Bloem: mijn vakantie is geen probleem ![]()
Cyn : weet niet of we allemaal hetzelfde denken
Bloem : lekker he : treinreizenlol2
Ik heb ook zo mijn vermoedens WendyâŠmaar misschien zit ik er ook wel helemaal naast.
Het kan vanalles zijn, een nieuw huis/een nieuwe baan/een baby???/een vakantie. Dus ik laat me maar verrassen over 4 weken.
Bloemmie ook al ziek?? Beterschap meissie.
Viva : jij ook nog laat hier en aan het gissen. Mijn idee zit daar iig ook tussen lol2
Bloem : hoop dat je je morgen weer beter voelt
Ik ga nu lekker mn bedje opzoeken. slaap lekker all en tot morgen:dag:
@ viev nee nie ziek, gewoon same old same oldâŠ
Ik kom ook nog even weltrusten zeggen.
Heel veel emotionele indrukken opgedaan vanavond. Dat mensen na 10 jaar nog zo erg verdrietig kunnen zijn hield ik niet voor mogelijk, maar wat waren ze blij en dankbaar met deze georganiseerde avond. De moeder vertelde aan mij, dat het dit keer pas weer voor het eerst was, dat ze naar basketballen kon kijken. Ze kon het al die jaren niet, maar nu ben ik hier en vind het prachtig hoe dit gaat. Al de (oude) vrienden van onze zoon hier te zien, doet me/ons zo goed zei ze.
Vader had een heel mooi soort van dagboek laten maken over de levensloop van hun zoon en hun als gezin en we kregen er allen een mee naar huis. Een echt dik boekwerk, wel in het turks, maar ook hele mooie fotoâs erbij⊠Wat een werk moet dat geweest zijn.
Familieleden hadden voor blikjes drank en de echte turkse pizza gezorgd ( wel na ramadan, alhoewel deze familie zelf geen islam meer zijn) en hadden nog zoveel over, dat wij ook nog wat mee naar huis kregen. Wat een lieve turkse mensen zijn het toch.
Nou meiden, ik vond dat ik het even moest vertellen.
@Wendy: We zien en horen het wel. :wub:
@Bloem en Beps⊠ook genoten vandaag, alleen Bloem⊠weer wat van streek.
@Raak: Heeft ook al een idee. Same as me. lol2
@Viva: Nu echt vakantie,. :cheer:
@Cynthia: Alles in optie staan en ziet het verder wel. >>>
Weltrusten all en tot morgen. :slapen: :kus:
Zo, ik nu ook weer in mân eigen huisje. Lekker dagje gehad met de meiden, vanaaf nog naar Katwijk geweest met Crazy en Hubs, Stones/Beattles coverband avond. Erg gaaf. Nu afgeknoedeld, ff hangen, en dan lekker slapen.
Trust allemaal, en beterschap voor de ziek, zwak en misselijken onder onsâŠ
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:![]()
Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog âŠ
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
Ik weer wakker, zo naar de garage ivm de sleutel, en dan door naar de DA voor de meidenâŠ
Meld me weer :dag:
Roanna,een emotionele dienst gehad,met veel lekkers.Zeker mooi dat het na 10 jaar nog steeds herdacht wordt.
Raak,nog wel kunnen slapen,na je avond slaap?
Miere,een gezellige middag gehad,met Bloem en Beps en Crazy.
Viva,vandaag weer aan de vrijdagse rituelen.
Bloem,buik/maag weer van streek.
C gelukkig weer opgeknapt eens kijken of dat vandaag zo blijft.
Goedemorgen meiden.
Roanna, kan me voorstellen dat het een enerverende avond moet zijn geweest gisteren. Fijn dat jullie dat mee mochten maken, hier in nederland zijn zulke dingen er niet. Althans ik heb het nog nooit meegemaakt.
Tlr. C. gelukkig weer beter.
Beps druk programma, hopelijk moet je geen nieuwe sleutel laten maken, en dan ook nog voor de meisjes naar de da.
Raak jij weer helemaal de oude?
Ja vandaag weer aan de rituelen dus ik begin maar snel.
Zo terug⊠eerst bijgelezen:
@Roanna: Wat mooi toch dat je zolang na alles nog zo intens met elkaar kan delen. Het verlies is natuurlijk heel groot, en alles bij elkaar veel tranen, maar elke traan is een stukje verwerking⊠:kus: (en⊠als extra jij lekkers mee naar huis! Jammie)
@TRL: C weer een btje beter, hopelijk zet het door
@Raak nu bijgeslapen, irri hoor, als je de verkeerde medicatie krijgt. Hele systeem overhoop. Hopelijk is alles nu snel weer ânormaalâ
@Viva aan de rituelen: als je klaar bent ;)!!!
@Miertje nog even doorgevierd⊠lekker ook tochâŠdaar is het vakantie voor
nou wij dan:
Sleutel stuk⊠kapot, niet meer te maken, moet een nieuwe komen. Natuurlijk die met alle afstandsbedieningen en dus: KOSTEN!!! (Gewoon 150 eurisâŠGRRRR) Maar goed wat moet moet dus⊠ergens volgende week kan ik weer heenâŠ
Zo naar de DA, niets bijz de meisjes moeten hun prikjes, en even naar de manicure(ze vinden dat zo erg, dat zij het mogen doen haha)
Tot straks(na de DA en de schapjes)
Beps dat is mooi balen zegâŠ150 euri voor een sleutel. Maar wat je al zegt wat moet dat moet.
Wij hebben er ook zo een hoop dat hij nog ff heel blijft.hahahaha
Jammer Beps ben nog niet klaar, anders gezegd ik moet nog beginnenâŠdus helaas meis geen tijd om naar lelytown te rijdenâŠhihihihihihi. Moet je toch maar dat blik kabouters open trekken.
Gelukkig blijft Rubbie nog even thuis, dus ik heb een rupsjekabouter ;)!!!
Pffff vanavond een paar uurtjes werken, en dan⊠dan WEEKEND!!! GEWOON EEN HEEEL WEEKEND!!!
YouTube width=â640â height=â385â><param name=âmovieâ value=â- YouTubeâ></param><param name=âallowFullScreenâ value=âtrueâ></param><param name=âallowscriptaccessâ value=âalwaysâ></param><embed src=â- YouTubeâ type=âapplication/x-shockwave-flashâ allowscriptaccess=âalwaysâ allowfullscreen=âtrueâ width=â640â height=â385â></embed></object>
dit al gezien???
Morre ladies.
@Viva: Nee, eigenlijk nog niet. Foto van de wintersport? lol2
Of is het al zo schoon bij jou? Hebbbie snel gedaan.
Ik moet nog.
Iedereen een fijne dag en het wordt/is, althans hier een mooie:zon02:dag.
:dag:
Viva : neeeeeee dat heb ik nog noooooit gezien, een blanco postlol2
Zo, ik dus echt lekker geslapen, heel de nacht dus nu een stuk fitter
Beps : dat is idd mooi balen 150 euri, dat heb je weer met al die moderne snufjes he
Roanna : zal zeker indrukwekkend geweest zijn gisteren en idd zijn het lieve mensen. Wou dat iedereen in Nl er zo over dacht:mad:
Miere : nog naar een coverband geweest gisteren, altijd gezellig
Ohhhh ik zie net dat Roanna ook een mooi wit beeld heeft, ligt het gelukkig niet aan mijlol2
Viva: ik ook niet haha ![]()
Ik heb ondertussen gezien dat het iets van Utube is(omdat ik ff gespiekt heb âinâ de post) maar goed: Viva ff aanpassen hihi!!
goedemorgen allemaal ik heb ook een wit vlak hihi