Ik ook thuis en weer wakker…
Iedereen een fijne zondag, die van ons zonder plannen
Ik ook thuis en weer wakker…
Iedereen een fijne zondag, die van ons zonder plannen
Mk,van harte gefeliciteerd met M en veel plezier met het feest.
Goedemorgen meiden.
allereerst Mk. en hubs gefeliciteerd met jullie dochter.
voor M.
Gefeliciteerd meisje en een hele fijne dag
http://www.degoedetweeling.net/media/2009/02/happybirthday.gif
Tlr. haartjes nog niet gekleurd misschien vandaag, ben er nog niet uit.
Vandaag even lekker niets,we zien wel.
Goedemorgen all… :dag:
Allereerst voor M. die dus vandaag jarig is, neem ik aan…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst samen met je papa, mama, broertje en natuurlijk je Oma en er komen vast nog wel andere mensen. Hele leuke en fijne dag meid, met heel veel kadootjes. Hiep, hiep, hoera :cheer: :cheer:
Nogmaals mogge.
Nou, de straatbbq was weer zeer geslaagd. Bijna iedereen was er, dus weer een gezellige boel.
Verder niet veul bij te lezen zo te zien. Iedereen een lekker vrije dag vandaag met lekker niets doen. Nou, wij hier ook hoor.
Alleen zou ik ook wel willen zeggen… rol de koffer maar naar buiten, maar moet nog even wachten. :beef: :mad:
Meiden… allemaal een fijne dag verder en Cyn… ik weet even niet, hoe alles nu is, maar :kus: hoor.
:dag:
Oeps… Vergeten:
M!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag Een TOP verjaardag voor jou!!!
http://2.bp.blogspot.com/_X_Sm0Yz1rUg/SdZNvtM_-HI/AAAAAAAAAOg/O5PG03Q1cWA/s320/Vogel+verjaardag.jpg
Zo wij gaan even eruit: Stichting Aap eens bezoeken(zo dichtbij nog nooit geweest!!)
Meld me vanaaf weer
Hello Ladies,
@ Wendy, veel sterkte, heb het hier van dichtbij met mijn zus ook meegemaakt en tis niet gemakkelijk, veel sterkte.
Vandaag nieuw tuinbakje maar ff in elkaar zetten, van de week gekocht maar door de regen maar ff niet in de tuin zetten.
Iedereen fijne zondag!:dag:
Goedemiddag all :dag:
Hier ook een luie zondag, J. zou naar de HD dagen in Breda gaan en ik naar zoon en kids, maar J. is nu dus ziek.
Viva : ook lekker een relaxed daagje
Roanna : heel geslaagde avond gehad, goed zo !!
Beps : naar stichting Aap, is meestal zo he wat dichtbij is vergeet je vaak
Kim : suc6 met het in elkaar zetten van het bankje, hier schijnt flauw :zon02:
Trl : jij nog iets op de planning?
MK : van harte gefeliciteerd met M, voor jullie allemaal een hele fijne dag:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Raak beterschap voor J.
Roanna lekker ge bbqt en een gezellige avond gehad.
Beps naar stichting aap…hahaha dicht in de buurt en nog nooit geweest, dat heb ik met panorama mesdag…ben er ook nog nooit geweest, maar het trekt me ook niet.
mogguh ladies
ik moest ff nog wat slapen, tot 3 uur met roomie zitten giegelen en lachen gisteren… gnagna
@ MK gefeliciteerd met je kleine meid die steeds groter wordt! Ik hoop op een geweldig mooie dag voor jullie allemaal
@ raak owhh
eindelijk de HD dagen en dan is ie ziek. beterschap voor hem en dat ie maar gauw opknapt, voor jou ![]()
@ roanna de BBQ weer geslaagd, mooi hoor hoe jullie altijd zoveel in de buurt doen. leuk!
vandaag maar weeeer een relaxed dagje? ik weet het allemaal niet meer…
Hello,
Bankje staat in elkaar, nu de zon nog maar als we nu buiten gaan zitten waaien we weg haha
Nu lekker oefenen met de turkse les
baai!
Thnx meiden voor alle steun.
Helaas nog meer slecht nieuws, ik hoor jullie denken, wanneer houd het op…? Nou idd, wij hopen dat het voorlopig is rustig wordt in ons leven.
We kregen vanmorgen een telefoontje dat Jacco zijn oma vanmorgen vroeg in haar slaap aan een hartstilstand is overleden… ze was 91… mooie leeftijd, en zelf riep ze altijd pff. ik moet dood…!
Hoi Wendy,
Gecondoleerd en nogmaals veel sterkte, heb er geen woorden voor.
@Wendy: voor jullie het gemis!!! Want wie lang meegaat, verwacht je dat ze nooit weggaan… :kus: voor Jacco en jou!! maar voor Oma waarschijnlijk de rust waar ze zo naar verlangde! Ok… nu is het in ‘3-en’ en ze zeggen dat het dan klaar is… ik hoop en duim mee voor jullie… Nog 1 mnd meis…dan eerst Jamaica… stap voor stap…en Jamaica wordt stap 1 :kus:!!
@ll: Stichting (voor) AAP… leeg, verwaarloost, 3 bavianen, 5 manderil/bavianen en eehhh 40 andere idioten die denken dat het er leuk is… Foto’s volgen, kan nog niet blij worden ervan :)!!
Hebben daar een bakkie gedaan, hapje gegeten en even tijd voor elkaar genomen
Brooddeegspullen(voor hand of machine) gekocht(waarvan ik tijden weet dat ze het verkopen maar er steeds niet gehaald heb) en die staat nu te rijzen…
:dag:
@ beps,
Ze gaan idd altijd in 3-en, die hebben we nu gehad. en hopelijk komt er nu rust in ons leven…
Ik heb tijdens onze bruiloft gezegd, ze wilde nog mee maken dat wij getrouwd zijn en dat het daarna heel snel zou gaan, 3 weken later is het gebeurt…!
Voor Jacco en familie is het triest, maar voor haar het aller beste, nu heeft ze haar welverdiende rust, en is het gezin weer bij elkaar, haar man, zoon en dochter leefde al niet meer.
@ wendy gecondoleerd met de oma van Jacco. 91 is een hele leeftijd … :kus:
@ beps lekker, zelf gebakken brood, jam jam, niet alles in 1x achter mekaar opeten he? nie goed voor de buik
@ kim bankje staat in mekaar maar kun je er nog niet van genieten? zonde
@Bloemmie: Nee… nu rijst het ciabatta-deeg. Lekker voor bij het avondeten… Bakken we 'kleine broodjes…Jammie… En als het zo lukt(gewoon in de oven) dan vind Rubbie het wel leuk het vaker te doen…
@ Bloem, nee, jammer toch (zucht) we kijken er maar naar :wub:
@ Beppie mjammie klinkt lekker
@Mk en familie: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van M.