jullie het nu gehad en kunnen jullie genieten van elkaar en uitkijken naar jullie huwelijksreis. :kus:

@bloem
Giechelen en bijpraten en dan is het weekend zo weer voorbij. Kun je het studeren weer oppakken.

@raak
J. ziek, hij heeft het van je overgenomen… beterschap voor hem!

Wij gisteren een leuke dag gehad. 's Morgens alleen mijn schoonouders en 's middags het hele huis vol. Even druk voordat iedereen koffie/thee en taart heeft en alle kinderen iets te eten en te drinken, maar daarna liep het lekker. M. is enorm verwend! Toen soep met een stokbroodje en als afsluiter nog de kermis over. We hebben het de hele dag droog gehouden. Het begon hier om 21.00 uur te regenen. Iedereen bedankt voor de kaarten, lieve woorden en mooie plaatjes, M. vond ze erg mooi!

@ Viva en hubs,
Alvast een hele fijne vakantie gewenst :vak01: >>>

http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=5949&stc=1&d=1281943523

@Viva: Latest Update qua tempratuur…: TE VEEL TE HEEL VEEL TE HEET…(Zus zit nu in Belek, en komt elk jaar in deze tijd daar. Dit jaar zijn ze niet naar de wekelijkse belekse markt geweest, dus de ‘echte’ :vak02:, omdat het echt veel te heet is, loopt vaak tegen de 45-50 gr momenteel…)

dank jullie wel meiden…O ik HOU er Zo vanl…jammie lekker heet.

Goedemorgen. :dag:

@Viva: He, he, eindelijk is het dan ( bijna) zover. Heerlijk, hoe heter hoe beter he!! lol2

Lieverd, ook namens ons hier thuis willen we jullie een hele fijne, toffe, relaxed en weet ik al niet wat nog meer, kortom… een hele fijne vakantie wensen en genieten he!!! En… goed uitrusten. Laat je daar weer lekker in de watten ( pfff… met die hitte ) leggen.

Goede reis en tot dan weer. :kus: :vak01: :cheer:

Zouden ze ze ook nog in mijn maat hebben? lol2 lol2 lol2

http://www.worldturkey.com/gallery/data/media/9/alanya0045.jpg

Goedemorgen,
Viva : ga genieten, gewoon heel de dag met je k.nt in het water want het is er echt heeeeeeeet. Veel plezier voor jullie !!!
Fijne dag iedereen

mogguh

@ MK dus M. vandaag jarig, en dan meteen als jarige job naar school? alle traktaties klaar?

@ viev is het mannetje van ziggo al geweest? want dan ben je er echt klaar voor… lekker relaxen met je hubbie en nu echt echt echt he?!

gaap… grgrgr… iemand wilde heeel erg graag dat ik uit bed kwam… eerst een motormuis die zn motor uit de garage box beneden mij haalde en daar eerst 3x het achterpad mee op en af scheurde voordat ie weg ging vannacht. daarna de schoonmakers van het trappengat die klangklangklang de trappen dwijlen en vervolgens de nieuwe buurmand die vanalles moet schuren/timmeren en hakken :crybaby: wat een ellende…

Goedemorgen ladies. :dag:

@MK: Oh, alsnog weer gefeliciteerd dan met M. d’r verjaardag van vandaag. :cheer: Feestje was geslaagd dus. Mooi zo!

Verder even niet veul te melden hier. Doe ook ff mijn ding lol2 en ach… dan zien we wel verder. In ieder geval straks ff schapjes doen.

Iedereen weer een fijne dag. Zonnetje heeft zich hier nog niet laten zien en gisteravond en vannacht heel veel regen gehad, maar tot nu is het droog. Ohh… laat die er nu toch dookomen. :zon02: :cheer:

Laterssssssssssss :dag:

@viva: fijne vakantie geniet ervan

Oh ja heb een beslissing genomen ga deze week de auto bestellen, kleur zilvergrijs

O ik kan niet wachten,…ik wordt helemaal ongeduldig…hihihihihihi

viva,heel veel plezier in je geliefde Alanya en vooral genieten!!!

Linda,leuk,wil wel een foto zien,zilvergrijs wel een neutrale kleur,maar niet de mijne

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

.

Goodmorning!

@ Viva , heel veel plezier in Turkije!!

Nou Viva dan ik ook maar(voor ik het vergeet als ik te werk ga om 14 uur(vergadering)

Veel plezier, geniet van de mensen en van elkaar(en ‘de markt’ lol2)

@MK: M vandaag jarig… GEFELICITEERD MEIS!!! Nog een keer jarig!!! GENIET ervan…:kus:

@Linda: Zilvergrijs… Ik vind de 207 juist gaaf in een ‘felle’ kleur: Rood, Blauw(konings/diep blauw) Of iets pittigs als Lime ofzo… Grijs is zo … behouden… past goed bij je ‘huidige dorp’ ;)!!! hihi…

@Cyn: :kus: al veel foto’s gemaakt?

Linda : gefeliciteerd en zilvergrijs : heb ik ook :slight_smile:
MK : gefeliciteerd nogmaals. dus je moest vanmorgen vroeg je bed uit en de tractaties verzorgen, leuk hoor
Bloem : lekker wakker worden zo dan zeg
Viva : rustig rustig…
Roanna : :zon02:??? nou eh hier niet hoor

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Bloemmie: 15 September- 20 september: St Mont Michel- Frankrijk
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

ff tussendoor… net een treinticket geboekt. als ik dan mijn examen gehad heb, dan spring ik een dagje later op de trein richting frankrijk

echt belachelijk, online pakt ie vanaf B. naar de bestemming voor 110 euro, terwijl als ik online via rotterdam doen, dan is het ineens 70 euro. nou, die 8.30 trek ik zelf wel uit de automaat! ha
echt vreeeemd

maar goed, ga dus een paar daagjes nog naar frankrijk. in de buurt van St. Mont Michel en St. Malo. Leuk!