Turkish Tea Time

Ohhh net pas thuis, gegeten en dat tukkie… verleidelijk…

Maar goed, morgen eerst met Rubbie naar het ZH, dan naar mn ouders voor hun compie, en nog naar t werk voor een vergadering…

@Beps: Nou, daar kun je het mee doen dan. lol2 Wat een figuren heb je rond lopen op aarde.

Volgende keer zeggen… ik wou dat ik dat had. lol2 Nee, is niet leuk meer hoor Beps. Vind het gewoonweg schandalig dat ze zo tegen jou, of uberhaupt tegen een helpdesk zo tekeer gaan. :mad:

Ik net visite gehad en hoe raar ook… 2 telefoontjes van ex collega’s die van elkaar niet wisten, dat ze mij zouden bellen vandaag. Lekker ff bijgebabbelt en die ene ( de kok ) werkt momenteel op therapeutische basis weer een paar uur ( heel ander werk, dus niet meer in de keuken) en komt morgen na 11 uur ff hier een bakkie doen. Gezelli.

Nou, iedereen een fijne avond verder al dan niet met een film op tv.

Tot ergens weer. :dag: Oh ja… en kokkie €40 in de staatsloterij. Ja, ja! :cheer: We kunnen weer.

nou das een forse prijs… ik heb 1.5 jaar gespeeld en nooit nie zoveel gewonnen.

is dat trouwens die kok met wie je naar die collega was geweest? mooi dat jullie toch nog contact hebben enzo

@ beps idd, ben t met roanna eens, de volgende keer zeggen: had ik die maar, dan had ik er nog wat aan :wink:

@Bloem: Inderdaad, dat is hij. Hij heeft nadien een burn-out gehad en is nu weer een beetje aan het opkrabbelen en omdat hij maar een paar uur per dag werkt, heeft hij even tijd om bij te komen babbelen, voor hij weer naar zijn huis in D’ter gaat.

zo zie je maar, de ene keer steun jij iemand en dan ben je weer steun voor die persoon.

zeg, kent iemand misschien de organisatie ‘reislust.nl’
ooit van gehoord? via via misschien? via google kan ik vrij weinig vinden qua ervaringen enzo

@Bloemmie: ken ik niet

Wij 10 euro… iig de koffie op schiphol zeg maar ;)!!!

En nu…grapefruitje nog en naar bedje
tot morgen :dag:

ik ook naar bed

mmhhh grapefruit… hihi moet telkens aan de avond denken in cappadocie met die bordjes en die fotootjes :slight_smile:

Deze nacht is werkelijk een verschrikking… om 3 uur mn bedje uitgegaan, ondertussen bijna 5 uur…
En ik ben niet moe BAH…
Zo nog maar even mn HA door, en dan nog een uurtje proberen te slapen…

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Roanna,40 euro’s gewonnen denk maar zo beteri iets dan niets toch.Me mams deed vorige maand voor de 2de keer mee met een straatje 5de loten en won op 1 lot €2000,- dat is nog eens leuk beginnen.

Goedemorgen
Beps : ben je nu noig steeds wakker? vervelend he 's nachts niet kunnen slapen
Bloem : ik heb er nog nooit van gehoord
Roanna : strakkies andere kokkie op visite en prijs in de loterij:cheer::cheer:
kijk maar uit dat het niet verdampt !!
Trl : dat is idd leuke 1e trekking

Nee ben een paar uurtjes nog naar bed gegaan, maar nu op ‘weg’ naar het ZH. Nog een klein half uurtje en dan weg.
Meld me vanmiddag/avond weer als alles klaar is, ik bij mn ouders geweest ben(die nog maar 1 maand hoeven…) en dan naar mn werk een vergadering

:dag:

Beps : suc6 voor Rubbie in het ZH en de groetjes aan je ouders.
Dan nog een vergadering ook…

Goedemorgen meiden.

Beps nou lekker dan, doe maar rustig aan. Ik weet hoe het voelt om zo k*t te slapen…maar vannacht een nieuwe kans nietwaar. Succes met Rubbie.
Raak jij ook al vroeg achter de klepdoos.
Tlr. mams een leuk bedrag gewonnen
Roanna toch 40 euri…is de koffie met gebak op schiphol nietwaar.

Ik vandaag naar paps, morgen moet ik werken (nieuwe module) wordt geinstalleerd en daar moeten we dus even bij zijn. Fijn zijn al vanaf september vorig jaar bezig, en als het dan vakantie is kunnen ze hem wel even plaatsen…tuurlijk. Nou ja niets aan te doen. Vanavond maar even de koffers van de zolder halen…ik ben hartstikke laat met pakken. Moet ook nog voor een rest. in Alanya iets meenemen, dus we gaan wel kijken.

Goedemorgen ladies.

Oh, maar we zijn ook wel tevreden met die €40 hoor. :cheer: Vorig jaar had hij ook aleens iets van €250, dus kleine beetjes worden ook een hoop, alleen… hier verdampt het inderdaad zoals Raak al zei…nog al snel. Hahahah.

Straks inderdaad ff een ander kokkie op de koffie en vanmiddag gaan we met het boemeltje naar Zutphen. Ze hebben daar zomerfeesten en ik geloof dat Omroep Gelderland er ook vandaag met radio en TV staat ( al in het grijs en miezerig hier) en een Indische markt, dus gaan ons even daar begeven. Lijkt me wel weer even leuk!

@Beps: Alweer niet goed geslapen? Echt K*T dan weer. Nouja… jullie in ieder geval veel succes en in het ZH en nog veel plezier bij je ouders. Is toch weer ff een afleiding! Waar gaan zij ook alweer naar toe? lol2lol2

Verder iedereeen ook weer een fijne dag gewenst en tot laterssssssss ergens weer. :dag:

@Viva: :dag:

@Bloem: Ik kan me voorstellen dat je even op die site terecht kwam, want ze verkopen wel mooie reizen voor aantrekkelijke prijzen en zijn ook lid van ANVR, maar de SGR kan ik nergens vinden. Ook niet op de site van SGR. Dus ja, als je het durft te gokken qua financien… zou ik gewoon eens contact met hen opnemen.

By the way… ik had er nog nooit van gehoord, maarja… dit zijn ook niet de reizen, waar ik naar zoek. Vandaar.

@Bloem: Excuse moi… ze zijn wel overal lid van, zo te zien. :thumbsup:

Zo, nu even hier ff strak trekken.

:dag:

Viva : gaat alles nog steeds lekker met je vader daar? Nou ben je idd mooi klaar mee nog ff op de valreep gaan werken voor zoiets, maja daarna mag je snel weg…
Roanna : lekker boemelen, spekkoek kopen op de pasar??

mogguh

@ roanna, owh dat, ja ach… oeps, kijk ik ook niet naar, maar als jij zegt dat ze alles hebben, zal t wel goed zitten. ik zit er alleen een beetje mee dat de leeftijd van de deelnemers zo hoog lijkt te zijn. dat zeggen ze zelf ook in hun introductie… maar ja, bij andere rondreizen lijken de deelnemersleeftijden ook nog wel aan de hoge kant.

@ viev owh lekker ff een dagje werken in je vakantie… :tssk: die wordt hopelijk toch wel 3 dubbel gecompenseerd :wink:

@ beps :kus:

ik heb ff wat uitgeslapen. heb nog heel de middag om te studeren, maar gaat toch niet zo vlotjes als ik gehoopt had. hopelijk ligt het gewoon aan deze module en vlieg ik door die anderen heen…

Viva,morgen een dagje extra naar het werk,wel balen in je vakantie,maar idd dubbele compensatie zal wel leuk zijn.

Bloem,deze site zal je vast wel kennen,www.arcadia.nl ,collega van mij heeft er goede ervaringen mee.