Turkish Tea Time

Yeahhh een app is in ontwikkeling voor de IPhone en t lijkt al wel goed te werken. Dus nu een reaktie via phone en applicatie voor de phone dus

nope de 27e komt de bolide voor de deur

Ik heb ook niets met vrijdag de 13e. Zijn zelfs al wel eens op die dag vertrokken met de bus naar Spanje, al dan niet bewust.

Wij net even naar een of ander WC ergens in de buurt geweest , omdat kokkie naar de Turkse winkel moest, ( haalt hij altijd eieren en brood ) ben ik gelijk even zo’n kledingwinkel ingedoken en heb daar voor mijn kleinzoons nog leuke broeken met die zakken erop en nog t-shirts met lange mouwen ( tja, we gaan de winter weer in he) lol2 kunnen scoren en voor mezelf daar ook nog een tuinslangeleren zwart tasje. Kassa= €25 totaal. :stuck_out_tongue: Heb de boel net overgepakt en het paste erin. (Veel troep weggegooid) Hahaha.

Zo, ga eens even bij de vissen kaike. Haast nog niet aan toegekomen vandaag.

goedenmorgen dames

ik ben heeeel onverstandig geweest maar was in de trein begonnen met lezen in mn boek, op de terugweg ook en rond 1-en was ik halverwege… elk normaal mens legt het dan weg, maar ik MOEST gewoon doorlezen. om 7.15 was t uit en kon ik naar bed

en nu ben ik brak… dis nie mijn idee van een nachtje doorhalen maar goed

@ linda mooie auto hoor. welke kleur zit je te denken? en waar laat je het op af hangen of je het wel of niet wilt/doet?
@ viev nou zelfs ik heb dat wel, niet zo sterk als jij, maar de afwas en de vuilnis moet toch wel, was weggewerkt, konijntjes spik en span en ff stofzuigen… zelfs als het voor een weekendje is ofzo

@ roanna weer helemaal t dametje en voor de kleinkids gezorgd. :thumbsup:
@ beps 150 pleuries jaiksss veel geld, maar ja, zonder is ook zoiets he?

broer is inmiddels op madrid. hij was overboekt voor de vlucht naar bogota en moest nu op de rechtstreekse vlucht naar madrid, maar nu moet hij daar wel langer wachten geloof ik…
hij komt vanaaf om 20h aan, maar is in ieder geval weer in europa

Oh Bloem… hoe krijg je dat voor elkaar. Juist van het lezen, zouden je ogen toch zwaar moeten worden. lol2

Zo, je bro al een eind op weg en dan is de familie ook weer compleet. Toch ook wel weer een fijn idee he!!

@ roanna ik zat zo vast in het boek, kon t niet wegleggen… pas toen het uit was voelde ik hoe moe ik was…

broer belde net en hij was op een andere vlucht gezet omdat er een aanslag was geweest boven bogota. hij had alleen economy gekregen en had dus boel herrie gemaakt om toch first class te komen en dat was gelukt…hahaha

@Bloemmie: ohoh en maar blijven lezen. Ja veel geld maar het zij zo
Ohh als dit appje live gaat meteen kopen/ophalen hoor. Zo cool

welke app???

Bloem: welk boek had je dan?

nix bijzonders eigenlijk. “onder de ombu boom”
speelt zich (deels) af in Argentinie. maar het zoog me helemaal mee en ik denk dat ik mezelf ook eventjes wilde verliezen

nu alleen knallende koppijn alsof ik heel de nacht heb staan dansen&drinken

:frowning: ik word oud :frowning:

Bloem :'t is te hopen voor je dat je oud wordt :cheer:Lekker lang gelezen !
Je zal wel benieuwd zijn naar de verhalen vanaaf
Roanna : nou nou dat heb je weer voor elkaar he, leuk hoor !! Ik heb ook nix met de 13e hoor. Tenminste : tot nu toe niet lol2
Beps : nieuwe app?? Oh ja, foontje 4 bevalt goed, nu op de kleine w8en
Viva : dat duurt nog even, maar de voorpret is er al.

@Raak: Ja er is een ontwikkeling voor een WW app. Ben aan t proefdraaien, maar ziet er echt leuk uit…

Nu alles in orde maken, naar t werk en dan…klaar…

@Bloemmie: Bro iig weer in europa, en first class dus… hij mag thuis komen ;)!!! Nu even bijslapen! Mail jij nog even naar ehhhh de veluwe haha…;)!!!

Dames… app = Apparaten??? Applicatie’s??? Vertel even aan deze ouwe digi doos. Ik snap hier ook even niets van.

Ik mag eerdaags ook weer een foontje, als ik dat wil natuurlijk, uitzoeken.

@Roanna: Een app is een ‘applicatie’ een programma zeg maar, waarme je dingen op je aaifoon doen kan… en nu zijn ze er 1 aan t maken voor wereldwijzer zodat we makkelijk kunnen posten via de foon…errug makkelijk dus…

ik ben benieuwd…

owh ik moet de hondjes uitlaten, maar geen zin om ‘iets’ te doen… ugh… moet moet moet…

Oh, ik dacht wel wel zoiets, omdat ik de zoon er ook weleens over hoor en ook van alles en nog wat op dat apparaat heeft staan. ( heeft ook I-Ph*ne.)

Thank you. Ben weer helemaal bij! :cheer:

@Beps: Werkse even. :dag:

Zo op t werk… tot 19.30 en dan WEEKEND!!!(ohhh heerlijk Rubbie ook vrij!!!)

@Roanna: Graag gedaan hoor, ik ben er ook geen ster in hihi

Ik ook bijna weekend… :slight_smile: Morgen op camerapad… :slight_smile:

Al meer ‘opties’ Cyn?

Nee in principe niet… Wellicht een Nikon D3000… Maar we gaan morgen maar eens kijken… :wink: