Turkish Tea Time

ikke heb nu weekend!!!
@cyn: gaat morgen om cam jacht!! succes!!
@bloem: heeft een boek gelezen, wordt oud volgens haar eigen zeggen en had of heeft hoofdpijn.
Onder de ombu boom is wel een hele mooie boek. De franse tuinman het vlinderkistje zijn ook mooie boeken van dezelfde schrijfster…
@viva: gaat bijna op VAKANTIE!!!
@linda: succes met nadenken!
toen blanco…

@Cyn: die kwam uit nadat we de D90 al gekocht hadden…anders hadden we daar misschien nog voor gegaan(Trouwens bij de MM is de D90 met een redelijke lens, wel kitlens, nu in de aanbieding voor ik meen 750)

1 like

Ik heb van de Canon D1000 een pakket gezien van body, kitlens en zoomlens voor 495… Vind dat voor een instap een mooie prijs… Maar goed… we gaan het morgen even rustig bekijken :slight_smile:

Wil toch niet al te veel geld kwijt zijn… (max 700 incl. 2 lenzen, tas en extra accu)

En ik ben anti MM he :wink:

Ohhh zie ook trouwens dat dat hier is…(en ik ben ook helemaaaaal niet meer op de MM, maar…als iets 100 euro goedkoper is… dan is het 100 euro hahaha…;P)
Sinds mijn koffieapp ben ik er weer klaar mee…alles is er ok, tot je service nodig hebt…

Ben trouwens bijna WEEKEND aan het vieren…

Hier is een wolkbreuk bezig!!!

Beps: tsja maar als je goed onderhandeld… gaan de meeste winkels wel mee in die prijs…

Ben er zo goed als uit… Heb veel gelezen enzo… En denk dat het de canon 1000D wordt met 18-55 en 55-250IS… :smiley:

Voor die 500 euro??

(ik vraag het, omdat er een ‘aanbieding’ is bij camera-nu(Urk, maar ook op internet bekend, echt een heel goede zaak!) van de EOS 1000 met de 18-55 en de 75-300 voor 489…

http://www.cameranu.nl/artikel/70154/Canon_EOS_1000D_EF-S_18-55_75-300_III.html

Een enorme winkel in Urk, met erg goed personeel vonden we(trouwens vind de hele polder haha…)

En wat een prijsonderhandeling: je kan er dan zelfs nog onder haha(als het die 100 euro scheelt bedoel ik hihi)

hoi hoi

ikke toch maar op pad gegaan om de hondjes uit te laten en daarna daar ff lekker in bedje gekropen. nu wachten tot we allemaal weer compleet zijn.

Die is hier 495… Nee die met die IS lens is 580 ofzo… :wink:

@Cyn: ok, nou succes, ga vooral voelen hoe je ‘voegt’ zeg maar ;)!!!

@Bloemmie: Straks Bro thuis, verhalen horen enzo… Dikke Knuff

en ansichtkaarten bekijken :slight_smile: ik heb hem goed geinstrueerd en op pad gestuurd.

KAARTEN!!! haha

Ik lig ondertussen in bed en reageer op the phone.
Tot morgen.

@bloem
De hele nacht gelezen…

@cyn
Morgen op jacht naar een mooie spiegelreflex.

Vrijdag de 13e, ik lig er ook niet wakker van hoor.

Net de meeste boodschappen gehaald, morgen alleen nog de laatste dingen en dan kan het grote feest zondag losbarsten :wink:

@viva
Net het filmpje bekeken, wat kan dat meisje zingen zeg.

Slaap lekker allemaal en tot morgen

ja 50 hele mooie colombia kaarten. ben er errug blij mee
maar broer is dus goed thuisgekomen, het enige jammere aan de vakantie vond hij dat het voorbij was … nou das nog eens een geslaagde reis dus…

hihi… mooie foto’s ook mooi mooi mooi

@ mk bijna klaar voor het grote feest?? spannend

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Mk,succes met de inkopen,en hopen dat het zondag mooi weer wordt.

Bloem,blij gemaakt door broer met kaarten.

Cyn,op camera jacht,succes

C gelukkig weer helemaal opgeknapt,was gistermiddag al weer aardig baldadig.