ik ben ook bezig met iets heel moois, was altijd een droom van mij, een peget 207! een nieuwe, gister langs de garage geweest en me alles laten uitrekenen en maar nadenken
Hier ook een wit vlak lol2
Nou de DA viel gelukkig mee, niet veel kosten, en de dames gedroegen zich keurig, op aan de koffie, en dan de schapjes…
@Viva nog geen aanpassing aan het witte vlak
YouTube width=“640” height=“385”><param name=“movie” value=“- YouTube”></param><param name=“allowFullScreen” value=“true”></param><param name=“allowscriptaccess” value=“always”></param><embed src=“- YouTube” type=“application/x-shockwave-flash” allowscriptaccess=“always” allowfullscreen=“true” width=“640” height=“385”></embed></object>
nu wel???
nee nog steeds niet…ga kijken of het nu wel lukt.
nou het wil nog steeds niet.
dan de link maar [ame=“- YouTube”]YouTube- Jackie Evancho, 10 (Opera Singer) ~ America’s Got Talent YouTube acts[/ame]
schiet mij maar lek, ik kopieer de link en dan pakt hij hem wel en met insluiten en dan via de uitgebreide editor en dan icoontje youtube pakt hij hem niet.
Viva: jaaaa idioot he dat dat meisje zo kan zingen!!! Echt goosebumps! (ofzo haha)
KIPPEVEL!!! ONGELOVELIJK!!!
Hopelijk gaat ze zo blijven…veranderd er niets als ze straks de ‘hormoonaanval’ krijgt.
zag het gisteren al, die maurice van holland got talent vond het gewoon eng, een klein meisje wat volgens hem haar stembanden forceert, nou volgens mij heeft ze totaal geen moeite om het te zingen. Hij is bang dat ze later problemen krijgt met haar stem… Echt wat een stem ik heb niets met opera maar dit zingt ze zo mooi.
zo ik ff aan de koffie en dan weer verder boven bijna alles klaar, alleen stofzuigen,dweilen en de badkamer nog.
Viva : echt heel mooi gezongen he.
Enne ik word weer moe van je wat je allemaal aan het doen bent…lol2
Poetse hoor !!!
hahahaha Raak, alles gaat op de automatische piloot, denk er helemaal niet bij na, het is bij mij altijd op vrijdag hoppen en soppen. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook helemaal geen hekel aan heb, ik ga pas maandag weg, maar Damber blijft thuis dus die houd de boel wel bij. Maar ik ga altijd strak weg, zit gewoon in me, kan er niets aan doen. Ik heb toch geen rust als het niet allemaal spik en span is.
Ha, ha, ha. Viva… en ik maar denken dat het foto’s van jou en H. in de sneeuw waren. lol2
Tja… vind het best apart en ook wel mooi, maar dan vond ik die Nederlandse man ( bakker ) die ook opera zong, toch mooier om naar luisteren. Kijken dan weer niet zo, maar daar is wat aan te doen.!
Ik ben ook zover klaar nu met kuisen. Even achter elkaar doorgegaan en Viva… ik zal niet zo fel als jij zijn, maar heb dat wel een beetje voor ik wegga, ( verdeel het dan over de week ), dat ik strak weg ga.
@Linda: Zo hee… dat is nog eens leuk nieuws. Succes met nadenken, maar ik wist het al wel. :cheer:
Nou hier Rubbie nog wel een week of 2 thuis, dus ik hoef me niet zo druk te maken haha…(ik doe wel eea, maar niet zo ‘fanatiek’ als Viva…haha)
Schapjes in huis, zo een broodje en klaar…
o ja en wisten jullie het vandaag is het
http://gerdabergsma.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/02/13/vrijdag_2.gif
Ik heb er persoonlijk niets mee, maar misschien wel een van jullie. En dan wens ik jullie dus.
Viva : dacht al…wat een rare daglol2lol2 Damber gaat toch niet vandaag dr nieuwe bolide ophalen he??
Roanna : jij ook weer je wekelijkse ronde gedaan
Linda : en al beslist? is een leuke auto hoor
Beps : gelukkig he dat Rubbie nog ff thuis is:cheer:
@Raak: Hij dacht dat hij meteen weer aan t werk moest van zn controle-arts. Haha…over 4 wkn terugbellen, als je tussentijds denkt dat je aan het werk kan, mag dat gerust…dus nog wel 2-3 wkjes thuis…
Hihi ik heb NIETS met de 13de!