Turkish Tea Time

Arcadia is inderdaad heel goed, maar wel wat duurder… Zitten overigens in Alkmaar…

bedankt voor het meedenken meiden, maar het gaat me juist om de marokko rondreis. 20 a 23 dagen.

alleen koningaap (minus casa) reislust en boabab hebben hem in oktober.
het programma van koningaap is nog de minste, boabab kan ook wel, maar reislust sluit precies bij mn wensen aan. het is een nakommelingetje van shoestring en koningaap. maar heb het idee dat ze echt op de ‘oudere’ reiziger richten ( 51-65+)

maar goed, ik kijk het nog eventjes aan.

Djoser? Fox?

corendon???

@ cyn bedankt voor het meedenken, maar djoser heeft de reis niet in oktober en fox heeft de reis niet, zoals ik hem wil (incl chefchaouen). zelfde geld voor shoestring en al die anderen. ik heb ze echt allemaal gehad de afgelopen dagen.

Mmm ok… Ja dan toch misschien reislust eens bellen? Ik zou niet weten of hun wat meer op de “oudere” doelgroep zitten… Anders de singlereis? Dat zijn meestal al wel wat jongere mensen…

ja dat hoop ik ook, alleen op de website, bij ‘over ons’ geven ze aan dat ze zich vooral richten op de oudere reizigers. nou ja goed. ik hoef nu natuurlijk niet te beslissen en dat doe ik ook niet, maar ik dacht, misschien kent iemand ze of heeft er ooit van gehoord.

Thuis alles klaar, nu een avond rust

op tijd naar bed, morgen ‘druk’ maar ontspannen dagje…Lekker kletsen met mn vriendin, en met de anderen bijkletsen beetje uitwaaien en lekker hapje eten ofzo…

meld me wel straks…

@cyn: nee je mannetje kwam er dit keer niet in voor!! Gelukkig!! Anders kwam Cynzilla er weer aan!! hahaha

Jac: haha jaaaa… en dat wil je niet he!!!

Ohhh ben echt helemaal in de wolken… Paps en mams hebben aangegeven dat ik morgen DE reis in optie mag gaan zetten :smiley: Ondanks dat het 500euro duurder is… :slight_smile:

Zo, vakantie thuis bevalt me eigenlijk ook wel.
Vandaag gelukkig weer goed weer, lekker bij een vriend in de tuin gezeten, en bij Pa en Ma op het balkon. En op de valreep ook nog gegeten daar, lekker makkelijk. Gisteren het huis maar een goeie beurt gegeven, had toch niks beters te doen met dat takkeweer.
Morgen gezellig dagje met vriendinnen, vrijdag askim hier, zaterdag even werken in het hotel, en zondag met askim naar een vriend toe in Zeeland.
En maandagochtend heeeeeeeeeeeel vroeg naar Schiphol om een neef af te halen die 2,5 maand in Amerika is geweest bij een muziekband. En daarna zie ik wel.

@ Bloem toch weer op zoek naar iets naar Marokko
@ Beps, vergaderingetje op werk, en nu relaxen
@ Viva ook in de vakantie naar werk, daar heb je nu natuurlijk helemaaaaal geen zin an
@ Cyn denkt mee, Reislust?? Nooit van gehoord. Mijn ouders gaan meestal met Fx, voor zulk soort reizen.*
@ Roanna andere kokkie op de koffie
Verder rustig hier, allemaal:kus:

Miere: het nadeel bij F*x is dat er vaak toch nog vele extra’s bijkomen… Dat is tenminste wat ik van veel klanten hoor…

Cyn,leuk zeg…

Miere,lekker relaxen in Nederland,is ook wel eens lekker nu maar hopen dat het weer nog wat beter wordt.Veel plezier morgen met je vriendinnen.

Raak,hoe gaat het?

Viva,hoe was het bij je paps en inmiddels al aan de koffer begonnen?

Nou het is wel stil geweest vandaag…

@Viva: Weer een leuke dag met paps??

Morgen dus even lekker ontspannen…

Nou ik bij paps geweest, hij heeft het nog steeds naar zijn zin maar was niet zo heel erg spraakzaam. Ben er een uurtje geweest, en hem toen maar weer alleen gelaten.
De koffers zijn gepakt, ben er net mee klaar, zit netjes aan het gewicht. Nog een paar kleine dingetjes en dan is het klaar.

@viva: koffer ingepakt! Lekker!!! En een uurtje bij paps geweest!
@cyn: nee dat wil ik niet meer meemaken!! hahahahha it is a bird no a plane?? NO its cynzilla!!! hahahaa grapje! En super dat je morgen DE reis in optie mag zetetn!!! WOW!

@Viva: Lekker hoor, er weer klaar voor. Eindelijk genieten, zonder te denken: Zal alles wel…gaat alles wel…hij zal toch niet…
Eindelijk Viva-Time… nog 6 dgjes…

Ik ga naar bed, hopelijk slapen dit keer…morgen fris en fruitig met de meiden…:)!

@beps: welterusten!!! Sweet dreams!!!

Goedenavond.

Zo, tja… stil was het zeker, maar er zijn er toch nog wel een paar geweest.

@Miere: Lekker thuis vakantie en morgen met de “vriendinnen” op stap.
@Beps: Ik denk dat jij een van die “vriendinnen” bent, lol2 dus heel veul plezier.
@Viva: De koffer al ingepakt. Nu al? Nouja, beter maar weer gedaan hebben he! Nu op naar je welverdiende vakantie! :cheer: Paps wat stil. Het is ook alles of niks met hem he!!
@Bloem: Nog zoekende en studeren.
@Cynthia: Mag morgen de reis in optie zetten. Joepie!! :cheer:
@Jac: Heeft erge dromen.
@Raak: Niet veul gespot vandaag. Of druk, of toch wel van het lekkere weer genieten.
@TRL: Alweer wat meer te doen op het werk?

Wij ook een gezellige middag gehad. Was het toch nog de hele dag mooi en warm weer. Even bij TV en radio Gelderland wezen kijken, pasar(tje) over geweest, maar was niet veul bijzonders en toen ff terrasje gepakt. Was nog even bij een bekende lingerie winkel naar binnen geweest, waar heel veel Shappies waren afgeprijst naar €19, maar weer mijn maat er niet bij.:mad:

Nou, voor diegene die al slapen gaan… weltrusten en tot morgen weer. :dag:

ik was studeren en sporten en toen bij paps en mams eten.
wilde mn treinticket naar france boeken, maar had mn random reader nodig om te betalen… tskskkk

morgen ff super vroeg naar de appie, zo’n treinticket voor n dag kopen. kan ik morgen lekker een stukkie op en neer treinen voor weinig geld. vrijdag op de hondjes passen, want paps en mams gaan broer ophalen van het vliegveld. ik ben zeeeer benieuwd naar de verhalen allemaal.

@ cyn de reis al in optie. je bent er toch vrij snel uit, maar dat scheelt als je weet wat je wilt. wanneer ga je dan?

@ viev, paps zo stil…? maar ja beter dat gevloek en gescheld en gefoeter
@ roanna lekker naar de pasar geweest. lijkt me ook bijzonder kleurrijk maar ben nog nooit naar zoiets geweest. misschien ben ik daar ook ‘te hollandsch’ voor ofzo

truste dan maar, morgen vroeg op