@wendy en fam: gecondoleerd, veel sterkte
Goedenmiddag all.
@Wendy: He, houd het dan niet op zou je zeggen, maar hopenlijk gelden de wijze woorden van Beps. Voor de oma natuurlijk een prachtige dood, voor de nabestaanden wat harder, alhoewel… 91 jaar en dan zo dood gaan, daar teken ik voor! Kokkie’s vader enkele jaren terug precies zo. Nog met de familie op Indonesiereis geweest en 2 maanden later gaat hij even een dutje doen, wordt nooit meer wakker. Ook 91 jaar. Mooie dood hoor, hoe bizar het ook klinkt.
Gecondoleerd hoor! :kus:
@Kim: Heb jij even pech. Maar wie weet wat we nog krijgen aan mooi weer. :zon02:
@Beps: Dus eigenlijk een bietje een afgang daar? Je had er meer van verwacht? Nouja, in ieder geval nog lekker ff met rubsie genoten :wub: en je houd er ook nog lekker brood aan over. Was het toch nog ergens goed voor.
@Bloem: Leuk toch zo nu en dan een nachtje giebelen. lol2 Helemaal als je weet dat je er toch niet vroeg uit hoeft.
@Raak: Och jee, J. ziek. Toch niet al te ernstig hoop ik? Ja, dan ga je ook niet zo snel alleen weg he! Heel veel beterschap voor J. Doet z’n dingetje het al goed? Ik bedoel… zijn nieuwe foontje?
Ga ff een zak soep in de pan gooien. Stokbroodje, kruidenboter erbij en smullen maar. Ennnnneh… zo klaar! :cheer:
@wendy en J: gecondoleerd een dikke :kus: voor jullie
@kim: bankje is in elkaar gezet.
@bloem: weinig geslapen heeft het leuk gehad met roomie
ikke heb ontzettend zin in de vakantie!!!
@beps:stichting aap…leeg
Wendy : jeetje meissie gecondoleerd, uiteraard ook Jacco,nu moet het idd maar eens gaan ophouden he. Tuurlijk is 91 een heel mooie leeftijd, behalve als het jous Oma is:kus:
Kim :operatie gelukt, nu het :zon02: nog. Hier is het wonder boven wonder nog steeds droog
Roanna : nee joh je kent de mannen toch. Soort van griepjelol2
Beps : oh wat jammer dat het zo tegenviel. Jammie klinkt lekker dat brood, kan het “bijna” ruiken
Bloem : nog steeds aan het relaxen ???
@ Roanna, mjammie brood met kruidenboter, klinkt lekker!
@ Raak, yep idd, leek eerst een mission imposible maar toch gelukt.
Mijn mannetje is in italiaanse stemming dus eten we pasta a la Alex.
Tot straks!
Wij hadden entre côtje, met gebakken champistoeltjes… en verse ciabatta met kruidenboter… Het was ‘behelpen’…(brood was erg goed gelukt, maar helaas…t is op ;))
@Roanna: ach je leest een grote hal, en 2 eilanden, met elk 2 leefgebieden… dan zijn 15 bavianen wel wat ‘weinig’… Natuurlijk hebben ze (ik dacht) verleden jaar een groot gebied in Spanje geopend…maar toch… Ja jammer, maar we zijn er geweest :)!
Net heerlijk Avatar gekeken: MANNNNN wat een film
Wendy,gecondoleerd en sterkte,hoop dat jullie nu alles gehad hebben.
Roanna,een geslaagde buurt bbq gehad.
Viva,al klaar voor vertrek?
Raak,hubbie ziek,leg hem maar lekker in de watten.
Beps,jammer dat stichting aap tegenviel,maar wel lekker gegeten.
Wij naar Bataviastad geweest en goed geslaagd voor C,wel nog shirts met korte mouwen,maar met basis shirt met lange mouwen eronder kan het ook nog voor de winter.Zelf een spijkerbroek en shirt gekocht.
@TRL: Nog even gezwaaid??? Druk he…ik blijf er VER van weg op zondag… zoooo verschrikkelijk om er heen te gaan ![]()
Beps,wist niet goed welke kant ik op moest zwaaien… Drukte viel nog wel mee,parkeerplaats stond wel goed vol,maar we konden zo doorrijden.
hoi hoi
mn ouders konden weer eens niet zonder mij eten, dus tja… heb ze toch maar eventjes gezeldschap gehouden
niet erg, frietjes, kippie en salade, was errug lekker…
met broer bijgebept, dus was erg gezellig
@Bloem: Was weer afzien dus… :)!!!
@TRL: als je komt binnenrijden, meteen bij de 1ste rotonde hahaha(binnenkomend via de Mac dan
Trl : lekker gaan shoppen en leuk geslaagd voor allebei
Bloem : heft zich opgeofferd en is bij mams gaan eten
Beps : brood uit de over was dus errug lekker zo te horen. Wie weet wie er nu morgen allemaal bij je op de stoep staan lol2
Kim : lekker italiaans speciaal gegeten
Hallo piepels.
@Bloem: Oh, oh, wat een straf weer he!!! lol2 Wou jij eigenlijk niet, maar oke… vooruit maar weer dan. Hihihi. Leuk en gezellig toch! En vond je broer het mooi in Colombia? Heeft hij het fijn gehad?
@Beps: Klinkt ook weer zo lekkel. Mmmm…Wij zijn de 28e ook in L’town voor een nicht en neven reunie bij mijn neef. Miss als er tijd voor is, denk het haast nie, ook maar eens in Batavia kijken.
@TRL: Zo, lekker veel kunnen scoren dus. Is het nu echt de moeite waard qua prijzen? Voor C, weer leuke dingen gekocht dus. Tof!!! En natuurlijk voor jezelf. Ja, je moet je eigen niet vergeten. Vaak is het eerst voor het kind en dan voor mams, maar vaak komt het er dan niet van.
@Raak: Oh, gelukkig alleen een griepje. Ja, natuurlijk weet ik hoe de meeste mannen zijn. Pffff… praat me er niet van. Here sometimes the same! :mad: Kan wel 3 maanden asperges steken en daarna weer piepen en hier en daar weer last van. Pfffffffffffff…
Ik heb trouwens vanmiddag nog bij de Wehklomp 2 shaphies besteld en een nog een broek in de sale. Komt dinsdag.
Nou, fijne avond nog verder en werkse morgen weer voor hen die het aangaat.
Ikke niet :cheer: :cheer: lol2
Zitten ze toch errug lekker?? (hihihihi) Gaaf hoor!!
En wat ik al zeg: Ik kom er niet in Batavia… het is altijd precies niet mijn maat, of gewoon toch nog best duur…
Beps,ik zal het onhouden voor de volgende keer om te zwaaien,je was nu toch niet thuis.
Roanna,het is wel goedkoper,maar soms maar 10 euro ofzo.Maar vindt een bepaald merk voor C altijd mooi,en dat scheelde nu best wel en had een shirt voor C van 50 euro nu voor een tientje.Voor mezelf een shirt van 40 voor 10 en spijkerbroek van het merk die ik altijd heb nu 45 euro goedkoper.
En idd het is altijd voor C en dan pas voor mezelf,als ik zie was C in zijn kast heeft hangen…Eigenlijk is het schandalig.
Nu weer naar redt me vakantie kijken…
ja ik heb me maar opgeofferd.
nu nix op tv, de regen tegen de ruiten… misschien een boek lezen of toch eens op tijd naar bed… mmhh moeilijke keuze
@ roanna ja hij vond het helemaal geweldig. hij zei al voorzichtig dat je daar vrij goedkoop een huis kan kopen, dus hij vond het super. nu alleen raar dat de rest van de familie daar nog is, hij moet morgen alweer werken…
Wendy en Jacco gecondoleerd met het verlies…Alles in drieen en nu moet je de draad weer zien op te pakken, heel veel sterkte.
Beps lekker brood.
Tlr. ja zo goed als klaar morgen heb ik ook nog, vandaag helemaal niets/nada gedaan.
Wendy & Jacco: gecondoleerd! En vanaf nu af aan alleen nog maar goed nieuws hoor! :kus:
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:![]()
Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
Ik ben er ook weer(een btje)
Werk ze wie werken, en de anderen: Doe je ding…
@Viva: Ik kom nog bij je terug haha…![]()