Turkish Tea Time

Zo heb ik heerlijk geslapen!!!
Straks idd richting Miertje even lekker bijbeppen(Bloemmie heeft soms goede ideeën hihi!)

Nu eerst een bakkie, ben zo duf, dat ik niet eens zie wat ik typ hihi

Bloem: waarschijnlijk 14 maart… of 21 maart… :smiley:

Goedemorgen all
Bloem : daagje met de trein op stap. Morgen broer terug
Beps : ook lekker daagje weg en heerlijk uitgerust
Cyn : vakantie bijna helemaal rond
Roanna : weggeweest en weer geen juiste maat in de winkel
Miere : bereidt zich voor op de mine meeting
Viva : heeft, zoals gebruikelijk, de koffers al gepakt staan, jij kan dus vertrekken meissie
Ik ben al een paar daagjes niet zo ok. Buikgriep, keelpijn, moe. Word er een beetje kriegelig van. Nou ja, nog maar een daagje op de bank bivakkeren en hopen dat het dan voorbij is

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Raak,beterschap.

Roanna,gezellig naar de pasar geweest.Het werk begint gelukkig weer iets aan te trekken.

Cyn,en de reis al in optie gezet,je bent er vroeg bij vanmorgen.

Miere,bloem en beps,veel plezier vandaag.

Ik vanacht de halve nacht op geweest,C is ziek geworden en had zijn bed onder gesp**gd,was wel ff rennen en vliegen,C die zat te huilen,bed schoonmaken,C maar bij mij in bed genomen,kort nachtje dus.

mogguh

ugh ik lig nog net nie voor de ah maar ben er om 8 uur meteen bij.

@ trl ochgossieee arm joch… heeft ie een virusje
@ cyn is het dan juist voorjaar of najaar in kenia? wel lekkere periode om er ff tussenuit te gaan
@ raak doe maar ff rustig aan hoor… t loopt allemaal niet weg.

Beps jij lekker geslapen en naar Miertje.
Bloem gaat treinen, en is benieuwd naar verhalen van bro.
Tlr. aan het ridderen geweest vannacht.
Raak beterschap meissie. Beetje grieperig dus.
Roanna naar de pasar geweest, hier in dh hebben ze altijd milan, en de pasar malan ben bij beiden geweest, wel leuk, heel veel eten, heel veel mensen, muziek maar ook heel veel hetzelfde.
Zo ik vandaag aan het werk, moet om 10 uur op kantoor zijn, hoop dat het niet te lang duurt want ik heb er heel weinig zin in.
Ik heel kort geslapen, kwam zoals gewoonlijk weer eens niet in slaap dus heb het nog 3 uur zien worden en dan is 7 uur heel vroeg hoor hahahahha.

Bloem : ik doe ook echt rustig aan hoor, kan helaas niet anders hihi
Trl : ach jeetje C ook al? ik denk dat het heerst want ken zoveel zieken mensen en allemaal dezelfde klachten. Hoop dat ie snel opknapt

@trl
Oh dat is zo erg.
Kind verdrietig, alles vies en stinken en dat allemaal 's nachts…
Ik hoop dat hij snel weer opknapt.

@miere, beps en bloem
Veel plezier vandaag.

@raak
Ziekjes, hè bah. Lekker rustig aan vandaag. Beterschap!

@viva
Heeft alles alweer klaar staan, nu nog een paar daagjes wachten.

@cyn
De vakantie naar Afrika bijna geboekt, heeeerlijk!

M. is een nachtje logeren bij mijn schoonzus, ik ben niet gebeld dus het zal wel goedgegaan zijn. Ze is namelijk niet zo’n held wat dat betreft. Ze mocht bij haar grote nicht (20) in bed, dat vond ze natuurlijk wel spannend.
Morgen mag ze op de BSO trakteren en dan zondag het ‘grote’ feest. En het weekend hebben we nog kermis ook. Vandaag alvast maar wat boodschappen kopen en niet onbelangrijk, de taart bestellen!

Iedereen een fijne dag.

Ik vannacht juist heerlijk geslapen, ik had gisteren zo’n beroerde nacht.

@ MK owh alle voorbereidingen in volle gang. zomaar uit logeren, ze wordt echt een grote meid al he? en (weer) kermis! ze kan d’r lol op

ikke ook onrustig geslapen, bang dat het allemaal niet zou gaan lukken (op tijd opstaan, kaartje kopen en alles :retard: )

@bloem
Het vroege opstaan is iig gelukt :wink:

ja idd
en de kaartjes gekocht, net geactiveerd… staat op de site dat het een kwartier kan duren voor je e-ticket gegenereerd wordt… djeess… gelukkig binnen een minuutje… net geprint. ff de haartjes doen en I’m good to go

2.5 uur onderweg maar je moet er iets voor over hebben he?
ciaooo :dag:

Bloem: het is dan officieel bijna herfst, maar qua klimaat is dat een mooie periode… Weinig regen en veel zon… En dat willen we :smiley:

TRL: ja vroeg he… haha… En ga nu bellen voor de optie :slight_smile:

Cyn in de herfst op vakantie… (dan zou voor ons mei misschien ook nog kunnen… het jaar erop dan maar, wij willen het ‘hele’ programma, dus gaan voor 4-5 wkn kan ik niet meer financieel rondkrijgen voor komend jaar…)
MK heeft maar 1 kind thuis, en M logeert is al bijna zelf een ‘grote’ meid…
Bloemmie heeft verrot geslapen, Viva ook
Raak is ziekkies en heeft het aan C gegeven(of C heeft het gewoon ook) Lekker opknappen beide

ik ben er klaar voor, dus nu rustig aan een bakkie doen

Goedemorgen. :dag:

Allereerst Bloem, Beps, Miere en ik dacht ergens gelezen te hebben lol2 dat crazymar er ook bij is… heel veul plezier vandaag en maak er weer een leuke dag van. Het weer hebben jullie ( tot zover ) mee, dus lekker genieten hoor! :dag: De groetjes aan hen.

@Raak: Och meid… ik had al een beetje zo het idee… je bent nogal stil, maar je bent niet zo lekker dus. Lijkt een beetje wat ik laatst ook had. Nou, doe rustig an en beterschap hoor. :kus:

@MK: Ik denk dat ik het een bietje kwijt ben, maar wanneer is M. ook alweer jarig, want dan moeten er hier natuurlijk wel ff leuke plaatje komen.

@Viva: Alweer verrot geslapen. Nou, nog een paar daagies meissie. Dan kan en kag je het allemaal in halen. Lekker op het bedje aan het strand of zwembad. Oogjes dicht en wie doet me wat!!! ( Oh, ben best een beetje jalo, maar gun het je zo ) lol2

@TRL: Ook al zo’n rotnacht gehad. Tja… dan is het ruimen en schoonmaken en weer troosten. Oh, voor beiden, zoo zielig. Hopenlijk is hij nu weer wat opgeknapt.

Ik vandaag geen al te spannende dingen op het menu. Vanavond wel even naar een korte herdenking van een vriend van onze zoon. Het is alweer 10 geleden dat een van hun ( basketball ) vrienden aan een vreemde virusziekte is overleden en dat gaan ze vanavond herdenken bij het graf, daarna spelprogamma ( basketball ) en daarna Turkse pizza met een samenzijn met de familie van die ( Turkse ) jongen, die het er nog moeilijk mee hebben, maar het ook weer zo waarderen, dat ze hem en hen niet vergeten zijn. De jongens van toen moeten nu van heinde en verre komen, maar komen allemaal.

Zo weer een heel verhaal.

Iedereen weer een fijne:zon02: dag.

@Cynthia: :dag:

@Wendy: :dag:

Jullie ook een fijne (werk) dag!!!

Beps: 4/5 poeh… dan moet je inderdaad de staatsloterij winnen… Wij zijn nu voor 2 weken (1 week safari en 1 week strand) al ruim 2000p.p. kwijt… Mei is wel wat meer regentijd, kunnen jullie niet in onze herfst? Dan zit je qua periode nog mooier…

Zojuist de optie gezet… in de comfort class heen en terug… :smiley: Woehoee!

Nee mijn werk is seizoenswerk(va sept-maart/april), en in maart is het nog ‘seizoen’ en kan ik dus geen vrij krijgen(iig niet lang) Die prijzen is juist waarom we met ons 25-jarig huwelijk niet gegaan zijn, toen waren we al tussen de 8000-10000 kwijt samen…
Azie is dus ook geen optie, want eind april is ook al regentijd…
Het was al moeilijk sept die week te krijgen, daarom was ik ook zo blij dat we nog konden… Ehhh nog GAAN hahaha

Grote reizen… het wordt moeilijk dus… ach met 30 jr dan maar weer ;)!!

@Roanna: Ploegje klopt, wordt gezellig vandaag. En wat een avond bij je zoon. Maar petje af dat ze het doen om hun vriend te herdenken…:kus: