Bloem: thanks! ![]()
Trl: jep 2 weken… Want 2 weken is al rete duur… dus laat staan dat we langer gaan… En tevens moet ik natuurlijk wel dagen over houden… :wub:
Bloem: thanks! ![]()
Trl: jep 2 weken… Want 2 weken is al rete duur… dus laat staan dat we langer gaan… En tevens moet ik natuurlijk wel dagen over houden… :wub:
Bloem : geboekt naar Turkije, lekker relaxen, beetje zwemmen, beetje eten, beetje drinken, beetje zonnen, heeeeerlijk
Cyn : naar Kenia, wordt schitterend hoor, dochter is er ook geweest, en absoluut zeker een zoomlens mee. Laat maar weten welke camera je gaat kopen, vraag ik wel een advies aan J.
Roanna : lekker in en rond het huis bezig
Viva : koud en rot geslapen en nu aan de was en strijk en dat is een vrije dag haha
Beps : ook al rot geslapen maar dan warm
en toen was ik het ff kwijt
Raak: ik wil de Canon EOS D1000 waarschijnlijk… Of J. moet nog een andere suggestie hebben??
Leuk toestel, maar erg ‘verouderd’ zijn al 3(iig 2) opvolgers, de 450, de 500 en nu de 550 dan.
Camera met leuke lens(tot 200) is bij cameranu als pakket te koop, of ook met een aanvulling op de standaardlens met een 75-300mm lens. Voor de gemiddelde gebruiker zat…(ik vond de 300 lens ‘te zwaar’ om zonder statief te gebruiken…)
Wij hebben Kenia niet gedaan omdat we 1 week dus te kort vinden,… leuke reis…maar zoals wij m wilden waren we pp al meer kwijt dan we wilden uitgeven…
en verder…MOE!!! ZO MOE!!! Gelukkig deze week niet veel werken. Rubbie morgen ziekenhuis, over morgen op visite/naar vriendinnen… en dan vrijdag hondjes prikken, auto repareren(ineens doet de sleutel het niet meer, startonderbreker is stuk…) hopelijk is het alleen ‘inlezen’ van de sleutel… nwe sleutel is gewoon tussen de 150-200 euro:mad:
Maar goed, werken alleen vanavond 3 uurtjes(morgenmiddag uurtje vergaderen) en vrijdag 3 uurtjes… weekend VRIJ!!!
klinkt allemaal druk beps!
@ cyn ik zou als ik jou was naar de winkel gaan en allerlei modellen + lensen vasthouden. dan pas heb je een idee wat jij prettig vindt en wat bij jou past. de ene hand is de andere niet.
*Hoi allemaal, *
Camera’s, ik heb er niks mee, heb al jaren en jaren dezelfde, was 1 van de allereerste digitale camera’s, en doet het nog best genoeg voor mij.
@ Bloem, lekker naar Kusa, ach, maakt niet uit, lekker relaxen kan je overal, zelfs hier, haha(nou ja, heb net de trap geschrobd, 1x per jaar, zat)
@ Beps slecht geslapen, vervelend. Ik sliep lekker, maar lag om 9 uur vanochtend weer te stuiteren in bed, een buurvrouw beneden is al weken bezig planken van een oude blokhut te schuren, en die begon dus vanochtend om 9 uur weer met die schuurmachine. Heb je vakantie, wil je lekker uitslapen.
@ TRL ja die ramadan was ook 1 van de redenen om nu niet te gaan.
@ Cyn, vakantie geboekt naar Kenia, stoer!! Met wie ga je dan?
@ Viva ook slecht geslapen door de kou, maar jij was toch al helemaal vrij van werk nu?
@ Roanna niet veel te melden, geniet van de vrije tijd. Hoop dat de was nog droogt, mijne hangt ook buiten, maar volgens de BR gaat het over een uurtje regenen hier.
Verder…Allemaal XXX:kus:
@Bloemmie: Nee niet druk, juist eindelijk eens tijd voor mij!!! Gewoon niet werken, Rubbie die langzaam weer alles kan en ik die een stapje terug aan het nemen is… prima zo…
hier de was in de droger, want sport nu zo vaak, red het niet met 1x in de week wassen, heb wel een paar extra shirts, maar niet voor elke dag. we gaan zometeen weer
ik ook alweer afgewassen en de bunnies gedaan. vuilnis ook weg, brbr vlieggies. lukt me vandaag niet om te studeren, misschien vanavond nog maar een x proberen
Haha… vliegjes… ik heb een vuilnisbak(morgen bakkendag) die ‘leeft’!!! BAH!!!
En al een zak erin, dat het niet aan de randen kleeft enzo… BAH!!!
Bloem: ja moet ik ook doen… Zaterdag maar eens op pad denk ik.
Miere: het is nog niet geboekt… Maar ga dan met mijn ouders…
Pffff bel net om iets in optie te zetten, waren de prijzen gisteren niet goed geladen… Komt er ruim 500euro bij…
Wil ik dus niet!! Dus nu weer puzzelen…
Ik vind een camera kopen moeilijk… wat wil ik ermee, wat moet hij kunnen, en op welke snelheid(Bijv bij ons de hondjes en snel wegschrijven/opslaan dus…) hoe voelt het in mn handen(grote handen, kleine body… en plastic of juist zwaar, waardoor we toen de pentax kozen, zalig toestel, maar kwam voor ons iets te kort
Ben echt blij met mn Nikon D90…(met de 18-200 type 2 lens) … jammer van veel foto’s tijdens cappadocie, maar heb er heel veel van geleerd…
Zo naar t werk
Goedenmiddag.
Ja zekers dames…ik vermaak me nog steeds prima en mis nog steeds niets van het werk. Zelfs mijn collega’s nog niet, maar toch wil ik eerdaags even gaan lunchen daar. Maarja… ik heb ook lang genoeg gewerkt, gezien mijn leeftijd toch? lol2 lol2 (Ouwe doos zegt wat)
@Miere: Ik heb de was droog en voor de helft ook al in de kast. Straks weer ff verder vouwen, want strijken doe ik nie! Het is gelukkig droog en zonnig gebleven hier, hoewel het :zon02: nu een beetje weg is.
@Cynthia: Gaat vast een mooie reis worden. Enneh… die camera komt er ook wel hoor! :nod:
Tja…ik heb verder ook niets met camera’s. Gebruik ze ook zelden, dan alleen op vakantie. Ik heb al een jaar of 3 zo’n compactding van Panasonika en kokkie sinds een jaar of 2 een Nikos L 100 coolpix en dat vinden we al dure woorden. lol2 Maargoed, als het een hobby is… gewoon doen.
Zo maar even achter de pannen. Pfff…
tis idd lastig, een camera kopen. je weet pas echt wat je wilt en ermee doet, als je hem gebruikt. lenzen idem…
ikke weer terug van sporten, maar zo moe… misschien een heel klein tukje doen? owh… slecht plan… maar zou wel errug lekker zijn he? mmhh
ook ik heb vannacht slecht geslapen, eigenlijk de laatste nachten al, gistermorgen moest ik om 7 uur beginnen, voelde me toen fitter dan vanmorgen toen ik om 8 uur moest beginnen
nou ik heb heerlijk geslapen en gedroomd over mijn vakantieadres!!! hahahaha. ik was alleen allemaal mensen kwijt ahahaha
Jac: mijn man kwam daar toch niet weer in voor he? ![]()
Het is STIL!!! Heb net wel van een ‘klant’ een ‘kado’ toegewenst gekregen: een Dikke L*L… en ik deed ook niet servicewerk…wel iets in de avonduren trouwens… Huur…met een accent…PRUTSER!!!
Denk dat ik zo maar eens naar huis ga haha… dan heeft Rubbie gekookt… balletje met bietjes en aardappels
nou lekker dan beps… ga maar lekker naar huis!
Helaas moet wachten tot 19.30… maar dan dus lekker eten
nou smakelijk beps. lekker thuis eten
ikke ben een beetje moe, maar vanavond echt een mega goede film: lord of war, met nicolas cage. die is echt mega goed