Roanna : coctail met banaan??? was net niet meer misselijk :mad:
Trl : goed in de gaten houden dat C wel voldoende vocht binnekrijgt he, dat is wel belangrijk
Raak,ja dat heb ik net ook al tegen me mams gezegd…En hij wil ook wel zei ze drinken een peer,maar het komt er steeds weer uit.
Trl ::kus:
Raak nou daar ben je lekker mee dan he fijn zo’n assistente.:mad:
Wendy wat een akelig bericht, en je houd ons nog 4 weken in spanning…:beef:…lol2
Tlr. C. nog steeds ziek, haal bij de apotheek ORS voor kinderen dat helpt tegen het uitdrogen. Want ze zijn zo uitgedroogd hoor als ze maar blijven spugen.
Roanna zit in de tuin:zon02:, cocktail met banaan…klinkt niet verkeerd hoor.
Zo ik weer gewerkt…nu weer lekker thuis, ga maar even wat doen voordat Damber en hubbie weer binnen stuiven.
Viva,bedankt,maar heb dat standaart in huis ook altijd mee op vakantie
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Hoe was het op je werk,de moeite waard of …
Raak,:kus:thanks.
Tlr, nou dat zou ik hem straks dat maar geven.
Op het werk. blehhhh je kon een kanon afschieten, de school is bijna leeg, de module is geinstalleerd, we hebben uitleg gehad, en nu maar zien of ik het over 2 weken nog kan…hahaha. heb wel even snel een paar aantekeningen gemaakt. We zien het wel, we komen er met zijn tweetjes wel uit.
Zo hee…zo te zien heb ik hier het een en ander terweeg gebracht he!!! ??? Tja… ik kon natuurlijk ook niet weten naar welk hotel jullie altijd gingen en al helemaal niet hoe je ex er uit zag. Dit is echt puur toeval, alhoewel toeval niet bestaat. In ieder geval TRL, heb ik deze site er niet daarom, of juist bewust op gezet. Sorry dan als je daadoor nu van streek bent. Ik wist dat echt niet.
Je moest dit berichtje ook maar met een korreltje zout nemen. lol2 lol2
Wel weer een blunder dan van de HA en/of de assistente. Jeetje!!
Roanna,nee kan jij toch ook niet weten,is gewoon puur toeval,had ook niet verwacht hem op een foto aan te treffen,dus was/is wel een schok om hem dan ineens te zien.Neem jouw helemaal niks kwalijk hoor
@TRL: Oh, gelukkig dan maar. Ik had die site al een poosje in mijn favo’s staan toen ik zelf op zoek was naar een reisje Turkije en de eigenaar is een vriend van onze zoon. Ik zou dan eventueel ( hele kleine ) korting kunnen krijgen als ik daar zou boeken, maar ik wilde persè naar ADR en die verkoopt hij niet.
Omdat hun ook Kenia verkopen dacht ik, zet het er even op voor de liefhebbers. Zodoende dus.
Roanna,je hoeft je niet te veronschuldigen hoor… :kus:Kon jij niet weten en ik ook niet.
Roanna: thanks voor de site… maar heb mijn reis nu helemaal rond zoals ik/wij het willen…
Thanks anyway!! ![]()
Trl: :kus: bah… das schrikken! ![]()
@wendy: houdt ons nog even in spanning… maar iedereen kan wel iets raden… Nog 4 weekjes wachten
@cyn: reis geregeld!
@ viva, tja nog ff in spanning. heb 7 september een afspraak…
@wendy: sterkte morgen en wat betreft dat andere denk dat ik t wel kan raden
Thuis: Lekker dagje gehad, bijgekletst, wat gegeten… En naar huis!!
@Wendy: Ook ik heb ‘mn gedachten’ maar het kan ook weer van alles zijn…
Ehhh Oh de ‘zieken’ Raak, en zieke C…rustig aan doen hoor…
Op tijd naar bedje denk ik
Slaap lekker allemaal en tot morgen
Zo, ik heb de hele avond alvast geslapen:slapen:
Beps : lekker bijgekletst vandaag
Linda : :slapen: lekker
Wendy : ik heb ook zo’n beetje mijn gedachtenlol2
En ik denk zomaar dat we het allemaal fout hebben wat Wendy betreft…
ikke ook weer thuis, had het nogal koud en zodra ik thuis ben, en lekker warm ben… helemaal mis.
kruip zo mn bedje in, ook mega rugpijn van die klote bankjes in de trein
@ roanna owh wat lief van de vrienden van je zoon. erg mooi ook voor de ouders
@ viev weer uitgewerkt voor de vakantie, nu kun je echt gaan
@ wendy wat een akelig nieuws van de buurman en zo te lezen erg goed nieuws.
ik duim mee, al krijg ik daar toch ook een traantje van in mn ogen
@ cyn meteen een optie… maareuhmm ziet je bazin dat dan niet en dus weet ze meteen dat je vrij wilt hebben?
voor de rest ben ik t kwait… sorry!