Turkish Tea Time

Beps: overigens zijn de regenbuien daar hard en kort… Dus echt super veel regen zul je niet hebben…

Roanna : dat is wel mooi hoor om die vriend in ere te houden door een herdenking te organiseren. Geeft de ouders vast veel steun

@ roanna :dag:

zal wel lukken, alleen nog vanmiddag werken. morgen een crematie, dus ff wat minder… Gelukkig niet van familie, maar van de vader van onze buren. hij is zaterdag zo hard van de trap gevallen dat hij er aan is overleden.

verder wij samen in een happy mood…later meer nieuws hierover… :smile:

Wendy: ik kan het wel al raden denk ik :slight_smile:

Ik ook wel denk ik…:slight_smile:

@ cyn en trl…

ben benieuwd…!

Wij ook :wink:

Mogguh, allemaal,
Ja, straks visite, hopen op een beetje zonnetje, hier wel droog, maar bewolkt. Noordwijk terrasje was de bedoeling.
Zo even met de hondjes naar t bos, en dan naar de Turkse winkel lekker brood halen
@ TRL, sterkt met C, gaat het alweer wat beter?
@ MK, Hoe oud wordt ze nu alweer?
@ Bloem en Beps, tot straks
@ Cyn, is het gelukt?
@ Raak, beterschap
@ Wendy, gatver, wat een rotklap moet hij gemaakt hebben, vreselijk.
**
Nou tot later allemaal, ik ga aan de voorbereidselen…

@ Miere,
Ja hij heeft een behoorlijk smak gemaakt. frontaal op zijn achterhoofd, hij is met de trauma naar rotterdam gebracht en daar vrij snel overleden… de buren hebben ons heel erg gesteund in het proces met mijn moeder, nu kunnen we het voor hun doen.

@ cyn… ben benieuwd wat jij kan raden dan…?

Ik stuur je wel ff een pb Wendy! :slight_smile:

@Wendy: Ik heb ook zo mijn gedachten hoor! :cheer:

@Miere: Hadden jullie miss beter wat op de Veluwe af kunnen spreken, Hier schijnt al vanaf vanmorgen een heerlijk zonnetje en het is 24 graden momenteel. ( had ik ook mee kunnen doen ) :wink: :unibrow:

@Wendy: Oh ja… wou ik nog even zeggen… wat erg dan van je buurman. Pfffffffff… heftig hoor en zo zie je maar weer. We zijn maar mensen van de dag.

Bah, wat een naar bericht.

Werkse straks. :dag:

@ roanna,
blijkt maar weer, geniet van het leven, voor je het weet is het voorbij. helaas komen wij er weer achter…!

jij een je ideeën…? spannend…!

werken, komt wel goed. lekker relax

Wendy : wat een naar bericht, sterkte ermee en lief dat jullie ze nu steunen.
Ben ook wel benieuwd hoor…
Roanna : had ook wel mee willen meeten
Miere : gezellig terrasje doen in Noordwijk, ik was er zondag nog
Trl en Cyn hebben al een idee
MK : wordt vast weer een gezellig feestje en natuurlijk ook de kermis er weer bij

Miere: ja het staat in optie hoor! Nu allemaal vrij zien te krijgen… en dan boeken!! :smiley:

jullie zullen toch nog even geduld moeten hebben, over 4 weken weet ik meer.

nu aan het werk :dag:

C nog steeds ziekjes,hoop dat hij snel weer opknapt,hij is eigenlijk nooit ziek.

Wendy,je houdt ons dus nog even in spanning…

@TRL: He, wat vervelend dan he. Zit je ook niet zo lekker op je werk he!! Ik hoop dat ie snel weer opknapt.

@Wendy: Ik weet het, je bent nu op het werk, maar je houd ons weer mooi in spanning. Jij weer met je raadseltjes he. Ben je goed in. lol2

Oh, by the way… voor de Kenialiefhebbers. Ik weet ook nog een leuke betaalbare site.

www.ticketeasy.nl

Ook voor leuke Turkije-reizen.

@Raak::dag::kus: Gauw weer beter worden hoor! Cocktail met banaan misschien?

Dames : ik voel me weer wat beter, had dus de verkeerde medicijnen. Ze “dacht” dat ik de medicijnen die ik nodig had verkeerd uitsprak, dus gaf ze me maar die ik vorig jaar ook had gehad want dat leek er op !!! Dus ik misselijk, buikpijn, moe, belde gisteren terug en ze zei dat ze van “mijn” medicijnen nog nooit gehoord had.Nu dus de juiste:cheer:Zo dat was mijn ego, soms MOET je gewoon eerst zoooo boos worden helol2

Roanna,nee zit idd niet lekker,ben dan toch liever zelf bij hem,maar ja… Hoorde wel van een collega dat ik eventueel zorgverlof zou kunnen opnemen,maar dat heeft nu zo eind van de dag ook niet echt zin meer,maar dan weet ik het in elk geval voor de volgende keer.

Zit ik op ticketeasy te kijken,klik last minute aan,staat het hotel waar ik altijd heen ging bovenaan dus klik op de foto’s…Zie ik V staan:crybaby::mad: