@ allemaal,
Helaas had ik jullie over 4 weken het blijde nieuws willen vertellen, maar helaas. We waren in verwachting van een kleine, dit is helaas na 6 weken zwangerschap mis gegaan. Nu even rust en verwerken, en daarna weer aan de klus…! we weten nu dat we het kunnen.
@ cyn,
Sorry, jij had het goed, maar we wilde het nog niet aan de grote klok hangen, zo zie je maar…!
@Ach Wendy… ik denk dat we ‘het allemaal goed’ hadden, en het was jullie gegunt! Maar nu even pas op de plaats, geniet van jullie leven, en van Jamaica wat eraan komt. Gewoon even genieten…:kus:…
Ik ben wakker, al even. Zo naar ‘het dorp’ en dan naar mn ouders op de camping.
:dag: all
Wendy : :kus: komt echt wel goed hoor meis, nu eerst lekker op huwelijksreis saampjes
Bloem : mooie ansichtkaarten gekregen
Trl: C gelukkig ook weer beter
Cyn : suc6 vandaag:kus:
Beps : veel plezier op de camping
MK : laatste voorbereidingen voor morgen:cheer:
@Wendy: Dat was namelijk ook het eerste wat bij mij opkwam, maar hield ook andere opties open. Wat vind ik dit nu jammer voor jullie. Ik weet vaak dan niet goed wat ik moet zeggen. Je kunt toch zwanger worden? Op naar een volgende keer? Ach, jullie zijn nog zo jong? Goed blijven oefenen? Dat is wat ze je vaak tegen je zeggen, omdat het voor anderen soms ook moeilijk te bevatten is, wat een verdriet het kan geven. In ieder geval heel veel sterkte. Jammer dat je ons dit (goede) nieuws nu niet kan mededelen, maar wie weet in de toekomst. :kus:
@MK: Ik feliciteer jullie alvast met de verjaardag van M. Ik lees dat zondag het grote feest is, maar ik zal het wel weer eens niet meegekregen hebben, dat ik niet weet, wanneer ze jarig is. In ieder geval een hele fijne dag. :cheer:
Alle anderen ook een heel fijn weekend en geniet nog even van het mooie weer. Beps… even weer de groetjes aan J & H. Waar gaan zij ook alweer heen? lol2
Verder even niet veul te melden. Hier een heerlijk :zon02: en vanavond hebben we hier weer onze jaarlijkse straat-bbq, dus moet ook nog even voor het een en ander zorgen. Het weer hebben we in ieder geval mee.
Zo terug van de boodschapjes, momenteel volkomen verslaafd aan rode grapefruits…
Zo idd naar J&H (ik doe ze, zoals gewoonlijk, de groetjes) en meld me wel(kan nu met mn foon ook makkelijk op WW tenslotte!)
Wendy, ik denk dat iedereen daar aan wacht… Maar ik wil je sterkte wensen… :kus:
Nou ik weer terug van de camera winkel… Toch de Canon 1000D geworden… Verder gaat het helemaal niet goed met me, maar dat komt waarschijnlijk wel weer goed…
@ wendy heel erg jammer, je wil gewoon dat alles goed gaat, maar gelukkig hebben jullie steun aan elkaar… :kus:
hier verder geen plannen… zo lamlendig de laatste tijd, geen doel, geen reden, dus maar gewoon een beetje rondhangen en relaxen. ach… mag best voor een keertje vind ik…
Wendy, iedereen heeft goede raad, maar het moet toch een plekje krijgen. Ga maar genieten van jullie huwelijksreis, en wie weet wat daar uit voort kan komen. Heel veel sterkte.
Cyn ik weet niet wat er aan de hand is maar wil je toch sterkte wensen. dikke kus voor jou
Mk. alvast gefeliciteerd met M. en dat ze maar een grote meid mag worden, maar dat gaat vast lukken.
Bloem lamlendig en geen doel, misschien nog een goed boek te pakken krijgen…
Beps op de camping met de foon.
Linda nieuwe auto???
Wij druk geweest aan de klus bij zwager en schoonzus, de hele dag en gisteravond staan verfen…nu schei ik er mee uit…ga me voorbereiden op de vakantie, hubs al zijn haar gedaan…ik twijfel nog om er nog even een verfje in te gooien…ben nu donker met blond, maar eigenlijk ben ik altijd helemaal blond…dus ga nog even denken. Maandag komen ze nog even van ziggo, want ik zit al tijdens de overstap zonder telefoon, en moet ook nog contact op nemen met de bank van mijn vader, die moeten een rekening vrij geven die op naam van mijn moeder stond (lekker handig maar niet heus). En dan ben ik er klaar mee/voor.
Beps : met de fone op de kampong in het :zon02: gezeen
Bloem : nog ff ontregelt, wel weekend en geen weekendgevoel enzo
Cyn : goed geslaagd voor nieuwe camera en nu uitproberen. Veelplezier ervan. De rest komt vast vanzelf weer goed:kus:
Roanna : zit met dr k.nt op een tuinstoel aan de straatbbc. Nou je hebt het weer iig mee, lekker hoor, veel plezier
Viva : jeetje nu eindelijk klaar met klussen, H. zn haren al gedaan en nu nog zelf ff kliederen misschien, bankzaakjes regelen en dan je koffer naar de auto rollen en gaan met die banaan. Nog heeeeel effies:vak02: